شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم(شاعرانه۱۰)

 

 

 

 

تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم؟

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم 

تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق، سرگشته، روی گردابم!

تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا؟

تو از کدام جهان؟

تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟

تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟

تو از کدام سبو؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!

چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!

مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!

کدام نشاه دویده است از تو در تن من؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند،

به رقص می آیند،

سرود میخوانند!

چه آرزوی محالی است زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو:

به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر!

به من بگو که برو در دهان شیر بمیر!

بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف!

ستاره ها را از آسمان بیار به زیر

ترا به هر چه تو گویی، به دوستی سوگند

هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه.

که صبر، راه درازی به مرگ پیوسته ست!

تو آرزوی بلندی و، دست من کوتاه

تو دوردست امیدی و پای من خسته ست.

همه وجود تو مهر است و جان من محروم

چراغ چشم تو سبزست و راه من بسته است

 

​​​​​​پ.ن۱:درون سینه ام دردی ست خونبار

که همچون گریه می گیرد گلویم 

غمی ‌آشفته دردی گریه آلود

نمی دانم چه می خواهم بگویم‌‌‌...

 

پ.ن۲: دلم میخواد کلی حرف بزنم هرروز پست بذارم ولی حرفم نمیادونمیتونم بنویسم کسی میدونه این بیماری که من دچارشم درمانش چیه؟:))

 

پ.ن۴: دوستام ۶ساله دوستمن تواین ۶سال ازدواج نکردن حالا باهم به فاصله دوهفته جشن عروسیشونه:))

یه چشمم به تصاویر کربلاست که از تلویزیون پخش میشه ویه اهی میکشم یه چشم دیگم تو گوشی دنبال لباس مجلسیه:/

بساطیه این دوتا برام درست کردنا:)

ولی انقد ذوق دارم ​تو لباس عروس ببینمشون:) ازخوشحالی گریم نگیره خیلیه:))

پ.ن۵: ذهنم درگیرکنکور ارشدم هست که هنوز نتونستم تصمیم درستی بگیرم...مجموع اینا باعث کم حرفیم شده

کی گفت چقدم تو کم حرفی؟😕

وایساسر کوچه الان میام:))

 

پ.ن۶:میخواستم این پست پی نوشت،ننویسم دیدم صفا نداره:))

گفتم ذهنتون از تمرکز روغمِ شعر که اصل موضوعه پرت بشه:D خیلی شعر قچنگی بود مگه نه؟:)) کی گفت نه؟😕

توهم وایسا سرکوچه تا بیام:))

 

پی نوشت۳ هم پاک کردم اشتباه شماره نزدم :D

 

​​​پایان /به وقت ۵صبح:)


 

بعداًنوشت(ظهر ساعت ۱۵:۳۰):D   :

از کامنت لبخند ماه عزیزم متوجه شدم  این شعرو همایون شجریان خوندن منم آهنگو به پست اضافه کردم:)

  • محیا ..

سلام محیا جون ....

+ عزیزم منم این روز ها دلم خیلی گرفته ووبغصم در حالدترکیدن ...

+ بنویس ....نکشتن حالت خوب میکنه بنویس از هر چه که دوست داری ‌‌..

+ آخی مبارک  شون باشه 😍😍🤗😍

+منم دلم کربلا می خواد 

× دقیقا اصلا کل پست ها یه طرف پی نوشتدهاشون یخ طرف دیگه 😂😂😂

 


سلام عزیزدلم😍😍😍😘
+الهییییی نبینم غمتو😢
براهمون دانشگات دیگه؟میگم یه راهی نیست انتقالی بگیری بیای دانشگاه شهر خودتون؟
+سعی میکنم ،مرسی از همراهیت😍😘
+ مرسی عزیزم😍انشاالله خودت علوس بشی😍😘
+انشاالله قسمت ماهم بشه😞
* 😅 عزیزم مخلصیم😳😅

راستی یه سوالی همش تو ذهنم بود الان گفتم بپرسم تو چادری؟😍

بدون پی نوشت واقعا بی صفاست :)

سلام و صبحتون بخیر و شادی ^_^

پ.ن2: ما هم دچاریم درمان پیدا کردین به منم بگین :))

پ.ن1: گذر زمان همه چی رو تغییر میده :)

امروزتون عالی :)


سلام روز شماهم به خیرو شادی:)
ارادتمندیم:) ممنون از لطفتون:)
پ.ن۲:شماهم؟:( چشم راهکار پیدا کردم حتما میگم:))
اصلاً باید یه مقاله بنویسم دراین رابطه :))

پ.ن۱: بله درست میگید:)
ممنونم همچنین ،انشاالله حال دلتون خوب باشه وروزتون عالی ،ممنون از همراهیتون:)

سلام 

آخییی چه شعر قشنگی بود😢آدم دلش میخواد های های گریه کنه😭

۱_نبینم غمتو😢

۲_نمیدونم فهمیدی به منم بگو، منم اکثر مواقع اینجوریم ، مواقع خیلی ناراحتم میریزم تو خودم و چیزی نمیگم البته الان خیلی بهتر شدم با وجود وبلاگ و دوستان مجازی و بیشتر خود تو گاهی حرف میزنم.

میخوای حرف بزنیم؟

۴_عزییییزم 😍😍ان شالله که خوشبخت بشن

کی بشه من تو رو تو لباس عروسی ببینم😍

۵_ میفهمم سردرگمی بدیه ولی وسواس به خرج نده محی به خدا توکل کن و یه راهی رو انتخاب کن( میخواستم اول اسم واقعیتو بنویسم😐😅)

۶_ پستات یه طرف پی نوشتات یه طرف:)

 

پی نوشت ۳ چی بووود؟؟🤔😁


سلام به روی ماهت به چشمون رنگیت😉😍😘
آله غمگینه،ولی های های گریه نکن 😭
۱-قربونت😘
۲-آره تو روکه خوب میشناسم توازمنم بیشتر میریزی توخودت یجورایی خجالت میکشم دیگه من انقد هی درودل کردم باتو 😞
منم قبلا. صبور تر بودما😐اصلاً لام تاکام حرف نمیزدم
جدیداً فک کنم از آثار پیریه 😂خیلی همش فازم منفی شده😒
غم لعنتی دست از سر آدم برنمیداره بی ترادبیه😒
نه قربون معرفتت فدات بشم من که یه خط درمیون دارم سرتورومیبرم خوبم😘 بیشتر ذهنم همون درگیر کنکور ارشده تا صبح داشتم هی فکر میکردم که چه کنم😐درمورد تغییر رشته جست وجو میکردم به نتیجه ایم نرسیدم
بعد الکی شعر شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم مینویسم😝😝😂

۴-مرسی😘انشاالله همه دختر،پسرا خوشبخت بشن😍
خجالت نکشم😳🙈من وقت گل نی😅
انشاالله تورو تو لباس عروس ببینم😘😍😍
بعد برات بخونم عروس چقد قشنگه ایشاالله مبارکش باد 😍😅
کلیلیلییییی😅

۵-😂😂😂یاد اون صفحه رمزی افتادم که اخرین پیامارو نبسته بودم اومدم دیدم اسمم تو اخرین پیاماس😂😂😅
خیلی سخته تصمیم گیری 😞بایدهمچنان تحقیق کنم...

۶-پی نوشتام حاشین ،حاشیه همیشه جذابتره😅

پی نوشت ۳از اقتصاد مقاومتیم نوشته بودم😂
چیز مهمی نبود چون جذاب نبود پاکش کردم بعد بیا درگوشت بگم😅😂

عه چه بد ؟

خیلی بده اینجوری ذهن ادم چندین درگیری مختلف داشته باشه .

امیدوارم از این مشغله ها فارغ بشی به راحتی :)

چرا نمینویسی خب بنویس شاید سبک شی


سلام:)
اره خیلی بده ذهن همزمان درگیر چند تا مسئله :(
یکم سخته نوشتن هرچند دارم جدیداً همش از ناراحتیام میگم😐
فک کنم دارم نوشتن یاد میگیرم:)) 
ممنون از همراهیت:)

سلام عزیز.

چه شعر زیبایی انتخاب کردی‌😍

فقط با صدای همایون😍😍😍

سلام بانو جان😍😍😍
ممنون😍
عه آهنگشم هست؟نمیدونستم:) حتما. دانلودش میکنم مرسی گفتید😘❤
سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۱۱:۵۰ فرشته ی روی زمین

"من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!" ‌...  :'(

پی نوشت ۲: درکت میکنم واقعا حسِ مشمئزکننده ایه!😐 ..دیشب و چندشب پیش ، نشستم دوتا پست نوشتم بعد به خودم گفتم خب که چی؟!  زدم همشو پاک کردم :|  :/

پی نوشت۴: اخییییییی😍😍عروسی دوست خیلییی خوبه😍مبارکه *

پی نوشت ۷: سلام : ) خوبی؟


:(((
پ.ن۲: دقیییقا منم همینجوریم...میدونی من چند تا پست میخواستم منتشر کنم یا منتشر کردم بعد پشیمون شدم گذاشتمشون تو بایگانی والان چندتا پست وچقد حرف تو بایگانیه😞
واقعا حس بدیه😞
امیدوارم درست بشیم😐بنظرت امیدی هست بهمون؟😂


پ.ن۴: مررررسی عزیزم😍آره خیلی هیجان داره دوستاتو تو لباس عروس ببینی😍انشاالله عروسی خودت فرشته جونم😍😘
پی نوشت۷: سلام به روی ماهت 😍😘
الان که باشماهاحرف زدمو جواب کامنتارو میدمو آره خداروشکر خوبم:) توخوبی؟ دلم برات تنگ میشه انقد کم پیدایی:((
سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۱۱:۵۹ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

حالا میخواای لباس چی بپوشی😂😂

خوشبخت بشن ان شاءالله 😊


دست رو دلم گذاشتی😂😂😂آخ آخ نگم که چقد درگیر چی بپوشمم😂😂😅😅
هنوز تصمیم نهایی نگرفتم😅برا یکیشون لباس دارم
فقط لاغر شدم😒😞باید مامانم یکم تنگش کنه😅
برااون یکیشونم یه لباس درنظر گرفتم ولی هنوز نخریدم😅اخه ۱۰۰درصد دوسش ندارم گذاشتم اگه لباس باب میلم پیدا نکردم اونو بخرم😅
مرسی عزیزم😘انشاالله عروسی خودتو ببینم گلم😘😍😍😍

میخواستم بگم پینوشت ۳ نیست دیدم خودت نوشتی که پاک کردی 😅

شعر خیلییییی خوبی بود ‌. میشه گفت حال دوران الان منه 😞

کم حرفی که والا کلا بیان سوت و کور شده هیشکی پست نمیزاره فقط تو و پرتو پست میزارین

چشون شده اینا؟

😅😅😅 خواستم مثلاً خیلی متنم زنده باشه بدون ویرایش شماره ها رو درست نکردم😅
اوه من چقد خاصم😅😂😂😂

عزییییزم😢😢😢
انشاالله درست بشه...

آره بنظر منم بیان سوتو کوره همه کم حرف شدن😐
احتمالاً درگیریا زیاده:(

پی نوشت هشت کو؟؟؟؟ 

 

پی نوشت هشتم کو؟؟؟؟؟

 

:(

 

شعرغمناک میزاری بدون پی نوشت هشت عزیزم!

 

 


😟😟😟😟😂😂😂
پی نوشت هشت کووووو؟
من از شما میپرسم مریم پی نوشت هشتم کجاست؟😂بردی برا خودت نتیجش این شد نیستش😝😂😂😂
کی مسئوله توبیان من پی نوشت هشتمو میخوامممم

حالا اینجوری:( ناراحت نباش
سعی میکنم تا پست بعد پیداش کنم برات😅😘❤

+ حقیقت مشکلات انقدر زیاده که مشکل درسی در برابرش جیزی نیست ....

در خواست  انتقالی دادم  ولی دوباره پشیمون شدم دانشگاه سمنان رتبه ۱۷ و دانشگاه خودمون ۴۲ .....

 بله چادری هستم با افتخار 🤗🤗🤗🤗

چرا عزیزم ؟ بهم نمی خوره ؟ 


عزیزم😞 چی بگم که جز دعا کاری ازم بر نمیاد انشاالله مشکلاتت حل بشه😞
خواستی یه گوش ناقابلم دارم برا شنیدن تنها کاریه که از دستم بر میاد هروقت دوست داشتی خواستی حرف بزن باهام اگه حرف زدن حالتو خوب میکنه❤

اگه دانشگاه شهر خودتون خوبه واذیتی تو‌شهردیگه بری شهر خودتون بهتره که:)
ولی بازم خودت صلاح میدونی:)

عزیزم چقد خوب😍
نه همینجوری پرسیدم بخاطر عکس وبلاگت برام سوال شد
تصویر ذهنیم کامل میشه وقتی از ادما بیشتر میدونم حس نزدیکی بیشتری بهشون میکنم😍

آثار پیری تو مواقعیه که کم حرف بشی😂

بعضی وقتا فاز غم هم لازمه

 

محیا این چه حرفیه میزنی؟؟خجالت کدومه؟ من و تو مگه این حرفارو داریم با هم؟

 

وقت گل نی چرا؟؟؟ به زودی ان شالله😍گفته باشم من تا تورو شوهر ندم شوهر نمیکنم😅

 

سخت نیست تصمیم گیری، به دلت رجوع کن ببین کدوم وری میره...

 

اخ گفتی ما کلا تو حاشیه ایم😂😂😅😅

 

اقتصاد مقاومتی😂باشه در گوشم بگو:)


اره اثار پیریم این شکلیه😅
نه اصلا لازم نیست غم دوسش ندارم😝
ولی فک کنم منو خیلی دوس داره😒افتاده دنبالم ول نمیکنه پیله😒
یکی نیست حالیش کنه من قصد ازدواج ندارم😂😂😂
الان جا داره یکی بهم بگه عامو حالت خوشه؟:)))

من تو رو حالا حالاها میخوام نگه دارم:)
اینجوری که من هی از غم میگم خستت میکنم:(

از ما گذشته دیگه دل نمونده ازدواج کنیم انشاالله عروسی شما جوونا😅
الکی فاز سنگین برداشتم😂😂پامن نشین پیر میشی😅


اره کلاً حاشیه جذابه:))

شعر غمناک نزار :(

 

یاد طلبکارام افتادم!!


طلبکارات😟😟😟باشه دیگه نمیذازم:(

ولی پی نوشت علوسی بودا:)))
علوس چقد قچنگه ایشاالله مبارکش باد:))
پی نوشتارو برا کم کردن غم شعرنوشتم ولی ۵صبح چیز خوابالود بودم پی نوشت شاد تری نیومد تو ذهنم:(
(((((:

همیشه به خنده عزیزم😍😘
سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ , ۱۳:۱۱ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

بسلامتیی😊

عه واا نگووو من هنوز بچه م ۱۷ ۱۸ سالمه،

خجالت میکشم🙈🙈🙈🙈😂😂😂


سلامت باشی عزیزم😍😘
خودم بااین سنم حرف ازدواج میشه خجالت میکشم😳😅
یکی نیست بگه خجالت مال دخترا ۱۷-۱۸سالس نه تو که سن ننه بزرگارو داری😂😅😅
ولی میکشم دیگه،کاملاً درکت میکنم😅
ولی شتریه که درِ خونه هر دختر مجردی میخوابه😅😂
اواااا به اقایون بر نخوره😳عمدی نبود اصلا😝😅
حالا برااینکه برنخوره تصحیح میکنم که همسر شاهزاده سوار براسب سفیدیه که درخونه هر دختری مجردیو میزنهو
بالاخره کلیلیلییییی😅

😂😂😂

 

نترس حالا حالاها من ور دلتم😅

 

والا بخوای منطقی فکرکنی از ما هم گذشته الان دیگه دوره ی دهه هشتادیاس😂

چی چیو ور دلمی همین امسال شووَرت میدم😅😂😂😂

اره دهه هشتادیا خیلی باحالن:))))

من عاشق پینوشت 4شدم😍😂
وای بلند قهقهه زدم خندیدم خیلی باحال بود یه لحظه بااون حالت تصورت کردم دنبال لباس مجلسی😂
من عروسی خواهرم اینطوری بودم دقیقا

محیااین پینوشتارو همه روجمع کن ارشیوکن یه بار یه پست همه پینوشتاروبذار کنار هم بخونیم
خیلی عشقن😍

شعره هم خیلی خوشگل بود کپی کردم تو ارشیوم سلیقت عالیه

دوست دارم سریع ترحال دلت خوب شه😔


عزیزم خوشحالم خندیدی😍😍😍همیشه لبت خندون باشه انشاالله:)
واقعا وضع خنده داریه یه لحظه حال معنوی دارم یه لحظه دیگه توفکر عروسیم😅

همه پی نوشتارو؟:))
شلم شوربا میشه وزیاد😅😂
تا دلتون بخواد من پی نوشت وحرف دارم مراعات میکنم خسته نشید تو پستا تقسیمشون میکنم😅


مرسی از لطفت عزیزم❤
قربونت من خوبم حالم شبیه همین پستامه یکم شادی یکم غمگین
زندگی همینه دیگه...ممنون از محبتت❤❤❤

چجوری باید تو قسمت ارسال نظر اون اعداد رو بردام و فقط دکمه ارسال بمونه ؟

😊🌹


بخش تنظیمات» تنظیمات ساده» کادر وسط ،تنظیمات ارسال نظر
یه گزینه هست  برای جلوگیری از اسپم، کد امنیتی نشان داده شود
تیک این گزینه رو بردار ذخیره رو بزن:)❤

مممممنووون :)


خواهش میکنم عزیزم😘

منم بعد این یکی دوماه یه جشن عروسی ای تولدی چیزی دلم خواست . یا یه جایی برای تخلیه ی انرژی  


بَه بَه خردادیان آینده:)
سلام:) خوبید؟
اینو که گفتید دلم تولدی عروسی خواست یاد اون پست وخردادیان افتادم
که بهتون گفتم مگه رقصم بلدید؟:)))
گفتید یه دستو پا تکون دادنه دیگه:)))

آخی :(
انشاالله خییییلی زود به همین زودیا تولد یا عروسی دعوت بشید:)

سلام محیای جان

خوبی عزیز؟😍

تو کیستی یکی از قطعات آلبوم باستاره های همایونه. این البوم واقعا شنیدنیه.

تارش رو استاد سابقم استاد آزاد میرزاپور زده. کنسرت همایون هم که چند سال پیش رفته بودیم اینو خوند. استادم هم بود تو کنسرت. 

یادش بخیر.

وب بلاگفام رو باستاره ها نامگذاری کردم چند سال پیش😊

سلاممممم لبخندماه عزیزم😍😍😘
ممنون بانو خوبم به خوبیتون😘
چه جااااالب😍😍😍😍

سلام آپ گذاشتم دوست داری ببین


سلام گلم
سرزدم برات کامنتم گذاشتم:) 

به چ شعر خوشگلی وبت علاقم ب شعرو بیشتر میکنه روز ب روز

 

چیشده؟چرا اینقد غمگینی اخه؟؟

 

راجع ب پی نوشت دومت منم همینطوریم و نمیدونم چیه پس هیچی بیخ

 

پی نوشت 3 چی بود؟کنجکاو شددماا

 

آخ جون عروسی عروسی اره فک کنم حسه باحالو خفنیه ک دوستات عروسی کنن محشره اصاا

 

 

آدرس کوچه رو بده کم حرف جان

 

شعر قشنگی بود پس سره کوچه نمیام

 

 


خوشحالم به شعر علاقه پیدا کردی😍😍😘
چیزی نشده:) خوبم عزیزدلم😘

پی نوشت سه:))
یه چیز بی مزه بود که چون بیمزه بود پاکش کردم
ولی برات مینویسم از اقتصاد مقاومتیم نوشته بودم:))
اقتصاد مقاومتیم اینجوریه که اکثراً لباسی کیفو‌کفشی قیمت مناسب میبینم نیاز ندارم میخرم نگه میدارم :))
اینبارم همین کارو کردم شلوارلی همین چند وقت پیش خریدم 
بعد الان دارم سعی میکنم وزن اضافه کنم شلوارم جلو چشممه که دیگه غیرقابل استفاده میشه  واقتصاد مقاومتیم با شکست روبرو میشه:))))

آره عروسی دوستا خیلی خوبه😍😍😍
انشاالله توهم عروسی دعوت بشی جشنو شادی باشه همیشه برات😍😘

یعنی پرحرفم؟:)))
بیا سرکوچه استثنا تو روماچ میکنم😉😍😘❤

سلااام محیااا

منم به بیماری تو مبتلا شدم . حرف دارم ولی حرفم نمیاد😢

ای جان پیشاپیش مبارک باشه ان شاءالله خوشبخت بشن رفقات

و اینکه خوشبحالت بفکر ارشدی! 

دور از جون همه عین خر تو گل سر همین لیسانسمم موندم 

کوه کندن واسم آسون تره تا درس خوندن حالم داره بهم میخوره 

و اینکه ان شاءالله تو هم عروس شی ما اینجا یه عروسی بگیریم تو وبلاگ دلمون شاد شه :) 😍

بووس😘

سلامممم عزیزم😍
وای چرا هممون همینجوری شدیم!😢
فک کنم بیماری واگیر داره ویروسشو هممون گرفتیم😐
من که الان داشتم فکرمیکردم. یه مدت وبو غیرفعال کنم برم...
انشاالله حس نوشتنت بیاد😞😘❤

ممنون عزیزم😍😘
عههه چرا؟سخته رشتت؟:(
بنظرم هدف داشتن با وجود سختیاش بازم اسونتره بی هدفیه
بی هدفی واقعا اذیت کنندس

عزیزم😳😅مرسی انشاالله عروسی خودت😉😍😘
بوووس😘😍

آره واقعا انگار یه مریضی گرفتیم هممون :( 

منم دلم میخواد یه مدت نباشم :(

سخت هس مثل همه رشته ها و استادامون که خیییلی سختگیر و رو مخ هستن 

سه سال پیش با عشق این رشته رو زدم انتخاب اولم بود در واقع انقدر دوسش داشتم که تنها انتخابم بود و یه رشته ی دیگه بعد این که گفتم حتی اونم قبول بشم نمیرم فقط همین! اما وقتی اومدم توش فهمیدم ازش متنفرم

روز و شب عذابه تحملش و هیچ چاره ای نیس😔

پوف بیخیال 

فدات شم😍🙊❤❤❤❤💋💋💋💋

امان از بعضی استادا:(((
عزیزم:((( چقد بد که اینجوری شده:((
البته درکت میکنم خودمم راهیارو رفتم که فکر میکرم دوست دارم اون راهو ولی دیدم اصلا تصورم اشتباه بوده ورهاش کردم واحساس بدی پیدا کردم
امیدوارم حداقل باتموم کردنش وارد محیط کاری بشی واونجوری شاید دوباره علاقت برگشت
شاید از تئوریو درس خوندن خسته ای!
هرچی که هست امیدوارم درست بشه❤
خدانکنه عزیزمی😘❤❤❤

سلام

دوست داری به آپ من سر بزن :۹


سلام عزیزم:)
سرمیزنم گلم:)

زیبا بود

به گلفروشی ماهم سر بزنید

 


ممنونم:) خوش اومدید
بله حتماً:)

بسیار زیبا ، آهنگ رو هم آپلود کردید ، دستتان درد نکنه. 

واقعا این کیستی ؟ و چیستی ؟ عالم و دنیایی داره. تفکر و منطق و.... برا درکش میخواد. 


خواهش میکنم:)
خوشحالم دوست داشتید:)

بله عالمی داره:)
سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ , ۱۵:۵۹ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

خیلی خوب بود


خیلی خوش اومدید:)
ممنون:) خوشحالم دوست داشتید:)

فریدون مشیری...

روحش شاد و ممنونم بابت شعر و موسیقی.

 

+ والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سُبُلنا

خوب فکر کنید و رضایت خدا رو در تصمیم تون لحاظ کنید و اون تصمیم بهترین تصمیم ممکن خواهد شد، ان شاءالله.

سلام

چه جالب!همین امروز که اسمتونو اوردم توپست آخر برااولین باراینجا کامنت گذاشتید:)
فکر نمیکردم اینجارو بخونید اصلا!

خواهش میکنم ممنون از توجهتون:)

فعلاً که انقد فکر کردم کشتیام غرق شده امیدوارم نجات پیدا کنه وبتونم تصمیم درستو بگیرم ومهمترازتصمیم بااراده اون راهو برم
انشاالله همونی بشه که میگید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan