از پاییز باید سفر کرد...

 

 

 

صبر کردن را یاد بگیر.

اگر امروز تجربه‌ی خوبی نداشتی جا نزن!

فردا و فرداهایی در امتداد این مسیر هست که در دلشان برای تو تجربه‌های تازه‌ای دارند، تجربه‌هایی که می‌توانند خوب باشند.

.

اگر امروز آدمِ خوبی از زندگی‌ات رفت، نگران نباش! فردا و فرداهایی هست؛ لبریز از آدم‌های خوب؛ آدم‌هایی که جای خالیِ کسی را پر نمی‌کنند ولی آنقدر پررنگ و خواستنی‌اند، که حواس تو را از جاهای خالیِ زندگی‌ات پرت می‌کنند،

آدم‌هایی که خوب‌اند و خوبی‌شان به این زودی‌ها بند نمی‌آید.

.

اگر امروز احساس خوبی به زندگی‌ات نداشتی، حوصله کن! قرار است احساسات بهتری را تجربه کنی و خاطرات خوب‌تری را بسازی.

.

پایان داستانِ ما هرگز این ثانیه‌های گیج و سردرگمی نیست که خسته و ناامید، کناری نشسته‌ایم، که همه چیز را تمام شده می‌دانیم و جای خالیِ آدم‌ها و آرزوهایمان را با چند خط بغض و ناامیدی از زمین و زمانه، پر می‌کنیم. تمام این احساس‌ها و خاطرات و افسوس‌ها مقطعی‌اند.

در زندگی هرکدام‌ از ما احساسات، آدم‌ها، مکان‌ها و اتفاقات خوب‌تری در انتظارند تا ما بلند شویم،

حرکت کنیم و خودمان را به آن‌ها برسانیم.

.

 

هر کجا که خسته شدی و تکه‌ی کوچکی از پازل نامحدود زندگی‌ات را به کل آن تعمیم دادی؛ به خاطر بیاور که این فقط جزءِ اندکی‌ست در مقایسه با کل و تکه‌ی ناچیزی‌ست در مقایسه با پهنه‌ی بیکران دنیای تو.

دنیایی که بیش از چیزی که فکرش را می‌کنی برای تو اتفاقات و تجربه‌های شیرین، کنار گذاشته.

.

حوصله کن عزیزِ من!

همه چیز به وقتش اتفاق می‌افتد،

حوصله کن...

.

نرگس صرافیان طوفان‌

 

پ.ن۱: خیلی از اتفاقای تلخ تو زندگیمون مرحله این برای آماده کردن وتغییر ما تابتونیم اتفاقای بهتری رو رقم بزنیم

اینو که درک کنیم دردامون انگار کمتر میشه راحت تر کنار میایم و کمتر باهر اتفاقی به شدت بهم میریزم 

انگار دارم درک میکنم این موضوعو 

امروز برخلاف دفعات قبل که سعی میکردم متقاعدش کنم وفقط اشک میریختم وحرفاموباگریه میزدم ولی جواب منطقی نمیگرفتم چون حق بامن بود..

دراز کشیدم دستاموگذاشتم زیر سرم چشمامو بستم

واون فقط فریاد میکشید که حق نداری بری دیگه سرکار فهمیدی؟

قلبم گرومپ گرومپ میزد ولی انقدر ارومو بی اعتنا نشون داده میشدم که از این همه بی تفاوتی لجش دراومد 

ولی باز سکوت کردم تا خسته شد...

 

 

یه چایی برای خودم ریختم موزیکوپلی کردم

 

افکارم به هر طرف میرفت راستشوبخواید اون لحظه که قلبم میزد قطره ی اشکم داشت زور میزداز گوشه ی چشمم خودشو رها کنه 

ولی نذاشتم

الان خوبم مثل دفعه های قبل دیگه نه سعی کردم کسی رومتقاعد کنم نه زار زار گریه کردم نه دیگه اشکام دیده شد ...

 

اینبارپذیرفتم که تغییر درد داره تغییر جنگیدن داره 

وهمیشه همه چی یکسان نمیمونه برای آغاز یه راه جدیدودل کندن از وابستگیاو دلسوزیای الکی باید دردایی رو تحمل کنم...

انقدر به دل خودم زخم بخوره تابتونم رها کنم 

رهای رها

میدونید ! من فکر میکنم زنا خیلیییی قوی ترن

این فکر من براساس چیزاییه که توزندگی خودم دیدم

شاید برا خیلیا صدق نکنه

ولی چون فکر میکنم زنا قوی ترن 

مامان تنها مونده 

بین زندگی راحت پیش مامان و زندگی سخت پیش بابا

گزینه دوم رو انتخاب کردم

ازخودم وخیلی چیزا گذشتم چون خودمودرقبال آدمای زندگیم همیشه خیلی مسئول میدونم چون همیشه زیادی از خودم میگذرم 

ولی زندگی داره میبره منو به سمتی که بفهمونه بهم زیادی از خودگذشتگی وخودمو فدای دیگران کردن نتیجش چی میشه وداره یادم میده بتونم پا بذارم رو دلم واول وآخر هرچیزی بشم خودموفقط خودم

 

از وقتی یادم میاد خودمو فدا کردم فدای همه...

الان دیگه از ظلمی که بشه بهم عصبی وغمگین وناراحت نمیشم

چون راه برای رها شدن باز میشه...

 

درمقابل تغییرات فقط باید دل سپردبه خودش تا ببرتمون به اون سمتی که درسته وباید...

 

ما فقط باید صبوری کنیم وبااعتماد بهش امیدوار بمونیم

 

پس صبرمیکنیم به امیدروزای بهتر:)

 

فتوکل علی الله :)

 

پ.ن۲:جمعتون بخیر وشادی 

التماس دعای ویژه:)

 

پ.ن۳: چندروزپیش میخواستم یه پست بنویسم یه پی نوشتشم این بود که یکی بیاد بزنه تومخم که پشیمون بشم افتاده تو سرم موهاموچتری بزنم !ولی پستو منتشر نکردم

وچتری هم زدم 

والان مثل چی پشیمونم:((

میاد توچشمم اذیت میکنه

از قدیم گفتن آدمو برق بگیره جو نگیره:(

دارم فقط. به خودم ناسزا میگم😑😕

یکی نبود بگه آدم عاقل چتری چه کوفتیه دیگه😖

هردفعه چتری میزنم پشیمون میشم بعد چند وقت بعد باز میزنم😑😐

 

پ.ن۴: آقو میگما وقتی آدم قاطی کرده ولی اون طرف نمیدونه ما قاطی بودیم بعد قطع رابطه کردیم بایه دوست بعددوباره بهش پیام بدیم کار خیلی ضایعیه؟:)))))

خواهرم میگه خیلی ضایعس! دیگه وقتی ازیه ادم جدا بشی بخوای دوباره بری سراغش شبیه قبل نیست خودشو میگیره همش اذیتتم میکنه چون میدونه تو باز میری سمتش😕

همه آدما اینجورین نه؟:((

همه هم نباشن اکثراً اینجورین انگاری دختروپسرم نداره!

دعا کنید یه دوست خودش پیام بده آخه ضایعش من پیام بدم😞 ولی من نادمم😅

 

پ.ن۵: درمورد آهنگ فقط بخاطر این قسمتشن گذاشتمش

( ازاین پاییز باید گذر کرد )

 

اسم پاییز که میاد یاد بچگیام میوفتم 

میخواستم تابلو بکشم 

یه تابلو با فضای پاییز کشیدم محشررر انقدر خوشگل بودو دوستش داشتم تا سالها رودیوار اتاقم بود حدود۱۳-۱۴سال پیش کشیدمش

باذوق نشون بابام دادم وقتی تموم شد

بابام بغض کرد

گفتم چیه؟

گفت چرا پاییز؟

چرا انقدر فضای سرد وغمگین وبرگای ریخته؟!

(درخت تنها بود و همه برگاش ریخته بود)

گفتم چون پاییز قشنگه 

بابا گفت انگاری تصویر ذهنیت از زندگیمونو کشیدی چرا فصل بهاروگل وسبزه و...نکشیدی؟ سبزی وگل واینا که قشنگتره!

چرا انقدر تابلوی توباید سرد وغمگین باشه فضاش! 

اون روز گفتم بابا تو خیلی منفی بافی...

ولی شاید راست میگفت

تو۲۴سالگی وقتی خواستم وبم بزنمم تنها تصویر ذهنم پاییزو غمش بود که شد عصر پاییزی!

وهمچنان تصویرم از خودم شاید همون درخت تک وتنهاییه که تو بچگی کشیدم...

 

ولی باید از پاییز گذر کرد:)

 

پ.ن۶: 

بسی حقایق نوشتم تواین پست فک کنم بی پرده ترین پست این دوسال این وبمه!

گاهی لازمه ! نه برای نق زدن ونه برای نشون دادن وای من بدبختم :))برای دعوت به جنگیدن وتلاش برای زندگی بهتر که من ایمان دارم بالاخره روزای خوبم میاد:)

 

پ.ن۷: تواین روزا یه جمله خیلی باحال شنیدم که گفتم ثبتش کنم چند روز پیش یکی به مدیرم گفت خانم میم(من) خیلی خوبه

ایشونم خندید گفت خانم میم طلاست طلاااا:)

خلاصه گفتم بگم دیدید کم پیدا شدم بدونید علت چیه 😝

گرون شدم گرون

لوسم خودتونید😝😝خواستم مثلاًبامزه تمومش کنم😅

 

 تامام تامام:))

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

 

  • محیا ..

سلام

نمیدونم چی باید تو کامنت بنویسم.......

ففط میدونی دعا میکنم که ان شاءالله یه بهار و تابستون قشنگ رو شروع کنه زندگیت

یه فصل جدید که نه سرد باشه و نه برگی بریزه 

یه زندگی سبزِ سبزِ سبز💚

سَهلااااامممم😍❤ منور کردی عجقم ؛))
من وبتو همیشه میخونما بجون خودم ولی دچار پکریات شدم کامنت کم میذارم کلاً:))
انشاالله بعد کنکور بساط پهن میکنم وباتون جبران میشه نبودنام:)))

مرسی بابت دعای قشنگت عزیزدلممممم😘❤😍 انشاالله زندگی همه سبزسبزسبز بشه همینطوربراتو😍❤😘

سلااام

خیلی قشنگ، خیلی غمگین، خیلی آموزنده، خیلی ممنون

زندگی هم مثل مو میمونه، ممکنه آدم اشتباه بزنه وپشیمون بشه!! چی گفتم!!!!

منم دعا میکنم که ایشالله همه بتونن دعا کنن، خود همین امید به خدا را قدرش باید دونست. من حسرتش را میخورم.

من فکر میکنم آدما همه پاییز دارن آدم باید یاد بگیره پاییزش را قبول کنه و دوستش داشته باشه

اگر سعی کنیم خودمون باشیم و بجنگیم، این جوری یه پاییز زیبای قدرتمند طلایی داریم

کسی نمیتونه زیبایی پاییز را نفی کنه، فقط ما گاهی دردهای زندگی را میندازیم گردن پاییز های زندگی

سلاممممم:)
قشنگ خوندید ممنون از وقتی که گذاشتید ببخشید اگه غمگین بود

:)))))) اشکال نداره من فهوای کلامو میگیرم😂😅

آره موافقم همین امید به خدا خیلی مهمه 
خودمم روزایی رو داشتم که انقدر بهم ریخته بودم که ...
ولی فکر میکنم نهایتاً آدمی که ذاتش قلبش هنوز سیاه نشده اول وآخر دوباره میره سمت خالقش میره سمت اصلش:)

بله پاییزم بخشی از زندگیه وهمه دارن یه فصل از زندگیه درواقع که درکنار غمش نکات مثبتی هم داره 
یه فصل زندگی برای یاد گرفتن نوشتمم باید یه دردایی روکشید یه تجربه هاییو داشت تا بشن پلی برای ورود به مسیر تازه زندگی
درواقع اصلاً اگه پاییز نباشه بهار معنی نمیده
سیاه نباشه سفید معنی نمیده
بد نباشه خوب معنی نمیده و...
پس همه ی این جنبه های منفی هم نکات مثبتن؛)

الهی خدا همیشه کنارت باشه و این صبر و استقامت رو برات تقویت کنه مثل کوه هیچی نتونه تکونت بده:)

جمعه شما هم بخیر باشه D:

آخه حیف نیست موهاتونو کوتاه میکنین/:من آرزومه موهای بلند//:

اره ولی خب اگه فکر میکنی تقصیر خودت بوده بهتره زودتر پیام بدی و از دلش در آری

باید گذر کرد(:

امید خیلیییی خوبه همه امیدواریم به روزای خوب❤

چه باحال😍😂

😂😂😂

طلا خانم صدات کنیم😍😂

مررررسی علیرضا جان بابت دعات:)🌹

منو موی کوتاااه؟:))) من عشق مو بلندم:))
اصلاًتواین۲۶سال یه بارم موهامو پسرونه نزدم
همیشه بلند بودن
چند روز پیش گفتم به مامانم یکم نوک گیری کنه مامانم گفت میخوای کامل تا گردن کوتاه کنم؟
خواهرم گفت اینکارو کنی محیا سکته میکنه 😂😂😂انقدر که مو بلند دوست دارما
چتری که گفتم فقط جلوموهامو کوتاه کردم تو پیشونیم بیان:)

ولی توموی بلند دوست داری؟😅😅
پسرا قشنگیشون به موی کوتااااهههه
بلند نکنی:)))
یاد یکی ازبچه ها افتادم اسی یکی از دوستامم گذاشته بود موهاش بلند بشه از موی بلند خوشم نمیاد برا پسر😅
یکی نیست بگه کی نظر تورو خواست که میگی از موی بلند خوشم نمیاد😅😂

پس نظرتوهم اینه که آره؟رفتارش عوض میشه؟:))
نبابا کاری نکردم از دلش دربیارم من به این مظلومی😝
اصلاً به من میادکسیرو اذیت کنم؟😝😅😂


انشاالله روزای خوب میاد براهممون:)

😅😅😅 اره دیگه طلا صدام کنید قدرمم بدونید خیلیگرونم😝😅😂

سلام😕دیگ نمیپرسم خوبی یا نه،ولی امیدوارم بالاخره یروز بهترین حالتو تجربه کنی:")💜

اینقد حق بود ک الان میخوام اینو بخونم و ریکوردش کنم و هر چن وقتی ویسشو گوش کنم

زندگی قطعا همیشه اسون نیست و صدالبته ک نیمه پر لیوانی هم وجود داره...امیدوارم هر چی ب صلاحته اتفاق بیفته و زندگیت بقول میم سبزِ سبز

منم دوست دارم کلی☹💜

سهلامممم به روی ماهت😍😘❤
هرروز آدم میتونه یه شکل باشه خووووبم😉
توخوبی؟:)❤

قربونت برم مرسی انشاالله براهمه اتفاق بیوفته تجربه بهترین حالوزندگی:)❤

گفتی ریکورد یاد صدا دلبرت افتادم دلم ضعف رفت برات😍❤
انرژی مثبت خالصه صدات😍❤
تو فقط ویس بده تایپ بر توحرام است😂❤
ویستوچند میفروشی خریدارم؟😂😉


دقیقاً زندگی اسون نیست اصلاًنیست ولی قطعا نکات مثبتی میشه از دلش بواسطه وجود خودمون دراورد یا بهتر بگم خودمون بایدبجنگیم تا نکات مثبت بسازیم:))

مرسی عزیزدلم😘😍

منم دوستت دارم یه عاااااالمه😍😘❤

بهت افتخار میکنم رفیق قوی


منم به تو من آبجی کوچیکه توام دیگه؛)❤

:)🌸

 

اها پس فقط جلوشو کوتاه کردی، کلا اگه من جای شماها بودم دست به موهام نمیزدم حالا چه عقب چه جلو:/

نه اگه بخوام هم نمیتونم، پنج سالی باید صبر کنم اونقدی بشه/:

😂😂

تغییر رفتار رو تضمین نمیکنم :] ممکنه پررو هم بشه-_-

خب پس صبر کن تا خودش پیام بده😂🤔

 

باشه😍😂😂

آخی :) موبلندخیلی دوستداری انگار😅😉
خودمم عشقمو بلندم:))


نه فکر نکنم ۵سااال بخواد سریکسال میادتوگردنت😁

هیییع:(  اره فک کنم هم رفتارش تغییر کنه هم دیگه ازم خوشش نمیاد:)

نظرت چیه خودشم پیام داد گازش بگیرم یا موهاشو بکشم طلبکارم باشم که پرونشه؟😂😂😂😛😛😛

البته اینا شوخیه امیدوارم نخونه😅😂
سلامی دوباره
خداروشکر خوبی
منم خوبم شکر

ایشالله^_^

ای بابا صدای من ک دلبر نیست اصا-__-همش جیغ جیغوعه
چشم از این ب بعد برات ویس میفرستممممم

هممم ولی خب ادم گاهی از جنگیدن خسته میشه...

قلب قلب :)
سلامی دوباره به روی ماهت😍😘
خداروشکر خوبی همیشه خوب باشی😍

چرا چراااا صدات خیلیم دلبره😍
چشمت بی بلا عزیزم

میدونی ادم باوویس حرف که میزنه یه حس نزدیکی بیشتری داره تا چت:))


خستگی طبیعیه همه ادما یوقتا خسته میشن ناامیدمیشن ولی مهم اینه نمونیم تواون حالت:)

قلب قلب بسیار😉😘

عاقو این عکس و امارو چیز میزات چجوری دسته به دسته بانظم ترتیب

 

سمت چپ وبت نشستن؟

 

من با لپتاپ میومدم همه مثل هم بودیم شکافت طبقاتی نبود

 

الان باگوشی میام میبینم وبم چیزمیزاش کف پاشه:)

😂😂😂

به فرم قالبی که انتخاب میکنی بستگی داره:)

اگه میخوای این شکلی بشه تو گوشی باید قالب سبک این مدلی انتخاب کنی 
قبل اینکه قالب انتخاب کنی باید پیش نمایشوبزنی ببینی توگوشی چه مدلیه

البته میشه همین قالبتم دستکاری کنی این مدلی بشه کلاً قالبا رو میشه خیلی کارا کرد تغییرات ایجادکرد توشون که من بلد نیستم😅
من فقط چون خودم قالب این سبکی دوست دارم همین مدلیارو انتخاب میکنم😅

گوشی گرفتی؟:)

نه نگرفتم گوشیه داشمه

 

من فقط بلدم هدر عوض کنم!

آها:)

قالبم که بلدی عوض کنی این مدلی میخوای یه قالب این سبکی از تو قالبا عرفان انتخاب کن:)

اره:)))

:))))))

 

عه پس اگه یه سال کافیه امتحانش کنم🤔

میشم علیرضاخانم🤔😐🗡

😂

 

عه/:

فکر خوبیه😂😂😐

طلاخانم الان گرمی چندی🤔😂


علیرضا خانم😂😂😂😂😅😅😅
آره اگه دوست داری کافیه یکسال امتحان کنی😅

باورت میشه نمیدونم گرمی چندم!!!😂😂😂😂😂
هیچوقت تو زندگی قدروارزش خودمو ندونستم متاسفانه😑😢


سلام. سلام.سلام... .:).

چه پست و یا مطلب قشنگی، کلاً!

پاییژ شاید از شادی باشه که اینجوریه، پرشوره به قول، فروغ فرخزاد.... .:).

 


سلام وصدسلام ودرود:))

ممنون لطف دارید،قشنگ خوندید :) 

عه بقول فروغ فرخزاد پاییز پرشوره؟:))

نمیدونستم!:))
آره فصل عاشقانه ایم هست 
فروغ فرخزاد ازاون جهت نگاه میکنه به پاییز:))

اجیم وقتی کوچیک بود بعضی وقتا علیضا خانم صدام میکرد کلا پسوند آقا براش تعریف نشده بود/:

:)))

 

😂😂

هعی😂

الهیییییی😂😍😍 علیضا خانم😅😍❤
دوتا خواهرکوچیکتر داری؟
الان چند سالشونه؟

انقدر بچه کوچیک دوست دارم که حددد نداااره میمیرم برابچه کوچیک
جا من بچلونشون 😂😍
بچه ها رو بایدتو بغل لهههه کرد😂😂😂😆😆😆

😍😂

خصوصی گفتم:)

آره منم میمیرم براشون@_@

دیگه چلوندنی نیستن ولی سعیمو میکنم😅😂

😍❤😂


عزیزممم😍
سلامت باشی همیشه کنارشون 😍 هواشونو داشته باش داداش بابادومه؛) رفیقه تکیه گاهه 


دومیه چلوندنیه هنوز کوشولوئه😍😍😍😂

خیلی ممنون @_@ باشه مرسی😍😊

اره😍😂

:)))🌸🌹


:))😍🌹🌹🌹

سلام!

چه متن دلنشینی نوشتین. همه حرفای آدمو گفته تو یکجا :) این متنارو از کجا پیدا میکنین؟

واقعا سختی‌های راه هستن که آدمو پخته‌تر و باتجربه‌تر میکنن. بنظرم همه زنا قوی نیستن (از من بد بگین ولی حقیقت جامعه گویاست. در ضمن من خودم رو هم آدم قوی نمیدونم) ولی اینو میدونم که شما واقعا قوی هستین. قبلا گفتم کارهاتون واقعا واقعا برام ارزشمندن و بنظرم مرد بودن به جنسیت نیستش. همین که غیرتشو داشتین و برای خانوادتون تلاش کردین نشون میده مردین پس از همینجا محکم میگم:

خسته نباشییی مررررررد! :))

اینو از ته دل میدونم و میگم که خدا پاسخ کارهاتون رو تو همین دنیا میده. و دل من هم هیچوقت اشتباه نکرده... صبر کنین و ببینین.

من پاییزو دوست دارم کجاش غمگینه؟ :/ البته هوای اینجا تو پاییز واقعا آدمو گیج میکنه. صبح از سرما یخ میزنی ظهر از گرما عرق میریزی... کلا به جز هوای مسخرش بقیه چیزا خوبن! پاییز اتفاقا رنگارنگ تر از بهاره.

اون قضیه دوست هم بستگی به دوسته داره واقعا. اگر میبینین نمیسازین بیخیال ولی اگر دعوای جزوی بوده که بزرگ شده پیام بدین.

راستی حال پدرتون چطوره بهتر شدن؟ میتونن راه برن؟ با خوندن این پست یک سوالاتی به ذهنم رسیده ولی خوب احتمالا خودتون خواستین اینطوری بنویسین که سوالی پرسیده نشه بخاطر همین نمیپرسم دیگه.

ای کاش میشد از ناراحتی‌ها و گریه کردن‌هاتون کم کنم ولی همچین قابلیتی ندارم متاسفانه :) بخاطر همین خواهش میکنم خودتونو تو شرایط بد و ناراحت کننده قرار ندین. امیدوارم روزی برسه که همیشه شاد باشین و بخندین!

سلام:)

ممنون ازنگاهتون:)
این متنارو از اینستاغارام کش میرم بااجازتون😅😂

خیلی ممنون شما لطف دارید:)
من درمقابل مامانم اصلاً آدم قوی حساب نمیشم
مامانم یه زن فوق العاده قوی بایه دل دریاییو بزرگه که من یه صدمشم ندارم نه صبرشو نه دلشو:)
فقط چون دخترشم یه کم شبیهشمو سعی میکنم باشم:)


خداکه خیرمطلقه وبی نهایت مهربون 
وهمیشه هم باوجود تمام کاستیهامون هوامونو داره :)
فقط این منِ بنده پروام که قدر نمیدونم:))


منم پاییرو دوست دارم ولی فقط شکست عشقیاستو
جداییا و تنهاییا:))
اصلاً نخوندید که همه رفتناشونو برا پاییز میذارن؟:)

من هواشو دوست دارم خنکه؛))


اصلاً من باهیچکس به یاد ندارم دعوا کرده باشم:)) از هرکی ناراحت بشم تهش اینجوریه که گریه میکنم میگم باشه مزاحمت نمیشم 😅
اصلاً مظلوم تر وبدبخت ترمن نیست انقدر که تودل خودم همیشه ریختم
ولی این دوستیم که نوشتم تااین حدم نبوده نه دعوا نه هیچی
من فقط بنا به دلایلی گفتم دیگه صحبت نکنیم :(
بعدم پشیمون شدم
:(
حالا چند روز دیگه تفلدشه بهش پیام میدم ببینم چی میشه:))
شاید شد دوباره بشه دوست:))


بابا هم شکر بد نیست نه دیگه کلاً بخاطر عمل بدی که داشته نمیتونه مثل سابق راه بره ...
الان نزدیک دوساله که باعصا وویلچر مگراینکه یکم جابه جا بشه:((((

کلاً یه حرفاییو خیلی چیزارو نمینویسم کسی فکر نکنه دنبال جلب ترحم یاتوجهم نمیدونم شایدم اصلاً همچین چیزی نشه از حرفامن برداشت کرد 
ولی من چون خیلی تودارم نوشتنشون سخته وترجیح میدم خیلی توضیح ندم فقط سربسته گاهی بنویسم برااینکه یاد خودم بمونه 
خیلی چیزا وشاید نکات مثبتی بشه لابه لاش مخاطب پیدا کنه
وبله از عمد این مدلی نوشتم بعد دوسال اولین بارم بود اززندگی شخصیم این سبکی واضح مینویسم:)

دعای خیر شمابهترین وبزرگترین کمک به منه وممنون از محبتتون:)🌹

یروز خدا یه دری رو واست باز می کنه

که جبران همه ی درای بسته میشه

غصه نخور به وقتش زندگیت عوض میشه....

 

اسم پیج  " ماه شید"  یا " 🌛 شید"

هپی گرل یعنی دختر شاد...

چه خبرا؟

سلام😂


:):🌹
تو همیشه منبع امیدی؛)

خدا اززبونت بشنوه:):
خیلی داغونم کاش بشه یه راهی پیدا بشه ...

کامنتاوب مریمو خوندی؟:)

اولیه خیلی خوب بود :)
اون ماهه رو بذارم شاید گنگ باشه
ولی  ماه شید باحاله
کالکشن ماه شید:)

سلامتی غم دوران میخورم:) هنوزم گوشی نخریدم:/
 غرورم نمیذاره به داداشم بگم بخره خودمم هرتو ازپرت تشخیص نمیدم میترسم بندازن بهم:))

توچه خبر؟ تو فکرت بودم همین دیشب هی میخواستم پیام بدم گفتم بذار یه دفعه گوشی بگیرم بعد پیام بدم خواست ادمینش بشم باز نگم گوشیم خرابه بگم پایم؛)

سهلاااامممم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan