میدانم که می آیی...

 

 

 

 

به طاها به یاسین به معراج احمد

به قدر و به کوثر به رضوان و طوبی

به وحی الهی به قرآن جاری

به تورات موسی و انجیل عیسی

بسی پادشاهی کنم در گدایی

چو باشم گدای گدایان زهرا

چه شب ها که زهرا دعا کرده تا ما

همه شیعه گردیم و بی تاب مولا

غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما

مسیرت مشخص , امیرت مشخص , مکن دل دل ای دل بزن دل به دریا

که دنیا که دنیا که دنیا به خسران عقبی نیرزد

به دوری ز اولاد زهرا نیرزد

و این زندگانیه فانی جوانی خوشی های امروز و اینجا

به افسوس بسیار فردا نیرزد

اگر عاشقانه هوادار یاری ، اگر مخلصانه گرفتار یاری

اگر آبرو میگذاری به پایش ، یقیناً یقیناً خریدار یاری

بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت

چه اندازه در ندبه ها زاریاری

به شانه کشیدی غم سینه اش را

و یا چون بقیه تو سر بار یاری

اگر یک نفر را به او وصل کردی

برای سپاهش تو سردار یاری

به گریه شبی را سحر کردی یا نه

چه مقدار بی تاب و بیمار یاری

دل آشفته بودن دلیل کمی نیست ، اگر بیقراری بدان یار یاری

و پایان این بیقراری بهشت است ، بهشتی که سرخوش ز دیدار یاری

نسیم کرامت وزیدن گرفته و باران رحمت چکیدن گرفته

مبادا بدوزی نگاه دلت را به مردم که بازار یوسف فروشی در این دوره ی بد شدیدا گرفته

خدایا به روی درخشان مهدی ، به زلف سیاه و پریشان مهدی

به قلب رئوفش که دریای داغ است ، به چشمان از غصه گریان مهدی

به لب های گرم علی یا علی اش ، به ذکر حسین و حسن جان مهدی

به دست کریم و نگاه رحیمش ، به چشم امید فقیران مهدی

به حال نیاز و قنوت نمازش ، به سبحان سبحان سبحان مهدی

به برق نگاه و به خال سیاهش ، به عطر ملیح گریبان مهدی

به حج جمیلش به جاه جلیلش ، به صوت حجازیه قرآن مهدی

به صبح عراق و شبانگاه شامش ، به آهنگ سمت خراسان مهدی

به جان داده های مسیر عبورش ، به شهد شهود شهیدان مهدی

مرا دائم الاشتیاقش بگردان ، مرا سینه چاک فراقش بگردان

تفضل بفرما بر این بنده ی بی سر و پا ، مرا همدم و محرم و هم رکاب

سفر های سوی خراسان و شام و عراقش بگردان

یا مـهـــدی ، یامـهـــدی مددی

 

پ.ن۱:

می آیی میدانم که می آیی ای تجلی عشق

می آیی ودلهای گرفته ی تنهایمان را به نورامید روشنی میبخشی

​​​​می آیی وقلبهایی شکسته ی پرازدردمان را التیام میبخشی

می آیی روحمان را به آرامش میرسانی

می آیی و بیقراری هایمان به پایان میرسد

می آیی فریادرسمان مَهدی جانم

میدانم که می آیی...

​​

پ.ن۲:برای سلامتی وتعجیل درفرج امام زمان(عج) صلوات...

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

دلم میخواد همونقدر که توپست سرگرمی فعال بودید این پستم باذکر صلوات بترکونید:)

​​​​​

پ.ن۳:امیدوارم بااین آهنگ حال دلتون خوب شده باشه:)شد؟;) 

  • محیا ..

من عاشق این شعرم

اللهم عجل لولیک الفرج🌼


منم😍
ممنون از حضورت❤❤❤

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

 

😭😭😭😭ای واااای من

محیاااا میسی که اینو گذاشتی

دلم بد گرفته بود

اصلا از بعدازظهر تا الان خیلی بی قرار بودم

حالم بهتر شد

مرسی ازت😚😚


عزیییییزم:( 
بمیرم :(((
خداروشکر بهتر شدی❤😚
ولی هروقت دلت گرفته بود بیا بامن حرف بزن پس من چیکارم اینجا تو بی قرار باشی😞
خواهش میکنم گل گلی نازم😁😍😚

انشالله آقامون زودتر بیاااااد 😥😥😥🌹🌹


انشاااالله🙏❤
ممنون از حضورت معصومه جانم😘❤

😭😭😭😭😭


عزییییزم😟😟😟😔😔😔❤❤❤
نبینم غمتو❤😚

خیلی این شعرو دوست دارم 😍😍

بشنوم گریم میگیره


عزیزم😍منم خیلی دوسش دارم😍
حستم میفهمم...

ممنون پست گذاشتی 


قربونت برم عزیزم ممنون از تو که همراهی😚❤

سلام

«اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم»

ممنون بابت پست زیبات عاشق این شعرم هر چقدر هم بشنومش سیر نمی‌شم یه حس غریبی داره

سلام همرازِ عزیزم😍
خوش اومدی😍
بله واقعا حس غریبی داره...
ممنون از حضورت عزیز دلم❤

این آهنگو خیلی دوس دارم!


عزیز دلم😍
منم هم آهنگو دوس دارم هم تورو😉😍

خیلی مرسی!

همون همیشگی!


خیلی خواهش میشه😂😍
خیلی مرسی بابت همون همیشگی😉😂😚

:)


😍😍😍😘
شنبه ۲ شهریور ۹۸ , ۰۰:۳۴ ناشناسِ پُر حرف!

خیلی خوب بود دستت درد نکنه😍


عزیزم😍
خوشحالم خوشت اومده😍
خواهش میکنم😘❤

دستت طلا عزیز


فدای شما😍❤

الهم عجل لولیک الفرج 


ممنون ازحضورتون🌸

عالییییی


:)
ممنون از همراهیتون🌸

سلام عزیز دلم❤

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر وجعلنا من المستشهدین بین یدیه 😢❤


سلام گلم😍😚
ممنون ازهمراهیت😘❤

:)


😍😍😍
سلام زرنگ بلاگی من چطوری عزیزم؟😍
امروز توفکرت بودم که چندروزه نیستی...

سلام.موفق باشید


سلام
ممنونم ،همچنین:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan