هیسسس! مطلب ادبی،رمانتیک است!

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام سلام:)

اومدم یه  قسمت از یه کتابیو بنویسم ویه آهنگ بذارموبرم !اصلاً هم نمیخوام پرحرفی کنم😅

همه چی هم آرومه ماچقد خوشحالیم مگه نه؟:/

بخونیم:

 

علاوه براین اسارتها،بردگی های تحمیلی دیگران راخواهی شناخت:

بردگی های ناشی از هزاران هزار ساکن لانه ی مورچه هارا،عادتهایشان وقوانینشان !تصورش را نمیتوانی بکنی که تقلید از عادت هایشان واحترام به قوانینشان ،تا چه حد خفقان آور است .اینکار را نکن آنکار را نکن،اینچنین وآنچنان بکن...

واین وضع ،اگر وقتی درمیان آدم هایی مهربان وآشنا بامفهوم آزادی زندگی میکنی قابل تحمل است ،هنگامی که زیر یوغ زورگویانی به سر میبری که حتی از لذت اندیشیدن به آن محرومت میکنند به یک جهنم بدل میشود.

قوانین ظالمانه فقط به کمک مبارزه ،به کمک مرگ میسرست.

درعوض،قوانین مردم مهربان راه نجاتی پیش پا نمیگذارد،چون خودت را متقاعد میکنی که پذیرفتنشان کار درستیست!!!!

 

(برشی از کتابِ به کودکی که هرگز زاده نشد نوشته اوریانا فالاچی)

 

پ.ن۱:

اون بالایی قسمت ادبیش بود😉که درموردش فکر کنید:) برداشتم باخودتون😉

یکمم من بگم؟بگم؟نگم؟

بیچاره ما که زیر یوغ زورگویانِ به ظاهر دوستِ مهربانیم!!!هرچند از خشمم کم نمیکنه ولی خب!

کتاب نامه به کودکی که زاده نشده روایت زنیه که میفهمه باردار شده و شروع میکنه از همه چی ،دنیا،بودن،زندگیو خاطرات خودش برا بچش تعریف میکنه و تلاش میکنه بچشو باوجود مخالفتا و ترسها وسختیایی که خودش داره نگه داره....که بنظرم بخونیدش:)

این تیکه بالا قسمت ادبی پست بود😉

 

پ.ن۲: اینم رمانتیکش😉

بزن باران بباراز چشم ما

بزن باران بزن باران بزن

که شاید گریه ما پنهان بماند

بزن باران که همه ابریم

بزن باران پراز بی صبریم 

بزن باران که دیوانه وسرگرانمان کردن

 

خدا به دادمان بررررس 

هوا هوای ظلم وخفقان است....

 

بزن باران که آتش گرفته دلِ ما

بزن باران  ببار ازچشم ما

بزن باران نبیند بیگانه اشک ما

نبینند خودی چه کرده باما

بزن باران ....که پراز بیصبریم ما....

 

 

اولاش برگرفته ازاین آهنگ بود بقیشم از خودم نوشتم :))

 

پ.ن۳: کل دیروز اینجا بارون بود بارونااا 

وهی آهنگ بزن باران شبیه پ.ن۲تو ذهنم تداعی میشد:/

#وقتی_یک_سینگل_آهنگ _عاشقانه_گوش_میدهد😅

چیه خب؟وقتی عشق ندارم بارون میاد آهنگ اینجوری میاد تو ذهنم😅😜

البته اینجا باملاحظاتی نوشتم

انقدر آزادی هست که میخوام حرف سیاسی بزنم خانواده میگن نزن:/

میترسن منو بندازن توگونی:)):

ابراز نگرانی خواهرم جالب بود میگه:

محیا ننویس اینجوری میندازن توگونی میبرننت من بدون مموش میشم چیکار کنمممم😢

مموش منظورش منم!😐من مموششم😐😅منظورش از مموش همون موش کوچولو بامزه هاست چون ریزه میزه ترازاونم ومنو گوگولی میبینه بهم میگه مموشم😐😳

 

# ازاین همه آزادی بیان ذوق مرگم:/

 

پ.ن۴:

انقد دلم میخواد کلی حرف بزنم خیلیم سعی کردم سکوت کنم ولی یه خشمی تووجودمه که نمیدونم چطوری خالیش کنم !

بعضیا میگن نت قطع کردن جلو فتنه رو بگیرن؟

وای به حال روزی که جوونای همین مملکت خشمو بغضشون طغیان کنه وای به حالشون که اون روز بدون نیاز به اونوریا بدون تحریک

چنان خراب بشن رو سرشون!!!!

حالا بنزین گرون کنن! نت قطع کنن!

وای به اون روزی که کاسه صبر تموم بشه که اعتماد تموم بشه!

بغضو خشم بخواد بروز کنه!

 

پ.ن۵:

همه چی آروووومه من چقد خوشبختم :/

وبلاگمم ببندن  میگم به درک 

میخندم😅

(باهمون ریتم بخونید)😉

​​​​​​

 

پ.ن۶:

بنظر خودم که خیلی حرف نزدم نظر شما هم همینه؟😳😅

همه نفس عمیق بکشیمممم آروم باشیم😤

آهنگ بزن باران گوش بدیم😑

یعنی شما گوش بدید منم برم بیرون باد به مخم بخوره یکمم چرک کف دست! که همش میگن چرک کف دسته ولی نداشته باشیم ازگشنگی میمیریم و زندگی بدون اون میسر نیست خرج کنم😑

 

پ.ن۷: پنجره اتاقم روبه خیابونه یه پسره دم پنجره داره یه بندددد با تلفن حرف میزنه

مخمو خورد 😑

پاشم برم یکی بخوابونم تو گوشش حقشه 

بخاطراینکه من نمیتونم تمرکز کنم بنویسم😤بی عصاب شدم😐

داداش طفلیم همه کارش با ماشین ورفت وامد به شهرستانه...

لعنت...هرچیم بگم عصابم آروم نمیشه...

 

پایان!

 

  • محیا ..

چه حس خوبی داره نوشته هات واقعا حال ادمو تازه میکنه 

وبلاگتو که میبندن هیچ بیچاره خواهرتون که به قول خودتون بی مموش میشه :||||

:))))

بارون خیلی خوبه ولی تا جایی که منجر به سیل نشه :)

اصلا اگه چرک دسته بدن به من . من اینقدر چرک کف دست دوست دارم که نگوووووو


عه سلامممم:)
واقعا؟اینم که نقد بود حس خوبی داشت؟😅
خداروشکر خوشحالم که اینو میشنوم ،ممنون سین الف لطف داری:)

آره خواهرم وابستمه بی مموش بشه اذیت میشه گناه داره:)))):

بارونو منم دوست دارم ولی آره واقعا اگه سیل نشه خوبه
سیل ندوس:(((
یکی نیست بگه آخه کی سیل دوس! که تو میگی ندوس:)))

:)))) 
هی میگن چرک کف دسته ها ولی جونشون به همین چرک کف دست بستس😐

منم میخوام پست سیاسی بزارم میگن نزار:/

آهنگه خوب بود


میبینی توروخدا؟ هممونو میترسونن!
حکومتی که همش میگن آزادی! آزادی بیان هست
درصورتی که واقعیت اینه هممونو ترسوندن که لال بشیم...

خوشحالم دوست داشتی آهنگو:)
بارون که میاد گوش بده آدم بیشتر میچسبه:))

سلام سلام!

ما یه جورایی تویِ توهم آزادیِ بیانِ بیانیم! D: ناسلامتی بیان تنها سرویس وبلاگدهی ایرانه تا الان یه وبلاگنویس به‌خاطر پست‌هاش کشته شده!

آهنگ‌های عاشقونه در اصل باید واسه سینگلا باشه D: والا! کسی که یار داره صدای همون واسش کافیه دیگه آهنگ میخواد چیکار؟! دوتایی دست همدیگه رو بگیرن برن زیرِ بارون پاییزی، بدون چتر و این حرفا خلاصه...!

 

واین وضع ،اگر وقتی درمیان آدم هایی مهربان وآشنا بامفهوم آزادی زندگی میکنی قابل تحمل است ،هنگامی که زیر یوغ زورگویانی به سر میبری که حتی از لذت اندیشیدن به آن محرومت میکنند به یک جهنم بدل میشود.

گاهی عده‌ای زندگی دیگران رو جوری تحت تاثیر اعمال خودشون قرار میدن که چیزی با یه فاصله کم از اون جهنم تبدیل به بهشت میشه! یا با گذشت زمان جهنم تبدیل به معنای زندگیِ واقعی میشه!...

 

راستی کدوم ترجمه این کتاب رو خوندین؟ ازش راضی بودین؟

سلامِ متقابل:))
این سریال فوق لیسانسه ها رو میبینید
توش یکی میگه سپاس! اون یکی میگه سپاس متقابل:)))

واقعاً کشتنش؟کیا؟
منو ترور نکنن😝😂

آره راست میگید ولی خب اونایی که عشقی دارن که دورن یا از دست دادن آهنگ گوش میدن یادش میوفتن که برامن وقتی کسی نییت این شد که یجور دیگه تو ذهنم تداعی شد
ولی هوا سرد شده چرا انقد زوجا زیاد شدن:/
رفته بودم بیرون تازه اومدم همه دست تو دست دوتایی بودن😐
ایششش😝😂

نگاهتون نگاه به یک زندگیه یا بانگاه به جامعه دارید اینو میگید؟
درمورد یه زندگی ویه فرد اینی که میگید قابل درکه
ولی نگاه ،نگاه به جامعه بود 
وضعیت کلی کشور! دولت!حکومت!
که روز به روز بدتر میشه وجهنم تر...

یه دقه گوشی دستتون برم ببینم مترجمش کی بود😅😂
ادامه:
مانی ارژنگی مترجمشه
البته نمیدونم ترجمه های دیگه داره یانه من الکترونیکی خوندمش
وقیمت کتابشو  نمیدونم که بدونم ارزش خریدداره یانه
این کتابه خلاصشو بخوام بگم یجورایی دفاع ازحقوق زنهاست:)
ولی خب بنظرم هرچیزی که به زن دختر ربط داره نمیتونه یه مرد بیتفاوت ازش بگذره
چون مردها رو یک زن به دنیا میاره وهمسر ودختر خواهند داشت:)

بابعضی دیدگاها وحرفاش مشکل داشتم! تایید نمیکنم
ولی بد نبود 
مفاهیمی داشت که قابل تامل بود:)


فالاچی کتاب هم داره من نمیدونستم. بازم کتاب داره؟ با این وضع اینترنت نمیشه سرچ کرد

واقعا مموش یعنی موش ریزه من فکر میکردم یعنی گربه

بیرون مگه نا امنی نیست


بازم کتاب داره یانه رو متأسفانه نمیدونم:(
این بی نت بد وضعیه عصبی کنندس:(

میم مموش رو بردارید میشه موش دیگه😅
البته من دوس ندارم اینجوریم صدا کنه ولی خودش دوست داره ذوقم میکنه میگه ازخداتم باشه مموش خیلی نازو گوگولیه😐

منطقه ما که مرکزِ شهرم هست که آرومه! وهیچ خبری نیست 
نه ونیم تقریبا برگشتم خونه
دیروز بعدازظهرم بیرون بودم خبری نبود
همه عاشقا دست به دست هم داده قدم میزدن پاساژ گردی میکردن
یه عده بچه ها گوگولیشونو کلی با لباس گرم پوشونده بودن وکلاه سفید وبامزه سرشون کرده بودن وشاهده یه عالمه عروسک پیچونده درلباس گرم بودم😍
یه عده ازاین جوونا تو بازار گیتار میزدن😅
تو مغازه ها اهنگای شاد گذاشته بودن😐
خلاصه همه چی آروم بود😑


سلام محیا جان 

این اهنگ رو خیلی دوست دارم :)

محیااااا نندازنت توی گونی 😑😑😑😁😁


سلام بهار جانم😍😘
منم این آهنگه رو خیلی دوس دارم😍
هم سلیقه ایم😉😍😘

ممکنه بندازنم توگونی😑😐😂
اگه انداختنم میام بعد از خاطرات گذر درگونی براتون مینویسم😂😂😂

سلام

من وبلاگتو مدتی هست میخونم

قشنگ مینویسی... یجورایی صمیمیت خاصی داره :)

 

اینجاهایی که بولده همش حواس منو از معنی متن پرت میکنه من نمیفهمم چیه :)) ^_^ 

ببخشید دیگه از خنگیهای اینجانب میباشد! توی امتحانامونم وقتی یه جمله توی کتاب قرمز بود همون خیلی سخت تو ذهنم می موند!! :/ دقیقا جمله مهمی هم بود گویا!! :)))

دیگه چجوری شاگرد اول میشدم خدا میدونه!! D:

 

خب دیگه برم فک کنم زیاد وراجی کردم :)))

 

 


سلام عزیزم خیلی خوش اومدی😍
قربونت مرسی نظر لطفته😍
باعث خوشحالی که میخونی وقشنگ میدونی😍❤

اون بولد شده ها خودشون کلی حرفن:))
بنابه شرایط حال اونا رو بولد کردم واون متنو گذاشتم:)
ببخشید حواستو پرت کرد:(
آره منم کلمات مهمو بعضی وقتا قرمز میکنم الانم بولد کردم:)
تو که قطعا. باهوشی عزیزم این حواس پرت شدنتم قابل درکه:)


نه عزیزم چه حرفیه اینجا هرچقدرم بنویسید به چشم نمیاد چون من ازهمه پرحرف ترم😐😅
خوشحال شدم از اشنایت😉

چقدر کم حرفی ماشاالله خخخخ


آقا ابوالفضضضل😐😒
اسفند دود کنید چشم نخورم😬😛😂
کم حرف میزنم میگید چرا ساکت شدی زیاد حرف میزنم میگید پرحرفم
من چیکار کنم از دست شما؟😐

+ممنون که خوندید وهمراهید:)

پ، ن ۷ خیلی باحال بود ^-^


😍😍😍
خداروشکر یه چیزی ازاین متنو دوست داشتی😉❤

عصبیم کرد شانس اورد تا آماده شدم رفتم بیرون که برم  پاساژ گردی وهواخوری اون رفت 😁😬😅

سلام محیاجانم ،این برش ازاین کتاب چقدرمتناسب باحال این روزامونه....

کنجکاوشدم کل این کتاب روبخونم


سلام عزیزم😍😘
آره دقیقا! واسه همین گذاشتمش
ولی کلیتش دفاع از حقوق زنهاست
کتابی که یک زن نوشته وتقدیمش کرده به همه ی زنها
البته با بعضی افکار نویسنده مشکل داشتم!وقبولشون نداشتم
ولی مفاهیم قابل تاملی هم داره:)

☺️☺️☺️


سلام آلای عزیزم😍
ممنون ازحضورت واینکه خوندی😍😘
وخیلی خوش اومدید❤

منکه چیزی نگفتم خودت اومدی گفتی نمی خوام پرحرفی کتم منم خیلی ریز یه تیکه انداختم گفتم چقدر کم حرفی هههه


خب همون دیگه من کی پست کوتاه نوشتم که باردومم باش
اون یه مدل شوخی وگول زدن بود😝😅
تیکتونم خیلی درشت بود😐
حیف من بچه مظلومیم وگرنه میومدم وبلاگتون ازاین تیکه ریزا بهتون مینداختم😬😝

درکل باهاتون شوخی میکنم :)
اشکال نداره شما تیکه درشتو ریز بنداز منم ازبودنتون تشکر میکنم
#مظلوم 😅

سلام عزیزم 

خیلی وقته نیستی! 


اره یه مدته یکم درگیریا ومشغله هام زیاد شده خیلی وقت آزاد ندارم به همه دوستانم نمیرسم سربزنم درست حسابی یا پست بذارم
ببخشید بهتون سر نزدم یه مدته:(
حتماً بهتون سرمیزنم 😘😍❤

کتابِ دارای مفهوم زنونه رو شاید بهتر باشه یه خانوم ترجمه کنه🤔 در مورد قسمت‌هایی که تایید نمیکنید هم حدس میزنم به‌خاطر اینه‌که نویسنده‌ی کتاب بی‌خدا بوده البته من نمیدونم کدوم قسمتاشو میگید😁

 

کل جامعه رو میگم...😩😣😪

 

این دست در دست‌های دوتایی عامل گرمایش زمینه همینان که نمیزارن برف بباره😩😂


شایدم ترجمه توسط یه اقا برای قابل درک بودن کتاب برای اقایون لازمه:)

اول فکر کردم خیلی باهوشید که زدید وسط هدف:))
کامنت بعدتونو که دیدم فهمیدم احتمالاً میشناسیدش
اممم یا سرچ کردیددرموردش😐
ولی چطوری؟😅

کل جامعه رو گفتید؟!امیدوارم اینجوری بشه!
فعلا. که روز به روز خونمون بیشتر تو شیشه میره
وجهنم تر میشه!


اینجا که کلاً برف نمیاد!:(
ولی منم علت گرمایش زمینو همینا میدونم😐😒😤😝😁

در جواب سوالِ مخ سوخته

اینا چندتا از آثار دیگه فالاچی هست:

هفت گناه هالیوود

جنس ضعیف

پنه‌لوپه به جنگ می‌رود

نفرت‌انگیز

اگر خورشید بمیرد: درباره برنامه فضایی آمریکا

زندگی، جنگ و دیگر هیچ :گزارشی از جنگ ویتنام بر اساس تجارب شخصی

آن روز در ماه

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد


ممنون:)
چقدم کتاب داره:))


@جناب مخ سوخته

محیااااااا

من عاشق آهنگای ایهامم، یه مدت بود ترک کرده بودم آهنگاشو ولی الان دوباره گوش دادم دلم خواست:)

الان میگی خب دوست داری مرض داری ترک کردی:)

باید بگم که آهنگاش یه غم خاصی داره نمیدونم چرا گوش میدم خود به خود گریم میگیره، اون آهنگ جانا رو پارسال تو بهار هوا ابری بود گوش میدادم یهو میزدم زیر گریه😅😅عاشقم نیستم تازه، فکر کن عاشق بودم چی میشد😂😂

 

این کتاب رو تابستون میخواستم بخونم ولی دوباره نمیدونم چی شد نخوندم:)

 

گفتی تو گونی یاد یکی از دوستام افتادم انقدر ترسو بود تو خوابگاه تو اتاق در بسته بود میگفت حرف سیاسی نزنید ممکنه یکی بشنوه بیان بگیرنمون😂😂خیلی ترسو بود😂

 

چرک کف دست هم والا خدا بده از این چرکا، اصن اگه چرک اینه بذار کل زندگیمون تو چرک بگنده😅😅

 

مموش هم قبلا بهم گفته بودی:)


گلی درکت میکنم منم خودم همینجوریم ایهامو که منم اهنگاشو دوست دارن
وکلاً اهنگ غمگین گوش میدم میزنم زیر گریه😐
واین ترک کردنو گریه رو کاملاً درک میکنم
واقعا خدا یه چیزی میدونه ما رو همینجوری تنها گذاشته ها😂😂😂😂 
عاشق میشدیم دیگه واویلا😅

اینو من یه روزه خوندم حجمش کمه ۱۰۰ص بود:))
همین یه روزی که نت قطع بود خوندمش😅

دوستت😂😂😂والا منو میترسونن وگرنه ترسو نیستم😅
میبینی توروخدا؟
اگه واقعا ازادی بیان هست
چرا انقد ماها از حرف دلمون زدن باید بترسیم؟:/

:))))
واقعاااااا:))))
اعصاب ندارم:(((
لباسا خیلی گرونن
ماهم دستامون چرک نداره موندیم چه کنیم😐
:)))

باهام قهره الان وگرنه عکسایی که نشونم میده میگه ایناتوییو میگرفتم ازش میذاشتم:)))

اینو یادم رفت😅 آره فوق‌لیسانسه‌ها رو میبینم 

عه جواب سوال دومم یادم رفت :| جدی یه وبلاگنویس بود که انداختنش توی گونی و دیگه برنگشت، نت که آزاد شد یه لینک ازش پیدا میکنم میفرستم

آره ازین زاویه هم میشه به ترجمه نگاه کرد🤔 اینم مثه جواب همه کامنت‌ها رو دادن زاویه‌ی قشنگیه

اما بازم فکر میکنم ترجمه یه زن باشه بهتره😁

سرچ هم باشه خب قسمت درستش رو حدس زدم دیگه😁😅

 


عهههه؟:((( پس واقعا انداختنش توگونی:(((
امان ازاین همه آزادی:/
ممنون:)

ازهمون زاویه دید من بهتره که مترجم مرد باشه😁
باشه شما باهووووشید:))

دقیقا خدا یه چیزی میدونه😂😂

البته یه اهنگ ایهام هست تب و تاب اون شاده راضیم ازش😅

 

البته دیگه بعضیا زیادی حساسن، بخوان با دوتا حرف آدمو بندازن تو گونی که نصف مملکت تو گونی باید برن😂

 

همون دستمون بی چرکه، همه جا هم که چرک میخوان:))


آرههه آهنگ تب وتابش شاده😍

کامنت آقای امیرو بخون ظاهرا. یه بلاگررفته توگونی😐😂😶
حالا هی میخندم تا اخر خودم برم توگونی😅


هیییع گلی دلم خونِ از این چرک کف دست😢
البته ولش کن بهش فکر نکنم بهتره😤
به خوشیم فک کنم 😁که امروز وزن کردم یه کیلو‌تو ۱۵روز اضافه کردم😁
من الان رو ابرام😅
خیلی هنوز وزنم کمه ولی این بالارفتن وزن انقد سریع نداشتم تاحالا
ماشاالله چشم نزنم خودمو😅
خداکنه تا چند ماه دیگه برگردم وزن سابقم😢

امروز مامانم یکاری کرد باهام قشنگ میخواستم😐😑
نگم دیگه!
بهش میگم مامان جا ندارم حالم داره بد میشه هی میرفت میومد محیا غذا بخور آبمیوه بخور مرغ بخور جیگر بخور

محیا چرا چیزی نمیخوری
محیا چیزیت شد من طاقت ندارما
محیا بستری میشی بیمارستان
محیاااا مواظب خودت نیستی هیچی نمیخوری
محیا فلان محیا بهمان😐
قشنگ گریم گرفته بودو حالت تهوع انقد چیز داد به خوردم😐😂
میگفتم مامان باااشه😭بخدا میرم دکتر تغذیه😭رعایت میکنم 😭
نگران نباش😭

نه عزیزم تقصیر شما چیه حواس من پرت میشه :)))

 

آها راستی یادم رفت بگم این مموشی خیلی بامزه بود ^_^ 

خدا خواهرتو و خودتو در پناه خودش نگه داره :)...... عاقبت مردم مارم بخیر کنه :(

 

اختیار داری:) منم همینطور...... :)


😍😍😍
مرررسی عزیزم😍
خدا تورو هم برا خانواده سلامت حفظ کنه😍😘❤
انشاالله عاقبت هممون بخیر بشه:(

سلام محیا خانم گل و گلاب

جالبه که یه خانم برای فرزندی که به دنیا نیومده یا کلاً هنوز شکل نگرفته حرف بزنه البته این خانمه یه جورایی خیلی سخت حرف زده و نوع نوشتش اصلاً قابل فهم نیست و خوبه اگه کسی خواست این روش رو انجام بده خودمونی و با یه لحن شاد از زیبایی‌ها بگه نه از مسائل یا تجربیات وحشتناک زندگی. 

خوبه آدم یه چیزی رو هم نقد می‌کنه با این لحن تو نقد کنه تا به دل بشینه و شاید اثرش هم بیشتر باشه.

شعر قشنگی نوشتی

هر چی بیشتر حرف بزنی بیشتر لذت می‌بریم پس هیچ‌وقت متن کوتاه نزار چون اصلاً بهت نمیاد:)

تندتند پست بزار


سلام همرازِ عزیزم😍
کتابوخوندید؟:) حس کردم خوندید که میدونید چه حرفایی بهش زده:)

بنظرم این حرفارو بیشتر برا خودش میزده تابتونه به یه نتیجه ای برسه که به دنیا اوردن بچه کار درستیه یانه
ازترس اینکه نکنه یه روز بچه سرش داد بزنه که کی گفت منو به دنیا بیاری؟
من نمیخواستم اصلا تواین دنیا باشم و...
والبته درپایانشم خودش مینویسه واززیبایای زندگی میگنه وبیان میکنه که اشتباه کرده انقد همه چیزای منفی رو گفته طی حرف زدنم مدام عذرخواهی میکرد که داره انقد تلخ حرف میزنه وازبدیا میگه
ولی خب درکنارش اززیبایا واینکه بپدن بهتراز هیچ بودنه و...میگفت:)


واقعا ممنونم از این همه لطفو محبتتو حمایتتون😍 دربرابر این همه محبتتون زبونم قاصره😍❤
یه دنیا ممنون از همراهی ولطفتون ❤❤❤
به روی چشم😘❤

چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۸ , ۰۱:۲۲ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

:)


😍😍😍
عزیزم چقققد آروم شدی:)❤
بینام جانم خوبی؟
همه چی خوبه؟
اوضاع دانشگاه خوبه؟:)
چراانقد اروم شدی:(

+ممنون که سر میزنی ومیخونی😍😘❤

چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۸ , ۰۱:۵۳ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

😊فدا💜 


خدانکنه❤😍
دلم برا بینام شیطون تنگ‌ شده:(
ولی امیدوارم حالِ دلت خوب باشه😍😘❤

:::::


؟؟؟😐
من که نفهمیدم نقطه چین یعنی چی!
پیش فرض میگیرم حرفی نداشتید:)

ممنون که خوندید:)

سلااام محیاااا

جدی موضوع کتاب کودکی که هرگز زاده نشد اینه؟ من فک میکردم میخواد به بچش بگه به دنیا نیاد 😅😅😅 من نخوندم کتابشو پس باید بخونم

و اینکه صاف شدیم :( 

کاش وضع اقتصاد و درآمد هامونو خوب میکردن 

اونوقت بنزین ده هزار تومن هم که میشد بازم بهمون فشار نمیومد چون پول داشتیم

اما الان چی؟.... هعی

و اینترنت! وصل کنن دیگهههه عههههههه


سلام به روی ماهت عزیزم😍😘😘😘

نه اتفاقا برعکس اولاش همه تلاششو کرد که نگهش داره بچه رو وعاشقش بود:)

همین دیگه! وضع اقتصادیا بده! بجا بار کم کنن بار میذارن رو بار
نمیگن مردم بدبخت ازکجا بیارن!

مردمم بخوان اعتراض کنن اینترنت قطع میکن...
هوووف...چقد ظلم...

::::

:))
سربه سر گذاشتن من کیف میده؟:))
خب جا نقطه چین کلمه بنویسید من متوجه بشم:(


نه نخوندمش جز کتابایی که خیلی وقته تو  لیست خوندن قرارش دادم چون عنوان جالبی داره اما خب کی خونده بشه خدا عالمه یه طومار کتاب دارم اما کو وقت خوندن:)


درک میکنم
منم دقیقا کلی کتاب تو لیست خوندن دارم که دوست دارم بخونم فرصت نمیشه:(


یک کیلو تو ۱۵ روز؟؟😍😍

ماشالله ماشالله چشم نخوری انشالله

خیلی خوبه با همین فرمون پیش بری 

 

مامانت:)))))

آرههه😁
البته اگه شرایط فرق کنه بعید میدونم اینجوری بتونم وزن اضافه کنم:/
منظورم سرکاررفتنه
فک کنم چشم خودم،خودمو گرفت امروز بغل دستم خیلی یهویی بدون هیچ ضربه وچیزی شکرریز پوکید😐
البته خیلیم نپوکید دونیمه شد😁
روز عجیبی بود!!!:)) پوکیدن شکرریز بغل دستم که مهم نیست
کلی اتفاق افتادو همه چی دست به دست هم داده بود من نرم عروسی دوستم ولی رفتم:))
یعنی داشتم منصرف میشدما
انقذ امروز بدبیاری اوردم که اماده هم شده بودم بغض کردم گفتم نمیرم اصلا

بابام اصرار نمیکرد بعید نبود نمیرفتم:(
عصبی شدم آخه انقد بدشانسی اوردم:(

ولی بالاخره رفتم واین یکی دوستمم تولباس علوس دیدم😍😍😍😭😭😭
گلی۹سال همو میخواستن😍😭
کفرم دراومد از خواهر دوماد نمیذاشت فیلم بگیریم دوست داشتم پامو بذارم رو لباسش بامخ بره تو زمین بیجعور😂😝😤
حیف واقعا عروس داماد ماهن به خوبی اونا بخشیدمش وگرنه پامو میذاشتم رولباس خواهرش بامخ بره تو زمین که نمیذاشت از دوستم فیلم بگیرم😤
بیچاره دوستم بااین خواهر شوهرش:///
هرچقدر پسره مظلومو خوبه اوووف ازاین خواهره:/
😤

خیلی کتاب خوبیه ، من pdf شو خوندم. مخصوصا یک کتابم نوشت فک کنم بعد حادثه ۱۱ سپتامبر که تو همین کشور خودمون همون سال اومدن همه کتاباشو ممنوع چاپ کردن . الان رو نمیدونم . یه مصاحبه هم با امام خمینی داشته که خیلی معروفه ... کاش یکی میومد قاچاقی از این مرز ردم میکرد ، اصا اختناق همه جا رو گرفته . اینجام هواش ابریه .دلمونم  گرفته ازین هوا . سردم شده . پیرم دارم میشم :/ احساس میکنم امید به زندگی هم هر روز داره میاد پایین :/ 


اره کتاب جالبیه
منم پی دی افشوخوندم
عجب! اینارو نمیدونستم...ممنون از توضیحاتتون:)
ای بابا :(((
شما اینجوری بگید پس من باید افسردگی  بگیرم:(((
شما امید به زندگیوباید  ببری بالا ناسلامتی دکتر اینده ای:)
پیر؟؟؟؟؟:((((
یعنی منم پیرم!!؟
۲۴سال برا پسر سنی نیست:)
ولی برا دختر سنیه😐:D 

بعضی مواقع از خودم می‌پرسم که معنی زندگی چیه و چرا من دارم زندگی می‌کنم؟

برای اینه که زنده بمونم؟ خب برا چی باید زنده بمونم؟ و چرا باید این زمان و این چیزا رو ببینم و این شرایط رو داشته باشم؟

به دو شکل میشه بررسیش کرد ... این که یا دلیلی داره ... یا بی‌دلیل و استدلال ...

ولی پایان دلیل چی می‌تونه باشه؟ وقتی همه‌ی دلیل‌ها رو که فهمیدیم ... آخرش باز به دلیل می‌رسیم؟ یعنی یک رشته‌ی بی‌نهایت از دلایل ... پس آخرش رو هم باز نمی‌دونیم ... و خودمون رو با مقوله‌ی دین آروم کردیم ...

این که شما با وجود حرف آدمایی که به دلیل وجودشون توی این موقعیت و زندگی توجه می‌کنین و تصمیم می‌گیرین که آزاد باشین ... نشان از ارزش وجودی بالای شماست ...

آدمایی که منتظر نظر بقیه هستن که کاری بکنن ... همونایی هستن که با جریان ترس و تاریکی و شک ... به زندگی به نظر عادیشون ادامه می‌دون و زنده موندن رو به انسان بودن ترجیح میدن و رویاهاشون رو فراموش می‌کنن و تیره و تاریک می‌بینن...

این نتیجه‌ی زندگی آدمایی هست که به مطالعه، کتاب ... علم و تاریخ اهمیتی ندادن و محکوم به تکرارشن ...

:)
سلام اقا محمد رضا
خوشحالم بعد مدتها کامنتون میبینم:)

میفهمم چی میگید
دقیقا خیلی وقتا ذهن منم درگیر علت وجودم،خودم ،خلقتم ،بودنم هست....
ولی به وجود آخرت اعتقاددارم
اخرش....همونی که خداگفته...
ولی بیشتر ذهنم درگیربودنم میشه هدف خلقتم،رسالتم


شما لطف دارید:)
ولی منم ترسهایی دارم...واینجوری که فکر میکنید نیستم
نمونش همین پست که با ملاحظات نوشته شد

آدمایی که واقعا انسان بودنو به زنده بودن ترجیح میدن و حرفشونو میزنن ومبارزه میکنن برای کمتر کردن ظلم واقعا قهرمانن:)

راضیم ازت

ماچ ماچ ماچ ماچ


😍😍😍🙏
مرسی مرسی😘
ماچ ماچ‌ماچ ماچچچچ😉😍😘❤

حال همه امون همینه محیا جان..

این حق مردم مهربون و سختی کشیده ی ما نیست...‌ 

 

مسیولین در خوابند. خواب که نه. خودشون رو به خواب زدن.

خدا ظلم ظالم رو به خودش برگردونه


خدا به دادمون برسه:(

یه عده که میگن بنزین گرون کردن به نفع مردمو بایه سری استدلال که من درکشون نمیکنمو واقعا نمیفهمم
فقط دیروز ۳۰تومن پول کرایه دادم
اونم اینجا که مسیرا دور نیست!
مثل تهران نیست که خیلی بزرگ باشهو بگم مسیرم خیلی دور بود!
مسیرم دور نبود
چی بگم به اون راننده جوون بیچاره که شده راننده اسنپ وتاکسی اون بیچاره هم یکی ازهمین مردمه
یقه کیو بگیره ادم
کی صدای ادمو میشنوه
یکی نداشته باشه واقعا چیکارکنه
اون بیچاره هایی که کارشون باماشینه ورفت وآمده چیکار کنن هرچی درمیارن باید پول بنزین بدن..نمونش داداش خودم...
واقعا خیلی ظلمه
بعد یه سریا میان از کار دولت دفاع میکنن! 
من نمیخوام بحث کنم  پستاییم دراین مورد زده شد جز یه وبلاگ اصلا کامنت نذاشتم چون واقعا عصبیم خیلی! دفاع هم میبینم عصبی تر میشم...
آدمی که خوابه رو شاید بشه بیدار کرد
ولی کسایی که نفسشون ازجای گرم بلند میشه یا متعصب الکین یاخودشونو زدن به خوابو کاری نمیشه کرد!!!
ازماست که برماست


امیدوارم اوقات شمارو تلخ نکرده باشم باحرفام
:(


کتابی که معرفی کردی رو دارم ولی نخوندمش😂

اولین فرصت برم بخونم ببینم چیه جریان😉

آهنگ بیست.. ممنون... از باران لذت ببر


من پی دی افشو خوندم:))
کتاب جالبیه:)
خواهش میکنم😘
ممنون از حضورتون❤

سلام ... مرسی ...

راستش مطلب ارزشمندی رو منتشر کردین ... نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و کامنتی در این رابطه نداشته باشم...

 

شما با هر توان و سطح و شکلی ... خودتون رو قبول دارین و اون چه ازتون بر میاد رو انجام میدین ... ارزش هر انسانی به اینه که خودش باشه ... و خودش رو درک کنه ... نه این که در مقایسه با دیگران چطور به نظر میاد و چی میشه ...

 

امیدوارم که #همه‌ی‌ما دوستان برای انتشار باورها و تفکراتمون از ترس و واهمه عبور کنیم و آزادانه و با هر نظری که داریم اون رو با بقیه به اشتراک بذاریم ...


سلام:)

ممنون از لطفتتون
وممنون بابت دلگرمی دادن وحرفای خیلی خوبی که زدید
حق باشما:)

منم امیدوارم ...
:):

سلام 

اوریانا فالاچی بصورت مجری هم کار می کرد. به ایران هم اومده، دیگه شرح نمیدم خودت حتما میشناسی. 

تشکر ، همین قسمت رو خواندم ، کتابی ازش به اسم با آفتاب چاپ قدیمی پیدا کردم ولی نشد بخوانمش. تشکر 


سلام
نه متأسفانه درمورد خودِ نویسنده اطلاعاتی ندارم
ولی نت درست شد حتما بیشتر درموردش خواهم خوند
وکتابای دیگشم تو لیست خوندیام میذارم
چون این کتابش جالب بود:)

ممنون که خوندید:)

اندکی صبر سحر نزدیک است...

امیدوار به آینده ای روشن😊


انشاالله اتفاقای خوب بیوفته:)

سلام :)

اینجا هم بارون قشنگی بارید، ولی حیف تموم شد :)

"بزن باران " قشنگ بود :)


عه سلاممم جناب منزوی:)
چقد کم پیداید:)
انشاالله بازم بارون بباره:) 
خوشحالم از آهنگ خوشتون اومده:)

ممنون از حضورتون:)

سلام محیا جان

خوبی عزیزم؟ 


سلامممم بهامین عزیزم😍😘
قربونتون خوبم به خوبیتون شکر:)❤
شما خوبید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan