سه دقیقه درقیامت

هوالعشق

 

سلام سلام:)

من اومدم اینبار بایه پست متفاوت معرفی کتاب:)

متفاوت کی بودم من:))

 

یه کتابی خوندم که خیلی برام جذاب بود

دوست داشتم باشما به اشتراک بذارم؛)

انقدر موضوعش برام جذاب بود که باوجود نداشتن وقت وشلوغی روزام شبونه همشوخوندم؛)

 

اونم کتابی نیست جز؟اگه گفتید؟😅

دیرین دیرین معرفی میشود:

​​​​​ سه دقیقه در قیامت

(مثلاً خواستم جذاب معرفی کنم😅)

این کتاب از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادیه که توسط نشر ابراهیم هادی سال ۹۸منتشر شده

تااونجایی که من فهمیدم وخوندم یه مدت کوتاهم جز پروفروشترینای سال بوده:)

 

داستان کتاب درمورد آدمیه که یه غده پشت چشمم ایجاد شده وباید عمل میشده ،عملش خیلی ریسکش بالا بوده واحتمال زنده موندنش زیر۵۰درصد(قربون ادبیات عامیانم😐😅)

طی عمل برا ۳دقه ازدنیا میره روح از بدن خارج میشه ...

این کتاب درباره شنیده ها ودیده هاش تواون تجربس،که بهش میگن تجربه نزدیک به مرگ وچیزایی که تو عالم برزخ میبینه وتجربه میکنه خیلی جالبو جذابه که بقیشو من نمیگم که؛)

باید خودتون بخونید :))

 

این تجربه ی نزدیک به مرگ اتفاقیه که برا خیلیا افتاده

وخیلی بنظر من موضوع جذابیه

یه سالی هم یکی از مهمونای برنامه ماه عسل درمورد این تجربه حرف زد

 

چیزی که اول این کتابم بهش پرداخته درمورد تجربیات آدمای مختلف از کشورای مختلفه، آدمایی که اصلاً به قیامت اعتقادی نداشتن ولی این تجربه رو پیدا کردن که طی عمل برا چند ثانیه دچار مرگ میشن وبعد احیا میشن

 

اول کتاب نمونه های زیادی از نابیناهای مادرزاد که دچار تجربه نزدیک به مرگ شدن رو گفته برااثبات این موضوع که این یه توهم نیست 

وحتی 

این تجربه بین بچه ها هم وجود داشته که بچه ها هیچ‌پیشینه‌ی ذهنی از دنیای بعد از مرگ ندارن

 

خلاصه که اول کتاب توضیحاتی درباره‌ی تجربه‌ی مرگ و ابعاد علمیش داده ، تجربیات مشترکی که افراد برگشته از مرگ بیان کردنونوشته

 

مثل همون حسوحال عبور از یه تونل ووصل شدن ورسیدن به یه منبع نورانی

که یادمه مهمون برنامه ماه عسلم همینو تجربه کرده بود

 

وبعد ادامه کتاب درمورد یه آدمه که هویتشم فاش نشده وتجربیات ۳دقیقه ای که دیده

 

این آدمم احیا میشه وبرمیگرده 

 تامدتی بعد هوشیاری  هم همچنان تاثیراتی مثل دیدن باطن افراد، شنیدن ذکر خدا و … رو احساس میکنه وحتی اتفاقاتی که ازآینده تو عالم برزخ دیده به وقوع می پیونده ....

که کاملشوحتماً حتماً بخونید برامن که جذاب بود ‌ .

 

پ.ن۱:کتابو بخواید بخرید قیمتی نداره ولی بخاطر کرونا میخوایدبیرون نرید   اینجا دارتش میتونید بخرید بخونید:)

 

پ.ن۲: ممنون از جناب فیشنگار بابت معرفی کتاب:)

ازاینپست من بااین کتاب آشنا شدم وانقد موضوع برام جذاب بود سریع پیداش کردم وخوندم؛) کپی کاری محسوب میشه ،نمیشه رو نمیدونم

منم دوست داشتم معرفی کنم:))

​​​​​​

پ.ن۳: این کتابو که داشتم میخوندم یاد دوازده سالگیم افتادم سر کلاس دینی یه کتاب خارج از درسو هر جلسه میخوندیم که هنوز اون صحنه ها وتصویر سازیا از عالم برزخ تو ذهنم مونده...

که اون شخص از جاها وآدمای مختلف گذر میکردو احوال مختلفی ازآدما رومیدید 

تواین کتاب سه دقیقه درقیامت با جزئیات چیزی گفته نشده حالت خلاصه طوره 

ولی اون کتابه خیلی بهتر احوال ادمای گناهکارو نوشته بود 

 

اگه کتاب خوبی دراین رابطه خوندید شماهم پیشنهاد بدید ممنون میشم:)

 

پ.ن۴: ساعت ۵صبحه ومن قطعاً فردا دیر بیدار میشم  😐واصلاً حس نوشتن وپست زدن نبود ولی دوست داشتم این کتابو معرفی کنم :) یه کتاب جذاب دیگه هم دارم میخونم که انشاالله تموم شد معرفی میکنم البته ۳تا کتاب نصفه رها شده دارم😑این کتاب سه دقیقه درقیامت چون کم بود زود تمومش کردم:))

 

پ.ن۵:خداروشکر میکنید من معمولاً کپی پیست میکنم ؟😅اگه بخوام خودم همشو بنویسم اینجوری همش پرحرفی میشه😐

تازه خوابم میاد سعی کردم کوتاه حرف بزنم😅

 

پ.ن۶:معرفی کتابمم خیلی خوبه ادبیاتمم خیلی خوبتر😅هرکی مشکل داره بیاد سرکوچه😠😛

ولی جدی اگه جملات تکراری نوشتم یا خوب توضیح ندادم بذارید پای خستگی این ساعت ،اگه الان نمینوشتم خدامیدونه میرفت تاکی:/

 

یاحق

  • محیا ..

کتاب آن سوی مرگ رو بخونید.


خوش اومدید
حتماً:)
خیلی ممنون از معرفی کتاب:)

ممنون از معرفی کتاب ، حتما میخونم ، لااقل اینجوری که شما توضیح دادید هوس خوندنش اومد

خواهش میکنم آقا مهرداد ممنون ازحضور وهمراهیتون:)
کلاً آدمارو متقاعد کردن به کتابی رو خوندن خیلی سخته بنظرم
چون سلیقه ها خیلی متفاوته و آدما اصولاً میرن دنبال سلایق خودشون 
واسه همین من کتاب معرفی نمیکنم 
ولی این کتاب خوندنش بنظرم برا همه نیاز بود:)
سعیمو کردم جذاب توضیح بدم
امیدوارم موفق شده باشم:)


بله حرفتون کاملا درست هست . 

ولی کسی که اهل کتاب خوندن باشه، کلی استقبال میکنه از معرفی کتابی که دوستانش میکنن


بله حرف شما هم کاملاً درسته:)

وقت کردما،حتما میخونم😅وای پنجج😬😬زودتر بخواب عه😬😡😡امروز امتحان زیست دارم،دعا کن خوب بدم😕🥺😝اعصاب نداریا بیا سر کوچه😂😂

انشاالله وقت کنی😘ولی خیلی کمه زود تموم میشه
من فک کنم ۳ساعته خوندمش
دوست داشتم کتابه رو بخونم دیگه از خواب شبم زدم 😁به خودم اومدم دیدم شده ۵ 😑😐
صبح پیامتو خوندما ولی فرصت جواب دادن نداشتم برات دعا کردم همون موقع که پیامتو خوندم:)
حالا خوب دادی امتحانتو؟:)

عصابم آرومه😅خواستم کسی ایراد به ادبیاتم نگیره😝😂
چون از عمد عامیانه وباشیطنت نوشتم که مشتری پسند بشه😂😅😉
ولی این کتاب خوندنش بنظرم برا همه نیاز بود:)

معرفی تون هم قشنگ بود.


بله دقیقاً:)

ممنون لطف دارید
وبازم ممنون بابت معرفی کتاب:)
ازصبح دارم به کارامو حرفام همش فکر میکنمو از ذهنم میگذره:):

سلام دوست داشتی تو کتابخون تعاملی ما بذارش:))

:)
باشه حتماً
همه اینو کپی کنم بذارم اونجا قبوله؟:))
شما مخالفتی احیاناً باکتاب ندارید؟
آخه ما دوتا سلیقه کتابیمون تضادداره:))
دراین زمینه کتابی پیشنهاد ندارید اقای جامعه شناس؟:)
الان من این کتابو دوست داشتم تفسیرتون چیه؟:))
هنوز یادم نرفته ازیکی از کتابا وسلیقم بهم گفتید دختر رنگی رنگی:))
دختر رنگی رنگی بوددیگه؟😐😂😅

این کتابها همشون خوبه ولی خود قرآن به صراحت در این باره حرف زده، نمیدونم چرا ما تا نبینیم باور نمیکنیم. 

 

درسته تو قرآن به صراحت خیلی از مسائلی که تواین کتابها بیان شده ، بهشتو جهنم و...کاملاًبیان شده
تواین کتابم مدام باهر اتفاقی یه آیه از قرآن اورده بود
ولی چیزی که هست بنظرم متأسفانه ما خیلیامون قرآنو زیاد نمیخونیم
درصورتی که باید اولین کتابی که کامل خوندیم اونم بامعنی وعمیق شدن به معنیش وتعقل قرآن باشه
بعد بریم سراغ کتابای دیگه
ولی خیلیا هستن یه بار هم قرآنو نخوندن ولی کلی کتاب میخونن 
این کتابا واقعا برا اینکه یه سری نکات بیشتر تو حافظمون بمونه خیلی خوبه بنظرمن.
ونکته بعدی اینکه حتی کسی هم قرآنو بخونه بامعنی وتعقل خیلی از ایات رو فراموش میکنه
انسان کلاً اینجوریه همش نیاز داریم به یاداوری 
همش فکر میکنیم حالا حالا وقت داریم
این کتابا وتجربه ها باعث میشن این وقایع واهمیتشون خیلی بهتر وملموس تررتو ذهنمون بمونن وبه یاد بیاریمشون تو لحظه هایی از زندگی...

واینکه تا نبینیمم باور نمیکنیم درسته چون این جور چیزا علم پذیر نیستن وما تواین دنیا معیار درستیمون عقل وعلمو دانشه 
ولی یه سری مسائل ماورایی که عقل نمیفهمتشون چشم نمیبینتشون وپراز اسراره براش مثل مرگ ،درک درستی ازشون نداره چون این مسائل چیزی فراتراز دنیای مادی هستن وفقط باید بپذیرتشون  وپذیرفتیم که قیامت هست دنیای دیگه ای هست ولی تا وقتی تجربه نکنه اونقدر برامون قابل درک نیست ...حتی خوندن تجربیات این چنینی هم برا خیلیا باور پذیر نیست ... حتی شاید خودم..وفقط از حیث اینکه یه سری نکات خیلی خوبو خیلی تاثیر گذار بیان میکنه ویاداوریه نیاز دیدم به خوندن برا همه

ببخشید پرحرفی شد
ممنون از حضورتون:)❤

سلام

من این کتاب را نخوندم

ولی کتاب تجربیات نزدیک به مرگ نوشته جفری لانگ را خوندم اون یه دکتره که یه تحقیقات روی تجربیات مردم همه کشور ها انجام داده و تجربیاتشون را بررسی کرده دیده همه هفت مرحله مشابه را طی کردند  و نه تا دلیل هم میاره از جمله همین نا بینا و کودک و ...

من قبل از این کتاب به زندگی برزخی اعتقادی نداشتم (البته معاد را باور داشتم) اما بعد از خوندنش یه احتمالی میدم. علاوه بر اون نگاه آدم را هم نسبت به مرگ و معنای زندگی مثبت تر میکنه.

البته جالب بود که بحثی از نگاه برزخی و عذاب توی این کتاب نبود، همه افراد به یه بصیرت و آرامش میرسیدند البته بعضی از مردم یه رنجی به خاطر حسرت از مرور زندگی شون داشتند که این نکته هم به نظرم خیلی معقول و قابل تامله

سلام:)
تواین کتابم شبیه به کتابی که خوندید مراحل مشابه دلایل وتحقیقات واتفاق برای ادمای مختلفو بیان کرده:)

دقیقاً نگاه آدمو عمیق تر ودقیق تر میکنه به اعمالش به دنیا وهدفش و...
تواین کتابم مثل کتابی که خوندید چیز واضحی از عذاب وآدمای گناهکار گفته نشده بود دقیقا درهمین حد خلاصه که بعضیا دررنج وعذاب بودن وخیلی گرفتار بودنو بیان کرده بود

ولی پراز نکات جالب وقابل تامل بود
این کتابی که شما خوندیدم حتماً میخونم 
ازنووجونی برام این چیزاجذاب بوده:)

ممنون از حضورتون

سلاااااااااام

خوب هستی ؟

سلاااام به روی ماهت ملیکا جانم😘😍
قربونت توخوبی عزیزم؟:)❤

سلااام محیا گلی ...😘

چطوری؟خوبی و خوشی؟😍

 

اون موقع که دانشگاه میرفتم_هعی یادش بخیر!!!_هفته اخر کلاسا و دقیقا کلاس اخر یکی از بچه ها این کتابو داد به من بخونم...و چند هفته بعد اومد در خونمون بردش...ولی من نخوندمش ...کل خونواده خوندن من نخوندم...یه جورایی البته نسبت به کتابای این شکلی و این تم بی اعتمادم...همش پیش خودم میگم کی اون دنیا رو دیده ؟از کجا معلوم از خودشون ننوشته باشن؟راجع به همه کتابای این شکلیا...نه فقط این کتاب ...

نمیدونم ...قطعا مشکل از منه..‌.

سلامممم به روی ماهت فاطمه جانم😍😘
قربونت عزیزم خوبم به خوبیت 😍❤

درک میکنم حرفتو برا خودمم شاید باور پذیر نباشه نمیدونم حتی جاهایی تو کتاب خودمم دچار شک میشدم که ازکجا معلوم اینا واقعیته؟
ولی نکته مثبت این جور کتابا بنظر من اینه که یه سری چیزای مهمی که تو قران واحادیثم بهش اشاره شده وتاکید بر مهم بودنش داشته رو بیان کرده اونم یجور تاثیر گذاری که تو ذهن آدم بمونه
من میگم حتی واقعیتم نداشته باشه ازین نظر که آدمو حسشو به بامعنی بودن زندگی عمیق تر ودقیقتر میکنه 
ونسبت به رفتار وکردارش متوجه تر وبیان نکاتیه که تو قرآن هم اومده فقط به شکل داستان گونه 
پس حتی به فرض واقعیت نداشتن هم ازجهت تاثیر گذاشتن ویاد آوری یه سری مسائل مهم خوندنش به درد بخوره😉

سلااااام

چطورییییی

بارِکلااااا دخترم😍😍😅😅

کتابخون کی بودی تو 

چه موضوع جذابی

و البته یکم مخوف

ممنون از معرفی

و بوس😍😘

سلااااامممم به روی ماهت😍😍😘
من خوبم شکر تو چطوری عزیزم؟:)

میسی مامی من کتابخون توام فقط😅😂😍😘
من انقد دختر خوبیم جایزه هم بلام میخلی؟😅😂😳

میدونم از مرگ میترسی ولی این کتاب اصلا مخوفو ترسناک نیست
تضمینیه از خوندنش پشیمون نمیشی  میدم ببر  پشیمون شدی برش گردون براخودم😂
مدل فروشنده ها که میخوان مخ خریدارو بزنن😂😅
ولی نه جدی مخوف نیست خیلیم جالبه تااازه اکثر آدمایی که تجربه کردن این حسو انقد حس خوبی بوده براشون اون تجربه ونور و...که دلشون نمیخواسته برگردن به بدنشون😍😢

خواهش میکنم ومرسی از حضورتو هزارتا بوس😍😘❤

سلاااااام محیا جانم :)

اره من این نوع داستانا رو زیاد شنیدم ولی خوندنشو ... میترسم :)

کلا از دیدن فیلم ها و خوندن کتابهای واقعی واهمه دارم :( چیزایی که میدونم اتفاق می افته ...

یه طورایی دارم خودمو گول میزنم ولی خو ... چه میشه کرد :)

سلاممممم عزیزم:)
خیلی خوش اومدی😍❤
چقد پروفایلت نازو گوگولیه😍

عه توهم میترسی:)
من فیلم واقعا میترسم ولی کتاب ترس نداره
بخصوص این کتابه که اصلا از گناهکارا واین چیزا نگفته بود

به توهم مثل خانوم میم که میترسه میگم که تضمینی ترس نداره 😉😍😘

تازه انقد تصویر سازیای جذاب داره:)
انقد حسی که تجربه کردن خوبه که دوست نداشتن برگردن به بدنشون😍😢
حس خیلی خوبی باید باشه دلم خواست تجربش کنم😍😅
آدمو رها میکنه از تمام متعلقات ووابستگیای این دنیا که فکر میکنه مهمه ازتمام زیادی خواهی ها،درگیریا
آدم میفهمم چقد دنیا رو الکی جدی گرفته
تجربه جذابیته بنظرم:))

سلااام😘

 

منم دو سه ماه پیش تعریف این کتابو شنیدم برای مامانم خریدمش ولی خودم هنوز نخوندم.

شاید تو ماه رمضون بخونمش

سلامممم😍😘

اندوشتم درد گرفت دیگه بسکه حرف میزنم😐نمیکنمم کم حرف بزنم😐😅

آره خوندم وبلاگ آقای فیشنگار که خریدیش ولی نخوندی
چقد باکلاسی گلی😅
من اکثر کتابارو الکترونیکی میخونم کتاب برگه ای حسرت شده😂😂😅
واینکه کتاب بخرم تا تمومش نکنم روحم درعذابه اززندگی وخوابو خوراک میوفتم تاتمومش کنم😅

منم کلی کتاب دلم میخواد بخونم وقت نمیکنم
کنکورو دادم یه پست میزنم آزاد شدم ننه ایشاالله ازادی همه😂😂😂😂
نیست خیلیم درس میخونم😐ولی گلی از صبح که کتابه رو خوندم فکر میکنم من جام گل جهنمه😐 اخلاق شوخمو چطوری درست کنم😐 
شخصیت اصلی کتاب انقدر ادم خوبی بوده نصف اعمالش بخاطر شوخیاش رفت به باد😐
من نادمم من نادمم😢اخلاقه دیگه چه کنم😢

به امید خدا ... حتما انشالله 


انشاالله:)
ممنون از حضورتون

عاشق اینجور چیزام


:)
منم خیلی زیاد :)

ممنون از حضورتون

سلام محیا جان 

خوبی

چند وقت پیشا خوندمش اتفاقا 😊😊

خیلی مطالب تکان دهنده ای داره🌸🌸🌸

 

سلام معصومه ی عزیزم😍😘
قربونت عزیزم خوبم به خوبیت❤
چقد خوب:) آره واقعا مطالب قابل تامل وتاثیر گذاری داری:)

ممنون از حضورت❤😍😘

نه برید همونجا میبینید به چه صورته فرمت معرفی کتابا

اسمش کتابخانه تعاملی هست دیگه:)))

همه آزادن


الان رفتم دیدم :)
نمره دادنه جالب بود نُه وهفت دهم؟
چطوری اینجوری نمره میدید؟:))

انگشتم درد میکنه انقد نوشتم:)))
خوب شد میام مینویسم :)

خوبم 💖 خداروشکر


خداروشکر عزیزم😍😘❤
تو بودی ملیکا معدل فقط ۲۰میخواستی؟:)
من حافظم قاطی کرده جدیداً
نمیدونم چرا همه رو باهم قاطی میکنم😅
الان تووریحونو باهم قاطی کردم
نمیدونم تو بودی نگران درسات بودی یا ریحون بود
که اوضاع واحوال درسو روحیه رو بپرسم:)😅
ولی بنظرم تو بودی:)

بله 9.7 

خخ


:)))

من بودم 😅

این معلما که همش درس می دن ، خسته شدم


آها پس درست یادم مونده بود😉😅
عزیزم:(

سلام عزیزم

خوبی؟

ممنون معرفی خوبی بود اینجور کتابا که یادآوره دنیای پس از مرگه برای همه خوندنش به نظرم لازمه چون حکم تلنگر رو داره که بین این همه روزمرگی و غرق شدن تو دنیا از یاد مرگ غافل نشیم

چند سال پیش یه برنامه بود که به صورت هفتگی نشون می داد و به تجربه های مرگ هایی اینچنینی می پرداخت البته راوی هاشون خارجی بودن اما خب خیلی جالب و تأمل برانگیز بود و حیف که ادامه نداشت. به نظرم توی رسانه ملی جای همچین برنامه هایی خالیه.

با خوندن پستت این ایده به نظرم اومد که یه داستان بر اساس تجربه های مرگ های چند دقیقه ایی بنویسم

سلام همراز جون😍😘
ممنون خوبم به خوبیتون:)❤

دقیقاً هم نظرم کاملاً باشما

تو برنامه ها ایرانم یه برنامه ای بود که به آدما میگفت حاضرید چند دقیقه تو قبر بخوابید؟
خیلیا راضی نمیشدن بعضیا میترسیدن بعضیا امتحان میکردن
و اونایی که امتحان میکردن بعضیاشون دیدشون نسبت به مرگ عوض میشد حس ترسشون میریخت بعضیا تواون لحظه وبااون تجربه مثل آدمایی که تجربه نزدیک به مرگ داشتن حسونگاهشون به زندگی عوض میشد میفهمیدن چقد کار باید انجام بدن ومیتونن انجام بدن

حس جالبیه بنظرم برا چند روزم باما باشه که متوجه بشیم چقد زندگیو الکی جدی گرفتیم چقد غافلیم و رها تراز قبل بشیم نسبت به وابستگیامون به این دنیا وسخت گرفتن خیلی چیزا که بابتش خودمونو داریم اذیت میکنیم
 درجواب یکی ازکامنتا دوستانم گفتم واقعا کتاب معرفی کردن ومتقاعد کردن دیگران به کتابی رو خوندن خیلی سخته چون همه سلایق متفاوتی دارن واسه همین من کتاب معرفی نمیکنم 
ولی این کتابو چون ازاین جهت که نیاز همه دیدم خوندنشو که پراز  یادآوری نکاتیه که براهممون لازمه معرفیش کردم
وکاملاً باشما هم نظرم:)

حتماً داستان جذابی میشه حتماً بنویسید منتظر خوندنش میمونم😍❤

ممنون از حضور وهمراهیتون😘❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ب** ****** ** ******

*** ****** ** ***** *** ** **** *** *** **** *** ***** **** **** ** ******

*** *** ***** **** ** ***** ** **** ***** **** **** **** **

**** **** **** **** ** *** ** ****** ******

 

امممم سلام جانا :)

خوش اومدن که.... من قبلنم اومدم وبت :)

و با هم حرف زدیم :)

این منم که پشت نقاب پیکاچویی اماااا :)

بیام بیرون از نقابم منو ببینی یا خودت فهمیدی!!؟ 😅😅😅

 

من از هیچی نمیترسم (به جز خدا و مرگ)

یادمه سر فیلم -نیمه پنهان ماه- شب نتونستم بخوابم و برای اینکه خوابم ببره احضار نگا کردم 🙃😑😑😑

بیشتر از واقعیات میاریم.

وقتی بدونم یه تفکری ساخته ذهن انسانه.. ازش نمیترسم :)

😅😅😅😂😂😂
عهههه توییی😅😂
من فک کردم جدیدی😅نکن بامن اینکارو من خودم حافظم قاطی کرده همه رو با هم😅
پیکاچو جانم خیلی خوشحالم از دیدنت خوب شد گفتی من دلم پیش اون اسمت بود گفتم نیستش چلا😅😍😘

ترس تا یه حدی که آدم مراقب اعمالش باشه خوبه بنظرم خیلی بد نیست
ه‍رچند بهتره آدم هرکاری میکنه که خدا خواسته بخاطررضایت خدا باشه نه ترس واین درجه بالاتری داره
ولی خب ترسم بد نیست ادمو نسبت اعمالش حواس جمع میکنه
ولی باخدا رفیق بشی ترست رفع میشه:) وبرارضاو خشنودی خدا خیلی چیزارو رعایت میکنه آدم

ولی میفهممت:)

ازاینا بگذرم خودت چطوری؟:)

سلام بابت معرفی کتاب ممنون

اواسط توضیحات با این ادبیات دیگه داشتم تسمه تایم پاره میکردم

تو بیا سر کوچه ما حسش نی :/ 

سلام خواهش میکنم:)

اواااا چراااا؟:))
ادبیاتم انقد بد بود وبدتوضیح دادم ؟:))
اقا رهام خالتو دست کم نگیرا
منم بلدم قلمبه سلمبه حرف بزنم😅
خیلیم آدم سخنوریم😎
ولی خب خواستم ازعمد عامیانه بنویسمو باشیطنت مدل معرفیای دیگه نباشه که خسته کننده نباشه یا ازش نگذرن 
دیگه ببخشید تسمه تایم شما هدف نبود😅ولی مطمئنید مشکل ازتسمه تایم خودتون نبوده؟😅

نه خاله سرکوچه واسه غریبهاس شما خواهر زاده اید ازاین حرفا نداریم:)

آره خوب دادم،۱۹ از ۲۰😕نمیدونم خوبه یا ن ولی زیست بود🙄😕

تو خیلی خوبی جداً🥺❤❤❤❤


آفلیییین😍😘 اره بابا ۱۹ عالیه برا زیست😉
ویییی زیست😐😅

کی من؟ 
(اینور را نگاه میکند اونورا نگاه میکند )
درکمال ناباوری دوباره میگه کیو میگه! من؟😅😂
عزیزم ممنون لطف داری😍😘قطعا خوبی ازخودته😍

يكشنبه ۳۱ فروردين ۹۹ , ۲۰:۳۵ امیرحسین (بنده ی خدا...)

سلااام خوبید؟ 

ماشاالله به این همه انرژی 

منم این کتابو چند ماهه پیش خریدم و دو سه ساعته خوندم ولی نظرم رو درباره ش نمیگم...  :) 

به فکرم افتادم در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی😅 حدود 30،20 جلد از آثار شخصیت محبوبم شهید بهشتی رو بذارم وبلاگ 

سلام
خیلی ممنون:)
منم ۲-۳ساعته خوندم:)
چرا؟ نظرتونو بگید استفاده کنیم:)
مخالفید باهاش؟

کار خوبی میکنید حتماً اینکارو کنید وکتابای محبوبتونو که فکر میکنید نیاز هست که دیگران هم بخونن  معرفی کنید :)

😂😂😂

الان همه منو میشناسن.

نود و نه درصدم خودم معرفی کردم 😑😑😑😑😂

ببشید 😑😑😑 

چلا که بلات تامنت دوزاشتم جواب ندادیییی 😕😕 (+یکم آدم باش پیکاچو مث انسان حرف بزن -چشم)

 

نه گفتم از چیزی نمیترسم ولی بعد فک کردم دیدم از یه چیزایی هم میترسم آخه 😒😅

ترس اونطوری هم نه حالاااا!!!

 

ممنان که درک میکنی 😍😘😘😘😘

 

آری آری خوبم بخوای یکمی بهتر حس و حال الانم و درک کنی آخرین پست وبم بخون 🤦🏻‍♀️

 

تو خوبی؟! :)

نه دیگه سانسور کردم کسی نشناسه😉😁
ولی اون ۹۹ درصدی که خودت گفتیو دیگه من مسئولیتشون قبول نمیکنم😂😂😂
نبابا خواهش میکنم😘

کی بلام کامنت دوزاشتی جواب ندادم؟😟
کدوم کامنت؟
راحت باش پیکاچو دخملا همینجوری باید حرف بزنن😉😘

دخملا باید همونجوری که راحتو شادن وحالشون خوبه بدون ترس از قضاوت باشن😉😘❤ همیشه جوری باش که دوست داری😘😉
میبینی من ۲۵سالمه ولی همونجوریم که دوست دارم قرار نیست شبیه تصورات دیگران از یه دختر ۲۵ساله باشم یا بترسم از قضاوت وتبدیل به یه دختر اروم افسرده بشم بادوستای دخترم شیطنت نکنم که 😉
پس دیگه به پیکاچو اینجوری نگو پیکاچو انسانه،یه دختر شاده که دوست داره برا دوستش اینجوری حرف بزنه 😘❤

عزییییزم:)
خوندم پستتو  کامنتم گذاشتم😉
انشاالله همیشه خوب باشی

منم خوبم عالیم از پرحرفیام معلومه نه؟😉😅

در ایام کرونا مثل دوصفر هفت میرم قاچاقی کتاب میخرم...
چون کتابای غیر درسی رو حتما ببینم بعد بخرم البته پست شما خودش یه توضیح کامل بود.
خیلی ممنون از معرفی ^_^

:))
آره الان واقعا خطرناکه بیرون رفتن
منم میخواستم برم خواهرم گفت بمون خونه بخاطر یه کتاب کرونا نگیری هممونوبه کشتن بدی:))

خواهش میکنم:)
ممنون از حضورتون

با کلاس؟😂😂

 

نه بابا منم مثل خودتم اکثر کتابایی که خوندم یا الکارونیکی بوده یا از کتابخونه دانشگاه گرفتم😅

بس که کتاب گرونه😐

 

اینم چون ارزون بود و نسخه ی الکترونیکیش اون موقع نبود خریدم:)

 

اصلا من کلا آرزومه یه کتابخونه پر از کتابایی که میخوام داشته باشم:)

 

این مدتی تو اپلیکیشن کتابراه هر رفته یه کتاب رایگان میذاشت کلا یه سری کتاباشم رایگانه اونا رو دانلود کردم سر وقت بخونم

 

الانم چند وقته دارم پولامو جمع میکنم نمایشگاه کتاب برم یه سری کتاب بخرم

امسال امیدم به عیدی گرفتنا بود گفتم خوبه پولم زیاد میشه زیاد کتاب میخرم ولی اینم اینجوری شد کرونا زد تلفش کرد😑😅

 

نه تو جا وسط بهشته:))


همدردیم خواهر بیا بخلم گریه کنیم😂😅😯

اره واقعا خیلی گرونن://
منم کتابراه،طاقچه،فیدیبو وخیلیا رو دارم
کتاب رایگان میخونم ازشون خیلی وقتاهم میخرم
الانم کلی کتاب دانلود کردم که بخونم ولی کو وقت:/

منم آرزومه یه کتابخونه پرکتاب داشته باشم😢همیشه میگم پولدار شدم تک تک اینایی که الکترونیکی خریدم میخرم میذارم تو کتابخونه
😁😍


منم ببر نمایشگاه😅😂
آخ اخ دست رو دلم نذار منم چه نقشه ها کشیده بودم برا عیدی😅😂
لعنت به کرونا😤

نه همون جهنم 😢باید درست بشم
دیدی ازفردا کم حرف شدم بدون دارم رو خودم کار میکنم😅

خاله جان اصلا من غلط کردم😅😑

الان که دقت میکنم تسمه تایمم مشکل داره برم کل موتورم رو عوض کنم😐

میگم این خواهر بی معرفتت که به پسرش سر نمیزنه تو خبری ازش نداری😐

 

نه همون سرکوچه خوبه، میترسم ناقل باشم به شما و مامان بزرگ و بابابزرگ انتقال بدم😂😐

دورازجونتون:)
آره موتورو کامل عوض کنید بهتره اینجارو بخواید بخونید کلاً همین وضعه فردا یه مشکل دیگه پیش نیاد:)))
مامان توئه از من سراغشو میگیری؟:))
الان پست اخرشو خوندم سرش خیلی شلوغه:)
هم درس هم کار هم کلاس مجازیا 
مریضم هست:(
یکم بیشتر حواستو بده به مامانت ،بچه ای گفتن مادری گفتن
بچه باید سر بزنه به مامان😬😂

آها راست میگید دستت درد نکنه فعلا دورور خونمون نیا تا بعد کرونا حسابرسی میکنیم 😬😂😅

خب فکر کنم این کتاب با سلیقم جور باشه

ماه رمضونم که هست... من عادتمه ماه رمضون باید کتاب بخونم مرسی معرفیش کردی 😍

راستی یه کتابفروشی پیدا کردم فقط توی یه ساعت خاص بازه یعنی انقدر ذوق کردم 😍 😍

خوندمش با اجازه میام مزاحمت میشم برداشتمو میگم... عادتمه دیگه هر کتابی میخونم باید هر چی ازش فهمیدم و بگم

+ اینجوری حرف زدنم بهت میاد 😍  کتابو دوست دارم اینجوری معرفی کنن واسم بیشتر وسوسه میشم بخرمش

++ نمیدونم چرا حس میکنم کامنتم نسبت به پست خیلی کوتاهه

عزیییزم😍😍😍 خداروشکر باسلیقت جوره😘❤

چقدر خوب :) من میخواستم برم کتابفروشی نرفتم دیگه الکترونیکیشو خوندم:)
خیلیم عالیه حتماً بیا نظرو برداشتتو بگو 😍باهم درموردش حرف بزنیم😉
من عاشق اینم درمورد کتابایی که خوندم بایکی حرف بزنم بقیه تحلیل کنن نگاه های دیگه رو ببینم:)
ولی متأسفانه تو واقعیت هیچوقت دوست کتابخون نداشتم:))
اگه هم میخوندن ازاین رمانای عاشقونه که من خوشم نمیومد چون چیز به درد نخورین میخوندن:/

+قررربونت 😍😘😘 یکی از بچه ها بااین جور حرف زدنم تسمه تایم پاره کرده😂😂😂مرسی از انگیزه دادنت😍😘

++نبابا خیلیم ممنون انقد کامل وطولانی وقت گذاشتی نوشتی
مرسی عطسه جون😘❤

آهان، خواهرا چتونه واسه هم کامنت نمیزارید نکنه باهم کات کردید😐😐

باشه😂

 

ممنون، موفق باشی

خاله خوبی؟😅😂
میم که کامنت گذاشته یه دقتی بکن😂
منم که امروز براش کامنت گذاشتم پست میمم ببینید  کامنتمو میبینید
شما کارتون از تسمه تایم گذشته😅😂به میم باید بگم یکم بیشتر حواسش بهت باشه:)))

ممنون،همچنین شما:)

شب بخیر😐


شب وروزگارتون بخیر:)

سلام برای اولین بار😂

عه آقای رهام میخواد بخوابه الان؟😕

چطوری خوبی؟تا حالا کسی از دوروبرایم اکانتش رو حذف نکرده  بود فک کردم حذف کنی پیاما حذف میشن ولی نشدن🤗خوشحال شدم😅


سلام عزیزدلم😍😂😘
نه الان فهمیدم منظورشون از شب بخیر چیز دیگه ای بود😅
مدل نقی😅😂

مرسی عزیزم خیلی خوبم:)توخوبی؟😘

منم خودم فکر میکردم پاک میشه ولی ازاونجا که ید طولانی درپاک کردن اکانت دارن از گلی پرسیدم اکانتامو پاک میکنم پیامام پاک میشن برا بقیه؟ گفت نه میمونه 
فقط خودم اگه پاک کنم تک تک چتو پاک میشن با پاک کردن اکانت پاک نمیشن
:)
خوشحال شدی؟ عزیزم😍😅😘❤

نه این شب بخیر از اون شب بخیر های نقی بود

ینی اینطوری :

شب بخیییییر

 

ممنون آرزوی سلامتی و شاد کامی :)  :/


اهاااا گرفتم😅😂😂😂

خیلی ممنون:)))

آی کیوم پایین نیستا خاله😅یکم باخصوصیات اخلاقی طرف مقابلم اشنا بشم دیگه باهوش میشم😅😂

 سلام؛چه جالب 

منم زیاد از دور و اطرافیام در این مورد شنیدم

و من یکی نمی تونم تصور کنم این جور چیزا رو ، چون برام واقعاااا وحشتناکه=(( 

خععععلییییی

با این حساب در اولین فر صت میخونمشش

شوهر خالم قبلا یه کتابی در این مورد بهم معرفی کرده بود  اما الان یادم نیست 

" برم یکم کندر بخورم حافظم به شدت ضعیف میزنه ""

سلام به روی ماهت عادله جانم😍

عه توهم میترسی:(
شاید منم همسن شما بودم همین حسو داشتم :)
درک میکنم
ولی اصلا ترسناک نیست این کتابه تضمینی 😉
فقط باعث میشه یکم بیشتر آدم به اعمالش توجه کنه:)
کتاب خوبیه خلاصه بدون هیچ گونه ایجاد ترس:))


:))
منم کندر نیازم:)) حافظم جدیداً خیلی ضعیف شده😅


خخخخ

جدااااا پس من میرم سفارش بدم ، بخونمش 

همه کندر نیاز شدن الان 

؛)


آره واقعا اصلا ترسناک نیست😉😍😘💕
امیدوارم خوشت بیاد از این کتاب؛)❤

دقیقاً :))
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۹۹ , ۱۹:۳۲ هنرکده گلواژه شمال

من شما رو دنبال میکنم   از پیج من دیدن کنید

سلام:)
خوش اومدید
دنبال شدید
موفق باشید❤

سالام چاطاری؟خابی(خوبی😂)چاکارا ماکانی؟هاما چا رابراهه؟هاناز ناراحاتی؟لا لا لا مابانا آماده(آمده😂😂)باخاداش چا آوارده ناخاد و کاشماش واسه ماحیا🤪

آبجی من چطورهههه؟امیدوارم حالتو بهتر کرده باشی و این پست جدیدت واقعا قشنگ بود واقعااااااا چند بار خوندمش🙄عالی مثه همیشه❤❤❤❤❤❤🥺😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😝😝😝😝😝😝😃😃😃😃🤪🤪🤪داست داروم😝😘

سالام 😂😘❤
بقیشو بلد نیستم:)
لالالا مابانا اماده!؟ مابانا چیه؟:))
باخاداش؟ به خدا؟
چی؟چااورده ناخاد وکاشماش؟ 😂😍😘نفهمیدم فقط محیا تهشو فهمیدم😅😂

فدات بشم خوب نبودم پیامتو دیدم بهترشدم😘اول فکر کردم قاطی اومده😂❤هنگکردم موندم چیه بعددیدم نه قاطی نکرده قاطی طور نوشتی😉😂سعی کردم بفهمم چی گفته شده اشکم بند اومد:)❤
خوبی فداتشم؟من نمیرم برات که انقدر بامعرفتی حواست به من هست میخوای حالموخوب کنی؟:)❤

عزیزمممممم خوشحالم دوست داشتی خودت عالیییی😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤
منم دوستت دارم😍😘❤❤❤

مبینا😂😂😂😂😂

 

محیا منم اون مابانا رو نفهمیدم ینی چی😂

اون بقیش داره میگه با خودش چی اورده نخود و کشمش واسه محیا😂😂😂😂

 

خیلی بامزه بود مبینا😂😂

:)))
بعد یکماه دارم جواب میدم ببخشیددیگه😅😂
مابانا مبینا بوده😉😅
آره خیلی بامزه بود:)))❤

ترجمه چند خط بالای کامنت قبلیم😂:سلام چطوری؟خوبی؟چکارا میکنی؟همه چی روبراهه؟هنوز ناراحتی؟لا لا لا (این فقط ی چی بود پروندم😂)مبینا(مابانا) اومده،با خودش چی آورده نخود و کشمش واسه محیا😂😂🤦‍♀️

عه این زبان یکی تو ی وب حرف زد منم دیدم واسه فان خیلی باحاله و میچسبه بخاطر همین ازش استفاده میکنم

ففط اون وسط ک گفتی مابانا چیه😂😂😂مابانا منم😂🤦‍♀️

عه جدی پیاممک میبینی بهتر میشی؟پس سعی میکنم زود ب زود پیام بدم😅آره قاطی طوره😂😂گریه میکردی مگ؟☹گریه کنی خالی میشی،با خودت راحت باش🥺

من خوبم آره،عه مردن چیه دیگ😡😡مثه همیشه تو فقط خوب باش😄

من بیشتر تر دوست میداروم😘😍❤

ببخشید بعد یکماه دارم جواب میدم😅
ولی این کامنتو خوندم باز براچندمین بار خندیدم😂😘😍💕
من قربون مابانا بامزه م برم که انقدر شیرینه😍😘❤

من عاشقتم😍😘❤

باز کردیییییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

 

واااایییییی دیدم یه پاسخ اومده گفتم یعنی کیه، من که کامنت بی پاسخ نداشتم، اصلا فکر نمیکردم تو باشی😍😍😘😘😘


😅😅😅😅😍😍😍
نمیگی با ذوق میگی برگشتی بادکنک هلیمی میشم میچسبم به سقف😅😂
خوبه همش ور دلت بودم داشتم یه بند مختو میخوردم😅😂❤

اثرات محبتا بقیه وکتکا توومریمه😂😂😂😅
چه بدجنسم من 😂😂😂😅

اگه توومریم کتکم نمیزدید حالاحالاها شاید بازش نمیکردم😅😂😂❤❤
بدنم هنوز کبوده😢😢😜
#مظلوم نما

قربونت برم من تلاش شماها رو می بینم برا خوب کردن حالمو برگشتنم چطوری بتونم برنگردم😢😢😢😘😍💕
مرسی بخاطر بودنت😢❤😘

بادکنک هلیمی چیه؟😂😂

 

من فقط به خاطر خودم خوشحال نشدم، به قول خودت بیرون از اینجا هم باهم بودیم.

به خاطر خودت خوشحال شدم که دوباره داری برمیگردی به حالت عادی، اینکه دوباره به جایی که دوست داشتی برگشتی، اینکه دوباره میتونی بنویسی و ... و اینکه بیان بی تو صفا نداشت😔

 

خب پس کتک اثر داره😂😂

از این به بعد حرف گوش ندی کتکت میزنیم😂😂

مظلوم نمایی هم نکن😂

بادکنک هلیمی ازایناست که هلیم توشونه راحت میرن هوا راحت میچسبن به سقف 
یعنی از ذوقم باد میکنم میرم بالا میچسبم به سقف😅
کنایه از آدم دچار غرور شدنه.استعاره از اینه یکی انقدر ازش تعریف میکنن باد میکنه
😂😂😂بازم بگم؟😅

قربونت 😍😘 انشاالله بشم مثل قبلاًم😢💔
یعنی واقعا توبیان یکی به اندازه دیونگی من پیدا نشده هنوز که بدون من صفا نداره؟😅
خدایاشکرت تو دیونگی یکیم😅😂😂

باجه تو فقط نزن  هرچی توبگی😢😢😢
ننه من غریبم بازیم درنمیارم اصلا😝😅😂

نه دیگه فهمیدم😂😂

 

مگه دیوونگی بده؟؟😅 مگه نشنیدی شاعر میگه عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم:)؟

 

:))

😅😂خب خداروشکر😜

آفرین چه شاعر دیونه خوبی شعراز کیه؟:)))
حرف دل منو زده😅😂

شاعرش اخوان ثالثه:)


دمش گرم:)
شاعر بسیار فهمیده ایه:))
خیلی بیت خوبی بود:)❤

نه بابا،حالا یطور میگه انگار این ۱ماهو اصلا حرف نزدیم😂ولی ببخشید این اواخر بت سر نزدم،معمولا تلگرامم رو کمتر چک میکنم بعد یادم میره شرمنده😑

اری‌من مابانایه شیرین زبون مخ خورت(؟)هستم😂

😅😅😂😍😍
نگو عزیزم دشمنت شرمنده همیشه مهربونی ومحبت تو شامل حال من بوده 😍😘
قربون مابانای شیرین زبون مخ خورم برم من اصلا مخ خورارو. دوست دارم انقدرزیاد که نگم😉😂😍😘
ولی تو آرومی تومخ خور باشی من چیم دیگه😂😂😂😅

ولی مهربونی تو بیشتر شامله حاله این بنده شده😍😍

عه خدانکنههه،من قربونت بشم فدات شم🥺🥰🥰منم تورو دوست دارم🙄🤭❤


عزیییزدلمیییی😍😘❤
خدانکنه❤

دارم فکر میکنم بازی مجازی چی خوبه یه سرگرمی که همه حوصلشو داشته باشن به همه هم خوش بگذره بذارم
ایده ای نداری؟😉

نههه😢من کلن بی ایده بدنیا اومدم 🥴🥴

منظورت مثه سرگرمی های قبلی و معماهایی ک میزاشتیه یا یه چیز جدید؟🤔🧐

عزییییزم اجکال نداره خودمم همینجوریم 😅😍😘
یه چیز جدید😁😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan