و خدایی که دراین نزدیکیست...

 

 

 

به درگاهی پناه آورده‌ام کز در نمی‌راند

 

که هرکس را که درمانده‌ست سوی خویش می‌خواند

 

امید اولی که هر زمان او را رها کردم،

 

امید آخرم شد نام او را تا صدا کردم

 

خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باش

 

جهان تاریکی محض است، می‌ترسم، کنارم باش

 

اگر گم کرده‌ام در این همه بی‌راهه راهم را

 

تویی که می‌بری سوی سپیدی‌ها نگاهم را

 

صدایم می‌کنی وقتی صدایم غیرِ آهی نیست

 

خطابخشی، به اشک و توبه می‌بخشی گناهم را

 

خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باش

 

جهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش

 

 پ.ن۱:

نماز صبحو که خوندم تسبیحو  برداشتم که غم توقلبم  باعث شد بدون ذکری فقط اشک بریزم ...وازهمون صبح این بیت تو ذهنم تکرار میشد خدایا قرارم باش...یارم باش...

 

پ.ن۲: یه وقتا درد بعضی اتفاقا یاحرفا تا مدتا فراموش نشدنیه..باوری پاشیده میشه قلبی شکسته میشه...

اعتمادی نابود میشه ...ضربه سنگینی که تو آینده آدمم تاثیر منفی میذاره...

زمان میخوادوزمانو زمان وصبرررر...

وخدا میدونه فقط به آدم چی میگذره تا فراموش بشه ...

ولی خداهست...میبینه...

وهمین قلبو آروم میکنه...

 

پ.ن۳: سلااااام:)❤

امیدوارم خوب باشید:)❤

منم دیگه! ؛) وسط حرفام سلام میکنم:))

 

۴۰روز گذشته که وبو بسته بودم حال روبراهی نداشتم 

منی که عاشق معاشرتو خوندن وبلاگا بودم واز شیطنتا وکامنتای طولانیمم فک کنم معلوم بودکه عاشق معاشرتم

دیگه نتونستم یه خط بنویسم یابخونم...

 

وقتایی که روبراه نیستم میرم دور میشم از آدما... انزوارو انتخاب میکنم واسه غمم...

سخته برام بذارم مدت طولانی غممو بقیه ببینن...

یجورایی هم خودمو تنبیه میکنم برا تغییر برااینکه یه چیزایی یادم نره باگرفتن چیزایی ازخودم که دوستشون دارم  مثل همین وبلاگ مثل موهایی که کوتاه شدو...

 

بخاطر همه ی اینا

ازاونجا که هنوز کامل روبراه نشدم تصمیمی برای بودن نداشتم ...

ولی لطف ومحبت دوستانی که راه ارتباطی داشتن ویا به طریقی تونستن باهام حرف بزنن 

و حتی چندنفر این جمله رو گفتن که میایم وبلاگو این شکلی میبینیم دلمون میگیره 

باعث شد تصمیم بگیرم اینجارو فعال کنم و با بودن درکنار شماهایی که انقدر قلبتون بزرگو مهربونه به تلاش برای  حال خوبم ادامه بدم 

 

وببخشید اگه بادیدن غیرفعالی اینجا دلتون گرفت

قطعاً من خوش شانسم وخدا دوستم داره که شما انقدر بهم لطف ومحبت دارید و دوستایی پیدا کردم که انقدر قلبشون بزرگه 

 

وممنون بخاطر مهربونیاتون❤

یکی زدم تو کله خودم گفتم بچه آدم باش انقدر بامحبتن وبلاگیا بعد یکماه سراغتو میگیرن چطوری دلت میاد برنگردی:))

 

امیدوارم این شروع نه چندان شاد ادامه شادی داشته باشه 

بسم الله:)

 

 پ.ن۵:عکسم خودم ۴-۵سال پیش ازیه روزی که آسمون بد دلش گرفته بود مثل این روزای من ومیبارید خودم گرفتم وخودم که دوسش دارم:)

 

کیفیت پایینشو به بزرگواریتون ببخشید باگوشی از پشت شیشه اتوبوس گرفتم :))

از همین تریبون از اون راننده  اتوبوسم کمال تشکر دارم که شیشه ها اتوبوسش انقدر تمیز بود:))

سوار اتوبوس بودم داشتیم برا بازدید کارخونه ازدانشگاه باهمکلاسیا میرفتیم یه شهر دیگه

 

بچه ها داشتن شیطنت میکردن تواتوبوس من توحال وهوا آسمون وخودم بودم:)

 

  • محیا ..

خوش برگشتییییی😊😊🌹🌹🌹

مرسییی خواهر زاده جان:)🌹
ممنون ازمحبتو لطفت:)

رهام بنظرم یکی از بامحبت ترینای بیانی:)
دست خواهرم درد نکنه 
پسر به این مهربونی تحویل جامعه داده:))🌹

ازاین تریبون اعلام میکنم یکی از دوستانی که باعث شد برگردم همین آقا رهام بودن:)🌹

خوبه که باز کردی وبتو😍

خوب تره که پست زدی😍😍😍

 

قربون قلب گنجشکیت، خدا خیلی زودت روبه راهت میکنه😘❤

 

آفرین که زدی تو کله ی خودت و سر عقل اومدی و برگشتی😂


حالا بشین تا یه هفته کامنتای بچه ها رو جواب بده😂

عه تو اون پست کامنت گذاشته بودی؟😅
مثل وبلاگ ندیده ها هول کردم نمیدونم چی به چیه😅😂😂😂

اینجاهم جا داره باز بگم قربون کتکا توومریم 😅😂😘❤
انقد کتکم زدید تووب مریم دیگه چاره ای مگه بود؟😅
بدجنسم من نیستم😝😂

قربون محبتت 😍😘❤
بخاطر مهربونی شماهاست که بهم قوت میده که بنویسم😢❤

انشاالله به دعاهای شما حال قلبم خوب بشه😢❤
که باز مخ همتونو بخورم😛😂😅

کامنت عمومی به کنار خصوصیم دارم😅

خواهش میکنم نفرما خاله جان😊😊🌹🌹🌹


کاملاً بدون تعارف گفتم:)🌹

سلااام

خیلی خوشحال شدم که برگشتید

انشالله حالتون روز به روز بهتر بشه


سلام:)
خیییلی ممنون از محبتتون:)🌹
ممنونم انشاالله با دعای شما:)🌹

ممنون لطف داری😊🌹

حالا قول میدی دیگه اینجوری خداحافظی نکنی؟😊


چشم قول میدم :)
بچه ها الان بعضیاشون دارن خصوصی پیام میدن 
اصلا میخونم آب میشم میرم تو زمین 
که دیدن وب بستس چشماشون اشکی شده😢😢😢من بمیرم نبینم کسی اینجوری غمگین شده باشه مثلاً بابودنم خواستم شادکنم بقیه رو😢
دیگه عمراً اینجوری برم😢 
تا موقعی که دندون مصنوعی بذارم میمونم ور دل همتون 😅😂کلید وبو میخوای بدم اصلا به خودت خیالت راحت بشه؟😅

مرسی :))

نه خدا نکنه خاله :) دیدی چقد دوست دارن؟ :))

هورااا😂آره اصا دوتا بده یکی هم به آبجیم بدم راحت بریم و بیایم😂😊😊🌹🌹


بچه ها بیان کلاً خیلی بامحبتن😢❤
والبته صبووور که  نزدیک یکساله دارن من پرحرفو تحمل میکننو میخونن😅😂
باشه سه تاکلید  میدم یکیم برا مامان ماه بانوت خانوادگی بیاید اینجا کلاً
😉😅😂🌹

سلااام خیلی خوب کاری کردی😍

حق داری برای بعضی پیشامدها غصه بخوری و ناراحت باشی اما

تا یه زمان مشخص...بعدش دیگه باید پاشی و بجنگی و حالتو خوب کنی : ) ❤


سلامممم به روی ماهت 😍😘❤
آره درسته:)❤
جنگجوی خوبیم انصافاً :))
همیشه سعیمو میکنم هراتفاقیم بیوفته بجنگم وسرپا بمونم وازاین روحیه شوخ وشیطونمم فک کنم معلومه
وگرنه کیه که مشکل نداشته باشه ولی من همیشه تمام تلاشمو میکنم برا حال خوب خودم وشاد بودن
واگه اتفاقیم پیش بیاد ومشکلی باشه تو زندگی تمام تلاشمو میکنم برا درست شدن برا سرپا بودن ...
ولی اینبار فرق داشت ضربه به  قلبم ،اعتمادم ،باورم بود... 
بااین حال بازم سرپا میشم باتوکل به خدا ودعاهای شماها:)❤

مرسی از کامنتت عزیزدلم😍😘❤

سلام

آورین دختر حرف گوش کن😁 

خوش برگشتی🤗😘

عکس و آهنگ و متنش عالی بود👍

 


سلام مشکات جانم😍😘
😁دخمل خوفیم ازم راضی باشید😅هر چی میگید گوش میدم😅❤
البته مریمو گلی بد کتکم زدن😜😂😅
مرسی عزیزدلم😍😘❤
ممنون از حضورت❤
خوشحالم دوست داشتی:)❤

خوش آمدی ...خوش آمدی...

😍😘😍😘😍🤩

ینی در حقیقت خوش برگشتی ...خوش برگشتی...خوش برگشتی...

وای محیااااا بیان بدون تو صفا نداره😘😘😘😘

انقددددد خوشحال شدم پستتو دیدم دوست داشتم بال دربیارم پروااااز کنم!😘😍🤩

 

 

سلاممممم😍😍😍😍😍😘😘😘
من قربونت برمممممم مهربونم😍😍😍❤
مرررسی از محبت😢😢😢(اشک شوق)

فرشته هایی مثل تو که خودشون بال دارن😉😍😘
منم خیلیییی خوشحال شدم دوباره میبینمت❤

البته بگما تو حال بدیا یه وقتا که سر میزدم بعضی وبارو میخوندم یکی از وبایی که حتماً میخوندم وب تو بود:)
نشون به اون نشون که عینکتو جا گذاشتی :(:

نشون به اون نشون پستی که درمورد فرهاد کوه کن نوشتی؛)
عاشق اون پستو نوشتت شدم:)
ببخشید کامنت نمیذاشتم حال بد زبونمو بند اورده بود..

خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم فاطمه جون😍😘❤

فدات بشم...فرشته تویی...فرشته ها اداتو درمیارن!😍😘😍😘

وای های هواااار...عینکو نگوووووو...

دیدی عینک نازنینم رو دستی دستی سپردم به باد...؟؟؟

بی خیال...دیگه یکی جدید سفارش دادم از اون یکی خوشگلتر ...البته فک کنم باید قسطی پولشو بدم!😂

خدا نکنه حالت بد باشه رفیق...!تو کلا وجودت و حضورت باعث حال خوبه...حتی اگر کامنت نذاری...😉

در مجموع از بودن دوباره ات بسیاااااااااار مشعوفم...😘😘😘

خدااانکنههه😍😘❤قربونت برمممم😍😘

آرههه شبیه خودمی منم انقدر چیز جا میذارم😅مثلاً یه بار هندزفری گرونمو تودانشگاه جا گذاشتم حالا من خوب بودم یه دوستی داشتم هفته ای یه بار گوشیشو یه جا،ولی اکثراً توو
 بوفه دانشگاه جا میگذاشت اصلا میرفت اونجا ازهمه جهان فارغ میشد😂😅😂

عههه پس جدید سفارش دادی😉😍مبارک مبارک انشاالله برات بمونه این عینک خوشمل جدیده😍😘

عزیزدلمی مرسی از محبتت😍😢(اشک شوق)
یه دنیا ممنونم😍😘❤
منم خیییلی خوشحال شدم باهات حرف زدم😘😘😘❤

سلام:)

 

خوش اومدی:))

سلام فدات شم😍😘😘😘❤

مرسی عزییییزم اگه نمیگفتی دلم میگیره بخدا میبینم بستس
اگه بخاطرمحبت تووبقیه نبود که گفتید برگردم اگه تلاش شما واصراراتون نبود
بعید میدونم میتونستم دوباره بنویسم💔
محبت تووبقیه باعث شد تلاشمو کنم که وبو فعال کنم 
امیدوارم بتونم مثل قبلم بشم ،شاد بنویسم...

مرسی ازبودنت ومحبتات😍😘❤

اه بازم تو😂


اه تو هم که کامنت گذاشتی اه اه اه😂
چیزی که عوض داره گله نداره😛😂
هرچند من هرکاری کنم به بدجنسی تو نمیتونم باشم😂😖

لوس نکن خودتو بابا:))

 

دوستیم عزیزم ، دوستی واسه همین موقع هاست:)

 

خوشحالم برگشتی جدی میگم(:

من خودمو برا تو که بخاطر لوسیم دوستم داری لوس نکنم برا کی لوس کنم؟😂😢😅❤

قربونت برم من:)❤
میدونم چون قلبت مهربونه؛)💕
منم جدی گفتم بخاطر مهربونی ومحبت شماها نبود بعید بود برگردم:):❤
شماها باعث قوت قلبم شدید که سعی کنم حالمو خوب کنم:)💕

سلااااااااامممممم خواهررررررمممممم

چطططووورررریییییی محیاااای مننننننننننننن

چراااا رفته بودی آخهههه🤕🙁😭

من انقدر دلم گرفته بود🙁🙁🙁🙁

بیان بی تو صفا ندارههههه

الهی بمیرم

الان بهتری🙁ان شاءالله غصه هات خوب بشن🙁

دوستت دارم کلیییی

درباره رهام هم

به خالش رفته بچم😍😍😍😍😅😅😅

از بس خالش با محبت و مهربونه

پسرمم یاد گرفته😍😍😅

دیگههه نروووو😭❤❤❤❤❤

سلامممممممم عزیزدلمممممممممم😘😍
یکی زده بود قلبمو پوکونده بود دیگه حالم دست خودم نبود😢 رفته بودم توانزوا ازحال بد
شرمنده 😢❤
من بمیرم نبینم دلت بگیره عزیزم😢😟
قربونت برم من که انقدر قلبت مهربون آخه😍😭😘
خدانکنه انشاالله همیشه سلامت باشی😍😘
الان آره واقعا از دیروز که دارم شماهارو میبینم خیلی بهترم😢😍❤
مگه میشه آدم انقدر آدم بامحبت ببینه ومهربونیاشون شامل حالش بشن خوب نشه😍❤
انشاالله به دعای شماها  خوب خوب بشم:)❤

منم عاشقتمممم کلیییی😍😘❤
عزییییزم😍😘قربونت برم لطف داری بهم مهربونی از خودته
تنها دلیلی که من تونستم این همه وقت دووم بیارم این وبلاگ بخاطر محبتاوقلب بزرگ  شماهابوده :)❤

رهام سر خودت رفته مهربونی وباعاطفگیش😉😍

چشممم دیگه نمیرم😍❤گیه نکن گریم میگیره 😭❤
 یه کلید میدم به تو دوتا کلیدم میخوام بدم رهام که باز خواستم وبو ببندمو خودمو تنها کنم شما بازش کنید که این شکلی دور نشم😅😂❤

خوبه؟😉😂💕
ولی دیگه نمیرم😍😘❤ 

قربونت برم اسم جدیدتم خیلی بهت میاد بسکه ماهی😍😘❤

چه قشنگ نوشتید.


خیلی ممنون لطف دارید:)🌹

وووایییی جییییغ خداراشکرررررررر که برگشتیییییی عزیزدلممممممم

چجور دلت اومد بزاری بری اصلا دخترر؟؟عکسی ک گرفتی فوق العادسسسسس😍😍😍

نبینم دیگه بریاااااا😭😭

ووووایییییی جیییغ محیا اومده سرهمتونو ببره باز😅😂😂
قربونت عزییییزم بهارم ممنون از لطفت😍😘
شرمنده بخدا حال روحیم خیلییی بد بود😢💔 توان موندن حرف زدن نوشتن معاشرت نداشتم 
وقتای غمگینی میرم توخلسه تنهایی
اگه میموندم اینجا میشد غمکده 
حتی زده بود به سرم پاکش کنم رو حذف بود یه روز😢انقدر داغون  بودم بازخداروشکر پاکش نکردم😭

واقعا عکسه خوب شده؟😍من از ذوق مُلدم😁😅
مرسی از تعریفت😍😘❤

چشمممم دیگه نمیرم 😍😘❤تا ۱۲۰سالگی میمونم اینجا هی پرحرفی میکنم تااخر بگید اههه پس کی میری ول میکنی بیانو😂😅😅

خیلی خوشحال شدم دیدمت مرسی ازحضورت بهارمهربونم😍😘❤

دلتنگت بودیم که


من قربون دلت برم عزیزم ممنون از محبتت😍😘❤
خوشحالم که میبینمت دوباره وممنون از حضورت😍😘❤

خوشحالم که برگشتید.


خیلی ممنون از لطفتو محبتتون:)🌹

نبینم ناراحتیتو محیااییم 😢دیگه نریا وگرنه خودم میام میزنمت😂😂😁😁😘😘😘


چوب  دوست گُله هرکی نخوره خله😂😉😘
قربون قلب مهربونت برم من😍😘
چقدر شما مهربونید آخه😭❤
چشم نمیبندم وبودیگه ببخشید بازم:(
باعث سعادت وخوشحالیه داشتن دوستای مهربونی مثل شماها😍😘😢  من نادمم من نادمم دیگه تکرار نمیکنم😅😞
مرسی از مهربونیت❤😢(اشک شوقه)

خیلی خوشحال کننده است که برگشتین 🤗⁦☺️⁩⁦☺️⁩⁦☺️⁩

خیلی خوش برگشتین ^_^

قطعا ادامه شادی خواهد داشت به مدد ذهنیت درست و تغییراتی که میکنیم

خیلی خوشحال شدم.

اگه دیر کامنت میدم همش تقصیر استاده :/

بی انصافا بستن به امتحان 🥴

سلاممم:)
خیییلی ممنون از لطفومحبتتون:)🌹
انشاالله ادامه شادو خوبی خواهیم داشت:)
ممنون ازشما که یکی از همون دوستانی بودید که با محبتتون کمک کردیدوباعث شدید دوباره براحال خوب خودمو برگشتنو نوشتن تلاش کنم :)🌹

آخییی:(: انشاالله امتحانا رو بخوبی بگذرونید
خداقوت:)

فداتممم ک قشنگمممممم😍😍😍😍😍😍


خدانکنههه عزیزممم ❤❤❤ فدا نشووو حیفییی😍😘❤
همیشه سلامت بمونی برام😍😘❤

سلام عزیزم

خیلی خوبه که هستی و دوباره دست به قلم بردی، نبودت خیلی تو چشم بود.

ان شاءالله که روزهای بدت به اندازه یه کهکشان ازت دور بشن و جرئت عرض اندام دوباره پیدا نکنن و ثانیه به ثانیه لحظه هات رنگ بهاری بگیرن

گل تقدیم به گل

سلاااااامممم همراز جون😍😘😘😘

واااااییییی ممنون از محبتتون چه گُلای خوشگلی یه دنیاااا ممنون 😢😢😢😍😘❤(اشک شوق)
کلی ذوق کردم😍😍😍😢 شما خودتون گُلید😍💕
حضورتون پراز حس خوبه همیشه😍

خیلی ممنون از مهرتون ممنون بابت دعاهای قشنگتون  وانشالله:)❤

دربرابر این همه محبت ومهرشما ودوستان بیانی زبونم بند اومده نمیدونم چطوری تشکر کنم که کمی جبران محبتاتون باشه😢❤بازم یه دنیا ممنون 😘❤

جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۰۷:۰۲ гεყհձռεհ 📷🌸

خوش برگشتی محیا جانم :))

دلم برات تنگ شده بود به شدددددددتاز مبینا آی دی تو گرفتم ولی اصا وقت نشد بیام باهات حرف بزنم. ببخشید *-*

 

اینطوری یهویی نرو خوب ؟؟؟

بَه ریحون جون😍😍😍
مررررسی فدات شم😍😘
قربون دلت برم من😍😘❤
آره مبینا بهم گفت ،نگو عزیزم میدونم حتماً درگیر بودی فدات شم
😘
خوشحالم دوباره میبینمت وخوشحال تر که میبینم بااسم خوشگل خودت وبلاگ زدی😍❤

چشم :)❤

سلام محیا

از ماهور بی معرفت تر هم هست عایا؟ بعید میدونم باشه.

خوش برگشتی. 

عکس آسمون همه رو هوایی میکنه چه از پشت بوم چه از پشت شیشه ی گرفته ی اتوبوس‌ 

دلت گرم و لبت خندون😍🌷

سلام ماهور جونم😍😘❤
نگید اینجوری بانو
محبت شما همیشه شامل حال من بوده وممنونتونم😍😘❤
شما عشقید بی معرفت کجا بود
همیشه باعث افتخاروخوشحالیم بوده باخانوم ماه وباکمالاتی مثل شما آشناشدمو معاشرت میکنم 😍😘❤

مرسی ازلطفو محبتتون😍❤

وای وای بچم برگشت وای وای جشن بگیرم🥺😭😭😭😭محیااااا جونممممم سلاممم به رویه ماهت گلممممممم آبجی خوبممممممم چطورییی؟؟؟؟وای نمیدونی اصا اشک شوق نشسته تو چشام وقتی اومدم دیدم باز کردی وبلاگتووو وایییی مرسی خوشحال بودم و خوشحالترم کردی😭😭😭🥺🥺🥺

آها راستی مبینام🤭یادم رفت بگم اصا

واییییی 😍😍😍😅من قربونت برمممم که اینجوری شرمندم میکنی مبینای مهربونم😍😢❤
بااین کامنتت اشک شوق وخوشحالی وذوق تو چشم منم جمع شدکه 😭😍😘
دیگه قلبم از محبتاتون داره بوم میترکه ازذوق 😭😍😘
خوشحالم که خوشحالی. 😍😍😍
من خوبم قشنگم خیلی بهترم:)
وقتی شماها رو میبینم عالی هم میشم😍❤
توخوبی نازنینم؟😍

وقتی اومدم اینجا کامنت اخرتو،تو پست سه دقیقه تاقیامتو تایید نکرده بودم یه دور دیگه خوندم کلی خندیدم تاییدش کردموجواب دادم برابار چندم که خوندمش کلی باز خندیدم بمونی برام شیرین زبون😍😘

خوب شد گفتی مابانای خودمی😅❤ 

نه من قربونت برم الهییییییی😝😝😝😝همین ک برگشتی کلی هست خداروشکر میکنیم هممون😘😘😘😒

خوشحالم اشکه شوق جمع شد،کاش میشد جشن مجازی گرفت😂😂اونوقت از کنارت تکون نمیخوردم و کلی ماچت میکردم بعد با خودت میگفتی"اه این مبینا چقد عینی چی بم چسبیده ول کن نیست،عجب اشتباهی کردیما غیبت داشتیماا"😂😂مبینا چرت و پرت میگوید باز

وای وای زیاد ذوق زده نشو حالاا😂😂

اوفف اینقد خوشحالم ک نگووو،امتحانا هستناا ولی من همچنان عینه اردک تو خونه صدا درمیارم و خوشحالم😂

خیلی خوبم که خوبییییییی وایییی خیلی خداروشکر 😘😘🤭🥰

اهاا منم بند آخر جواب کامنتم تویه این پستو چندبار خوندم تا بفهمم چی میگی والا😂😂الان میرم ببینم چی جوابیدی😎

آره مان مابانایه توام

خدانکنهههه عزییییزم😍😘💕
مرسیییی که انقدر مهربونید😍😘

عزیززممم😍😂قربونت برم😍😍😍😘من همین راه دور میبوسمت
ماچ بلوبلو(بروبرو) بشین رو گونه ها مبینا😉😍😘😅
نه من ماچ دوست دارم بخلم دوست دارم اینجوری نمیگم😅😂
ولی خودم انقدر دوست دارم دوستای مجازیو ببینم ازنزدیک😍😍😍
اتفاق شیرینو جذابیه 😍😍😍

اردک؟😂😂😂😅عزیزم😅😂
منم ازخوشحالیت خوشحالمو کلی کامنتت حالمو خوب کرد😍💕
حال خوبت همیشگی نازنینم😍

ببخشید دیگه ازذوق ادبیاتم چپل چلاغ شد😂خداروشکر متوجهشون شدی خودمم حس کردم خیلی گنگ گفتما ولی مدل دیگه به ذهنم نمیرسید بگم😂😂😂😅

مهربونی که مهربونی میکنیم بت دیگ🤭😘

پس منم از راه دور ماچت میکنم😍😘😘😘😘واایییی چقد که تو بامزه ای دخترکممم🥺🥺🥺😭😭منم خیلی خیلی دوست دارم ببینمشون البته دوتاشونو دیدم،یکیشون همشهریم دراومد😳😳😂😂😂حتی تو ی مدرسه هم بودیم بعد یهو تو بیان همو پیدا کردیم آهه چ دنیایه کوچیکه واقعاا

ایشالله میبینیم همووو

اگ کامنتم حالت رو خوب میکنه بیشتر میام مخت رو میخورم😅

عه این چه حرفیه😂😂بهرجال منظورو رسوندی بالاخره❤😂


من از خوشی مُلدم😍🙈❤😅

چه بامزهههه یکی همشهری وهم مدرسه ای باشه😍
انشاالله انشاالله😍

معلومه که حضورت حالمو خوب میکنه وباعث خوشحالیمه حرف زدن باهات😍😘❤ من کیف میکنم باهات حرف بزنم مخم خورده نمیشه:)

سلام :)

من که موقع نبودنتون نبودم ولی امیدوارم حالا که برگشتید با حال خوب و پر انرژی بنویسید 

خیلی از افسردگی ها از همین انزواست نه تنها حال آدم رو بهتر نمیکنه تنهاتر و پر غصه ترمون هم میکنه. دورهمی و پیش دوست های خوب روزهای سخت آسون تر می گذرن :)

 

 

 

عکس هم خیلی قشنگه :)


سلام عزیزم😍
خوش اومدی:)❤
خیلی ممنون❤ منم واقعا امیدوارم بتونم باانرژی بنویسم...

دقیقاً با دوستای خوب میشه روزای سختو بهتر گذروند وجنگید براحال خوب وسرپا شدن😉

ممنووووون 😍چشات قشنگ میبینه😍😘
وی از عکس بی کیفیتش تعریف میکنن ذوق مرگ میشه😅

ممنون از حضورت❤

سلام

چطوری محیا بانوو ؟

خیلی کار خوبی کردی وبت رو فعال کردی

فقط یه نکته رو بگم 

ی خورده اموزش غذا و اشپزی بذار😐😂

 

 

 

سلام عزیزدلم😍😘
بدنیستم میگذرونم :): نیازمند دعای زیاد برای آرامش این قلب داغون:(:

توچطوری؟ همه چی خوب پیش میره؟

چند روز بود سرمو گرم گپ اسی کرده بودم حالم بهتر بود که داداش اسی ت باز زد همه چیو پوکوند که وقتش بامجازی حروم نشه😐😑
😂😂😂خوشم میاد خودش میزنه گروهو گپو...بعد ما شلوغ میکنیم میبنده خو چرا میزنی مارو دل خوش میکنی😂😅
مگراینکه اسی گپو اینارو بگیره من عادتامو ترک کنم😅


اتفاقا چندین بار میخواستم اموزش اشپزی بذارم ولی گفتم این همه سایت وپیج اشپزی حرفه ای که اشپزا دارن وهمه نکاتو ریز به ریز وقشنگ توضیح میدن من باوجود این همه اشپزکه حرفه شون اشپزیه چی بگم؟😅😂
بعد به هرچیم فکر میکنم بنظرم اسونه توضیح خاصی نداره😅تو هرچی دوست داشتی درست کنی بپرس من برات توضیح بدم😉

خوش اومدی دوباره **

چه عکس قشنگی


مررسییییی فاطمم😍😘❤
البته یادمه توهم رفته بودی خاله ولی من نبودم بازگشتتو تبریک بگم😅
خوشحالم هستی😍😘❤

مررررسی😍چشات قشنگ میبینه😍😘
از عکس بی کیفیتم تعریف میکنید ذوق مرگ میشم😅
آخه عکاسی دوس دارم😅

سلام 

خوش آمدی ، منهم تازه آمدم ، یکجورایی همینه ، دوباره باید تازه بیایم. از نو شروع کنم از نو دنبال و...

تا الان درس می خواندی ؟ 

 

موفق باشی 

سلام
خیلی ممنون از لطفتون
شماهم خوش برگشتید انشاالله بیان براتون پرازحس خوب باشه
نه بنابه دلایلی نه درس تونستم بخونم نه تونستم اینجا باشم... 

خیلی ممنون 
شماهم موفق باشید

خوب کاری کرده حذف کرده 

یوهاهاها دلم خنک شد😂😂😂😂

بدون من دور هم جمع میشید نمیگید حقم دور دست و پاتون میشه؟😉😂

ولی بدون شوخی یکم ب دنیای حقیقی بپردازیم هم بدک نیست:)

 

تو چهارتا غذا ساده هم بذار خوبه (البته میدونی که من خیلییی بلدم!! فقط میخوام ببینم شماها بلدید یا نه😐😂) 

نه خوشحال نشو حذف نکرده:)))
گپو محدود کرده به جمعه ها
گروهم مثل اینکه متوقف کرده یامحدود کرده ولی حذف نکردحتما اونم مثل گپ مختص یه روزش کرده 
دقیقا درجریان نیستم فقط میدونم اونم محدود کرده

یعنی فکر میکنی وقتی تومجازیم به دنیای حقیقی نمیپردازیم؟:))
من از عمق حقیقت دردناکو سخت کامنت میذارم:))

الان ازعمق حقیقت با گردن درد ونفسی که تازه یکم بالا اومده از خستگی بعد۲-۳ساعت بازار بودن درعمق اجناس ومایحتاج خونه وخرید۴کیلو سیب زمینی۳کیلو پیاز۲تا مرغ چندعدد رب گوجه! 
وکلی خواروبار دیگه که دراین مقال نمیگنجه 
شامل چندین پلاستیک سنگین که نفس زنان به خونه کشوندیم منوخواهرم وکار همیشگیمونه جواب کامنتتو میدم تازه بعداوردنشون محتوی۶-۷تا پلاستیکو خالی کردم شستم جاگیری کردم مرغارو فقط هنوز بسته نکردم
والان  تازه باید شامم درست کنم
این بخشی از حقیقت ؛))
مگه میشه غافل بود؟:))
یابهش نپرداخت
😢
گردنم درد میکنه😢

چی میخوای قورمه سبزی؟ قیمه؟فسنجون اممم آش رشته 
قلیه ماهی ؟ قلیه میگو؟
استانبولی ،زرشک پلو بامرغ؟ کشک بادمجون!خورشت بامیه(چندروز پیش درست کردم عااللیییی شد 😋)
عدس پلو! سبزی پلو ! باقالی پلو باماهی
سوپ جو باشیر😋البته الان هوا گرمه نمیچسبه هوا سرد خوبه:))
روتینامون که بیشتر درست میکنم اینان که آسونن😅
که روم نمیشه توضیح خاصیی ندارن سادن اخه😅
غذا خاصی نداریم که کسی بلد نباشه مثل غذاهای شمالیا یا خورشت خلال کوردا که بخوام توضیح بدم😳

فاطمه برام دعا کن دلت پاکه بلکه بخاطر تو خدا این قلبمو اروم کنه😢❤
نمیدونم چه مرگمه ! نمیتونمم درس بخونم
هرکاری فکرشو بکنی دارم میکنم یکم به حالت قبل برگردم نمیشم یه دردی رو قلبمه درست نمیشه😢😢😢😢 انگار قلبم زیر سنگه😢😢😢


+همین الان که دارم مینویسم  نوتیفیکیشن اومد جوین شدی تلگرام :)
از دنیای حقیقی دورت نکنه😂😂😜

چقد حرف زدم😑😢


سلاام 

چه خوب شد برگشتی 

 وااای اونموقع که میومدم توی وبت و

اون صفحه سفید رو میدیم با اونهمه نوشته های غمگین رو

اعصابم میریخت بهم 

خیلللی خوش اومدین 

ادی خبر برگشتتو بهم داد

نمیدونستم برگشتی

 

سلاممم عادله جونم😍😍😍😘
آخ ببخشید شرمنده واقعا😢 غمگین بودن نوشته ها؟😢
من اتفاقا خواستم غمگین ننویسم فقط تشکر نوشتم وگرنه واقعیتم افتضاح منفجرو پوکیده بود  
که هرچی بگم کم گفتم 
خلاصه ببخشید نازنینم  ناراحتت کردم وعصابت بهم ریخته شد اینم بوووس برااینکه منو ببخشی😍😍😘😘😘😘😘

مرسی فدات شم خوشحالم دوباره میبینمت😍
ادی اینجا سر میزنه؟😍 
بعد یه کامنت نمیذاره؟
دلم براش تنگ شده 
اصلا مگه منو یادش اومد؟😅
بهش بگو بیمعرفت دلم تنگ شده برا شیطنتات😉
از طرف من ببوسش به ادیم بگو تورو از طرف من ببوسه 😉😍😘

خودت خوبی عادله جون؟ 

به امید روزی که همش حذف بشه:)

بدجنسم خودتی:)

ی کلاس مجازی میخوام شرکت کنم 

تلگرام برگزار میشه!!! واگرنه نه گروه میرم نه ....

چشم دعا میکنم توهم منو دعا کن 

من فقططط دعای عاقبت ب خیری میخوام 

😂
نبابا بدجنس چیه😅  من به اسیم افتخار کردم😂😅  مگراون جلو عادتا بد منو بگیره 
ولی میدونم موقته😝😂 البته خودشم هی بدعادتم میکنه بااین گپو گروهاش وگرنه یکسالی همین گوشه وبم داشتم نونو ماستمو میخوردم 😅😂
ولی کلاً به دوتاتون افتخار میکنم همین جلوی نفس رو گرفتن وحواس ادم بهش باشه خودش یعنی چند قدم از بقیه جلوتر بودن؛) 
کلاس مجازی چی؟
منم بیام منم بیام؟
😅همه جا میخوام برم😅
گروه جهادیتونم که نبردیم سرمو گول مالیدی😅😂😅😘😍

چشمت بی بلا😘
انشاالله عاقبت بخیر بشیم هممون😢😍❤

میبرمت 😅

بابا فعلا همه چی قاطیه ب خاطر کرونا بچه ها خیلی درگیرن 

 


میسییی😅😍😘

دمشون گرم خداقوتشونو زیاد کنه:)❤

درودی دیگر به محیا جان دل 

خب اول از همه اینکه میگفتی یه مشکلی برات پیش اومده ناراحتم میکرد 

و از اون بیشتر رفتنت 

مگه من جرات دارم کسی رو نبخشم 

عاقا من بازم بوس میخوام 

بازم بوس بفرست واسم 

( فکر نکنی کمبود بوس دارم ؛ کرونا این بلا رو سر ماها اورده)

ادی؛ اره میاد و میره به قول زینو (همونی که من همش بهش میگفتم اونیکی دیگه ) حرکت رفت و برگشتی میزنه

اونم دلش خیلی تنگه اینجاست 

ولی ادی سرش بره عهدش نمیره اونم عهدی که باخودش میبنده

حتما بهش سلام و سلامتیت رو خبر یدم 

بوس هم شرمنده مجازی براش بفرستم که مشکلی نیست 

از حجم دلتنگی شما به این روش کم میشه یا نه ؟؟

ما مگه میشه ؟؟

مگه داریم که من حالم بد باشه 

شده یه روزایی افتضاح بشه ولی تا الان بد نبودم 

حد وسطی ندارم 

یا رومی رومی یا زنگی زنگی (درسته ضرب المثلش؟؟)

 

سلام مجدد عادله جانم😘😍❤
قربون دلت برم من میدونم همتون چقدر مهربونیدو دلرحمید وغم ببینید ناراحت میشید ازطرفیم خودمم حتی بابروز غمم بیشتر غمگین میشم این شد رفتنو به موندن ترجیح دادم
عزیییییزم توجون بخواهههه😍😍😍😍
یه عاااالمهههه میبوسمت باعشق😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


(میدونم کرونا این بلارو سرما هم اورده😂😂😂😅)


عزیزم:) 
ادی به شدت منو یاد نووجونی خودم میندازه 
همون قدر شیطون بی پروا پرحرف باانرژی والبته از خودسازیش غافل نیست:)❤
بهش بگو بهت افتخار میکنم:)
کار خوبی میکنه رو عهداش میمونه
دمش گرم:)
خودسازی خوبیه
کتترل نفس میکنه واین عالیه
محکم راهشو ادامه بده

بوسم مجازی بهش بده اشکال نداره😉😍😘😘❤
همینکه توهستی وازتون خبر دارم باعث خوشحالیه قشنگم😘


انشاالله همیشه وبیشتر عالی بودن روتجربه کنی وروزای افتضاح نداشته باشی عادله جون😍😘❤
ضرب المثلم درست بود؛)

سلام 

کار خوبی کردید 

ان شاءالله همه چیز روبراه میشه 

سلام آقا آرش:)

خیلی ممنون  انشاالله:)

سلام. خوش اومدی.

دوستای وبلاگفی با همه دوستایی مجازی فرق دارن همونطور که وبنوشت ها باهمه فضاهای مجازی متفاوتن. امیدوارم خوب باشی.

من تازه واردم تو بیان :)

سلام عزیزم:)
مرسیی😍
آره دقیقا فضای وبلاگ ودوستیاش واقعا متفاوته وپراز حس خوب:)
ممنونم:)

خیلییی خوش اومدی به بیان وهمینطور وبلاگ من:)❤😍😘
انشاالله بیان ووبلاگ نویسی  برات پراز حس خوب باشه  ❤
مطمئنم دوستای خیلی خوبی پیدا میکنی😉❤

الحمدلله ... خوب شد!

 

ستاره بغل وبلاگ شما هم دیدنیه :)

:)

ممنون از لطف ومحبتتون:)

خوش امدید

غیبت صغری خوب بود؟

میگم من ارزو به دل موندم که یه بار بیام وب شما و شما در حد یه خط نوشته باشی :)

.....

.

.

..

..

پ ن یک، بهم انرژی داد...حالم رو بهتر کرد...البته به حسرتام اضافه شد....ممنون

مرسی:)
نه غیبت صغری اصلاً خوب نبود:( من اگه حالم خوب باشه غیبت نمیکنم اصلا، یه بند میشینم تو وبم سر همه رو میبرم باپرحرفیام😅😂

یه خط؟ خییییلی کمه آقا علی ! :)) من کامنت میذارم یاجواب میدم ۱۵خط میشه
پست یه خطی بنویسم؟
آرزوهای محال نداشته باشیددیگه😅😅😂😂😂


متوجه نشدم چی به حسرتاتون اضافه شده؟وچی بود تونوشتم که بآعث حسرت شده
ولی خداروشکر که حالتون بهتر شده وبهتون انرژی داده
حال خوبتون همیشگی وزندگیتون بی حسرت باشه انشاالله:)
خواهش میکنم 
ممنون از حضورتون:)

درود 

مجددا خوش برگشتید 🙏  و حالتون با صفا 

 

 دلم قلمرو جغرافیای ویرانی است

هوای ناحیه ما همیشه بارانی است

قیصر امین پور 

سلام
خیلیی ممنون:)
حال دل شماهم همیشه خوب باشه انشاالله

شعر قشنگی بود مرسی:)

شب عروسی ، داماد سرشو میزاره رو شونه عروس و گریه میکنه 

عروس میگه عزیزم چرا گریه میکنی

داماد میگه تالار پر از دخترای قشنگ بود، من خیلی عجله کردم😔😂

:))))))))

لعنت به همچین پسر ظاهر بینی:)))

میخواستی خصوصی پیام بدی تیکش یادت رفت یا هدفت عمومی بود؟:)))

راستی الان پیامای عادله رو دیدم یادم اومد بگم علت بازگشتم را!

قسمم به خودی خود نابود شد...چرا که دیگه قصد کنکور دادن ندارم...و وقتی کنکور ندم ینی زندگی بر من حلال است ... حلــــــــــــــــــــــــــــال!...چه  حس شگفت انگیزی!...مث خاروندن بازو وقتی نمیخاره!

 

خلاصه که ورگشتم که شصتمو به نشانه اذیت کردن تو چش کنکور کنم!...

 

وگرنه خدایی کی جرات داره عهدشو بشکنه؟...اگه عهدمو بشکنم یه تو گوشی از خودم میخورم!والا!

 

:)

بَه بَه ببین کی اومدهههه ادی نازم😍😍😍
سلام عزیزدلم😍خوش برگشتی هم به بیان هم اینجا خوش اومدی دوباره😍😘
اون یکی کامنتت که خصوصی بود نمیشد جواب بدم
ولی درجواب اون باید بگم که ازدیدن کامنتای۲۰-۳۰خطیت خوشحال میشم
واصلام حوصله نمیخواد که کلی هم ذوقو خوشحالی داره
وبه من انرژی میدی😍😘
دلم برات تنگ شده بود خیلی زیاد وخیلی خوشحالم دوباره کامنتتو میبینم😍😘

واقعاً میخوای کنکور ندی؟
چرا؟
هدف دیگه ای داری؟
یا میخوای بری خارج درس بخونی؟:)

به هرحال هرتصمیمی گرفتی حتماً کلی بهش فکر کردی وانشاالله موفق باشی😍😘


آره دیگه...اومدم که عاصیتون کنم...

بابا انقد منو تحویل نگیرین پررو میشم دیگه نمیتونین از دست کامنتای دور و درازم راحت شین...

امیدوارم این 9ماه درس خوندن تو روحیاتم تاثیر نذاشته باشه و دوباره اطرافیانمو رادیکال 2و سه ایکس منهای 4نبینم...و به این فکر نیوفتم که پروفایل شما بیشتر شبیه قدر مطلق ایکس روی رادیکال ایکسه یا شبیه سینوس 2پی ایکس در ناحیه سوم :|

خودمم الان نمیتونم اینایی که گفتمو درست و حسابی حل کنم...ولی تصوراتم خیلی خلاقن!

منم واقعن برام عجیب بود که چرا رفتم...(هنوز خوددرگیریامو دارم!)

راستش خودمم خیلی خوشحال شدم دوباره کامنتمو دیدم...D:

آره بابا...این همه رشته های بدون کنکور خوب و بدون دردسر!مثلن آبیاری گیاهان دریایی و کشت و پرورش جلبکهای ناخن دراز!...والا!

ینی آدم خسته ای مث من واقعن تا این حد توان داره که بخواد زبان دیگه ای یاد بگیره؟من فارسیمو 17میشدم همیشه...البته سر کلاسیا....ولی خب خدایی اگه یاد داشتمم نمیرفتم...باز بری اونجا جز زبانشون باید قانون و اصطلاح و رفتار و اینا یاد بگیری...یه بارم که میای آزادانه به یکی لایک بدی یه چی دیگه برداشت میکنن مجبور میشی 80تا کتک در محافل عمومی و 20تا فحش جدید در هنگام تعریف داستان نوش جان کنیم.!

می ازره اصن؟...مسافرت رفتنشم بدرد نمی خوره!همین ایران خودمونو درست حسابی ندیدیم...یه خلیج فارس و عمان میشناسیم که بندر عباس و بانه داره...یه خزر که میدونیم حاده چالوس و رشت باید همون دور و براش باشه...اگه پیدا کنیم!منکه همین حالا با این سنم کوچه پس کوچه های شهرمونو به زور میشناسم....

آره...خیلی روش فک کردم...نتیجشم همینه دیگه!آبیاری گیاهان دریایی و  کشت و پرورش جلبک های ناخن دراز!

 

قربانت بانو...راستی سلام...باز یادم رف:|

 

آخر چشات از کاسه در میاد تا کامنتمو تا ته بخونیباز هی منو تحویل بگیر!هندونه هارم نگه دار خودم میام میبرم...

 

:)

 

 

😂😂😂😂😂
من خودم پرحرفم عاصی نمیشم
ولی جالبی کامنتات اینه متوجه میشم وقتی اینجوری خودم کامنت میذارم کلی حرف میزنم بندگان خدا حق دارن کوتاه جواب بدن اخه ادم هنگ میکنه نمیدونه به کدوم قسمت متن وچی ری اکشن نشون بذه ودرموردش حرف بزنه
😂😂😂
ولی عمراً من کم بیارم فک کن یه درصد من کم بیارم
من پابه پات پرحرفی میکنم😅😂
ناسلامتی تو یه چیزی تو مایه ها نووجونی خودمی😂😂😂

ماهم کنکوری بودیم این ابیاری درختان دریایی رو مثل میزدیم میخندیدم جالبه که تانسل شماهم همچنان این شوخیا واصطلاحا هست😅😂
یجوری میگم نسل شما
انگار خودم مال نسل دایناسورام😂😂😂

کارون چی؟ کارونو نمیشناسی؟:))

انشاالله تو هرراهی که میخوای قدم بذاری موفق بشی عزیزم😘

راستی سلام😂😉

نبابا من خودم چشم بقیه رو ازکار میندازم با کامنتا طولانیم😂😅

من ادی رو میشناسم 

دو روز دیگه باز میگه ولش کن توی این مملکت کنکور مثله کلید گاو صندوق رویس جمهوره 

البته امید وارم اینجوری نباشه 

چون ادی ادمیه که کم پیش میاد حرفشو عوض کنه ولی توی مواردی که درس حرف اول رو میزنه حرفشو گاهی عوض میکنه

به نظر من که کنکور وقت تلف کردنه 

ادم وقتی میتونه کلی شغل رو بدون کنکور براه بندازه

چرا الکی بدن خودشو نابود کنه 

سر یه چیز مزخرف به اسم استرس قبل و بعد و حین کنکور


نکنه توهم تصمیم گرفتی کنکور ندی؟:)
بااینکه کلی راه. وحرفه هست ومیشه بدون دانشگاه رفتن تواون زمینه ها موفق شد وهمه چی درسو رشته دانشگاهی نیست موافقم
ولی قطعا نیازبه یه هدف دارید واینکه یه راهیو محکم شروع کنید حرفه یاد بگیرید ونذارید یوقت خدایی نکرده عمرتون به بطالت بگذره
کنکورم ادم اراده درس خوندن داشته باشه والبته علاقه به پزشکی ورشته ها پیرا پزشکی میارزه که براش ادم وقتو هزینه بذاره
:)

امیدوارم هر تصمیمی میگیرید به صلاحتون باشه وخیرتون توهمون تصمیم باشه وموفق بشید😘

خوووووووووووبه!

خدا رو شکر...فک میکردم بقیه خیلی برام متاسفن!انقد کوتاه جوابامو میدن...

آخه من خط به خط هر متنیو به میزان 4خط پاسخگو ام...

ابدن اگه کم بیاری...فک کنم بهتره ابدا رو دیگه شکل خودش بنویسم.واقعن زشت میشه قیافش!

چه جالب...ولی رشته جذابیه...

والا..داشتم به سنت شک میکردم...گفتم نکنه مامانمه...در هیبت محیا وارد شده!

میشناسم ولی نمیدونم کجاس!

انشاالله...ممنون بانو!

و اما در پاسخ به عادله بانو:

نه بادام جان...همونطور که تو گروه گفتم دنبال روانشناسی ام....

بدون کنکور!

مگر اینکه در شرایط نا درست و نا خوشایندیقرار بگیرم...ولی خودم میدونم که نمیتونم...من یه خط میخونم انقد قندم میوفته که باید نعشمو یکی بیاد بکشه!فعلن درصدد آنم که خودمو برا راضی کردن خانواده واسه رفتن به رشته روانشناسی آماده کنم!

:)

 

 

😂😂😂😂
منم پرحرفی میکنم جواب کوتاه میدن
ولی من از رو نمیرم باز پرحرفی میکنم😅

:)))
میشناسی نمیدونی کجاست؟:))
جنوبه خوزستان :)
جایی که من هستم:))
توکجایی؟
مشهد؟

روانشناسی رشته خوبیه
ولی نیازمند پشتکار ومطالعه خیلی زیاد وشرکت توکارگاه های مختلفو خصوصیه
که هرکارگاه اموزشی نیاز منده هزینه جداست
یجورایی برا حرفه ای شدن
نیاز به هزینه زیاده
صرف دانشگاه بدون شرکت توکارگاه های مختلف چیزی چیزی بارادم نمیشه باتوجه به اینکه هدفتم بدون کنکوره یعنی دانشگاه ازاد
یعنی اگه میخوای بری باید بدونی اگه میخوای موفق بشیی جدای از هزینه ای که برا شهریه میکنی باید برا کارگاه های خصوصیم هزینه کنی  
دورنماش خوشگله اکثر ادما علاقه دارن
بخاطر این کتابای روانشناسی که هممون خوندیمو برامون جذاب وشیرین بوده
ولی باید بدونی که وقتی میری دانشگاه یه سری کتاب میخونی که اصلا به دردت نمیخوره وحتی براکسی که عشق روانشناسی بوده خسته کنندس
یه سری فرضیه ونظریه و...
ببشتر حرفای استادوتجربیات خارج از کتاب ودرسه که به درد میخوره 
والبته قطعا نیاز به کارگاه اموزشی رفتن هست
وگرنه کتابای کاربردیشون کمه تازه اگرم باشه انقدر جزوه وسوال میدن براامتحانا که هرترم همینجوری باجزوه وسوال بدون اینکه کتابی رو کامل بخونید پاس میکنیدو میرید ترم بعد
حالا نمیدونم روال دولتیاچطوریه ولی آزاد که اینجوریه
خواهرمنم عشق رواشناسی بود ورفت وداره میخونه ترم هفته
ولی همش میگه اون چیزی که ادم فکر میکنه نیست ودرساش جذاب نیستن برام کاربردی نیستن!

دورنماش جذابه ولی واردش،بشی اونقدر جذاب نیست
البته نظر نخواستی میدونم ولی چون خواهرم میخونه
گفتم بهت بگم شاید به دردت خورد وبا دید کاملتری انتخابش کنی اگه انتخابش میکنی :)
انشاالله موفق بشی😘

پس شبیه همیم...

نه یه شهرستان نزدیکای مشهد...تو صفه عادله هم دربارش هس...

میدونم دردسر زیاد داره...میخواستم برا تابستون بعضی کتابای دانشگاه رو دانلود کنم و بخونم...

ممنون بابت راهنماییت...حتمن میرم دنبالش...راستش قصدم رفتن سر کار نیس...میخوام فقط یه مدرک داشته باشم و بعدم برم دنبال هنر و نقاشی و اینجور چیزا!

ولی خب ازونجایی که بخشی از عمرم رو قراره روی خوندن درساش بزارم با توجه به راهنمایی ای که کردی بیشتر روی تحقیقش وخ میزارم...

خیلی خوب شد که گفتی...متشکرم بانو!

:)

:)
 
آره از همون وب عادله یه همچین چیزی تو ذهنم بود که ربط به مشهد دارید😉

خواهش میکنم عزیزم😘
ولی خب چرا نمیری وقتتو بذاری برا رشته ای که دوست داری؟اگه خانوادت مخالفت نمیکنن
برو همون هنرو نقاشی رو بخون 
تایمو هزینه هم برا چیزی که هدفت نیست نذار
هم راهت همونیه که دوست داری وازش لذت میبری هم
خودتو دچار سردرگمی وفشاروهزینه اضافه نمیکنی

انشالله بهترینا برات رقم بخوره😘

یک معادله عجیب و غریب در زندگی من هس که:

میخواستم برم رشته هنر...دارم تجربی میخونم...میخوام برم روانشناسی بخونم!

راستش هنر رودوست دارم ولی شرایطی که تو شهرستان ما درباره هنرستان ها و اینا هس اصلن دوست ندارم...خیلی ازشون بد تعریف میشه!(کنکور هم که داره!)

 

یه مسئله دیگه هم به اسم مخالفت خانواده هس که میخوان برم پزشک شم...

ولی خودم ازش اصن خوشم نمیاد...

الانم که دارم تلاش میکنم برم روانشناسی بخاطر اینه که یکی از علایقمه...(درمقابل هنر انگار سهم کمتری داره!)...

خدایی اگه تجربی کنکور نداشت بخاطر خانوادم میموندم ولی از لحاظ جسمانی به قول خودمون:مانند نی قلیون میباشم!و نمیتونم مدت بیش از 2 ساعت در روز درس بخونم...وگرنه میمیرم!...(حالا منم اغراق میکنم...شما باور نکنید!شاید 4 ساعتم بتونم بخونم!)

 

هنر رو میشه با رفتن به کلاس و اینجور چیزا یاد گرفت...این حدی هم که من الان بهش رسیدم(که بلعخره یاد گرفتم یه خط راست بکشم...منظور از سطحم همینه!)از کتابا و این جور چیزا بوده که دانلود کردم یا چشامو که از کاسه در آوردمو 2 ساعت وخ گذاشتم که یه حوله بکشم :|

 

خلاصه که سرتو درد نیارم فرزندم!(سوال:فرزندت از خودت بزرگتره؟...جواب:فوضولی کار زشتیه ، اونم تو کار خودت اگه باشه که بدترم هس!) اوضاع عجیبه...حتا احتمالشم هس که عجیب تر هم بشه و من کلن فقط روانشناسی بخونمو بعدم بیام رو کاناپه ولو شم در حالی که باب اسفنجی میبینم!و این باشد آینده من...

 

خیلی ممنون...امیدوارم برای تو هم همیشه خوب ترینها و بهترینها رقم بخوره!

:)

 

عزییییزم😂😂😂
میفهمم کاملاً شرایطت مثل نووجونی خودمه
ولی انشاالله شبیه من نشه آیندت
این چند راهی وتوفکر چند چیز رفتن واقعا ادمو سردرگمو کلافه میکنه وکیفیتو میاره پایین اخرسرم ازیه جا مونده از یه جارونده میشه 
البته نمیدونم شاید من اینجوری بودم
وتو دوهر دوزمینه موفق بشی انشاالله
ولی من دقیقا هنرم خیلی خوب بود معلم هنرمون میگفت تو جز هنر هرچی بری حروم میشی
حتی بدون کلاسی چیزی رتبه طراحی منطقه رو اوردم
انقدر استعداد داشتم لوح تقدیرشم موجوده:))
ولی نرفتم هنر بخونم گفتم کنار تجربی که اصلا دوسش نداشتم فقط برااینکه اینده داره وگفتم هنرم کنارش دنبال میکنم
همین حرف همانا ومن الان۲۵سالمه ۱۰سال ازاون زمان گذشته وهنوز که هنوزه جدی شروعش نکردم!

از پزشکی واینا بدم میومد توفکر داروسازی بودم قبول نشدم
صنایع غذایی که بی شباهت نیست ازنظر اینکه کارازمایشگاهیو شیمیه بیشترو انتخاب کردم 
ولی بخاطر مامانمو اصرارش پرستاریم خوندم:/
همزمان هم مهندسی هم پرستاری میخوندم کلی سختی کشیدم دوتارو باهم تایه جایی پیش بردم تا پرستاری به دوره عملی وبیمارستان رسید دیدم روزبه روز دارم افسرده تر میشم
پرستاریو ول کردم ازبیمارستانو محیطش بدم میومدم باروحیم سازگار نبود گفتم نمیخوام علاقه ندارم 
بحث درس بود دوتا رشته رو میتونستم باهم بخونم ولی تحمل بیمارستان برام سخت بود
مهندسیوخوندم بعد درس ادم دغدغه کار پیدا میکنه تویه حوزه دیگه رفتم سرکار
چون تو زمینه خودم شغلی نیافتم!
والان۲۵سالمه ازهمه جا مونده وبدون شغل تضمین شده واینده ای!
کارای بازاری باید انجام بدم
وانقدر از یه سنی دغدغه کار واستقلال ادم پیدا میکنه
که نمیتونه ازصفر شروع کنه مثل من:/

واسه این بنظرم ادم یه هدف مشخصو دنبال کنه خیلی موفقترهروکارش باکیفیت تر
مثلا مدرک دانشگاهیتو تو زمینه گرافیک میتونی بگیری که همسو با هنرو علاقته
ولی نمیدونم شایدم من نتونستمو نشد
چون خیلیا هستن توچند زمینه موفقن
انشااالله تو جز همون موفقا باشی😘

مرسی از آرزوها خوبت😍😘

معلم هنر منم همینو میگف...ولی خدایی من دراین حدم استعداد هنر ندارم...سروتهش اینه که خط رو از بالا به پایین و از پایین به بالا میتونم راست بکشم!...  :)

رشته گرافیکو دوس دارم...ولی خب همونطور که گفتم هنرستانهای ما از نظر اخلاق و رفتار دانش آموز زبانزد عام و خاصه....البته از جنبه منفی...

 

خیلی متاسفم بابت این موضوع...چرا الان شروع نمیکنی؟...اگه نقاشی و طراحیت خوبه میتونی تا چن سال دیگه به یه جایی برسی...

حقیقتن اعتقاد دارم به اینکه تهش هنرو دنبال نمیکنم!

شاید بازم تفریحی برم دنبال یه چنتا خط کج و راس کشیدن!

 

نمیدونم...آینده من خیلی برام نامفهومه...راستش هیچی درباره آینده شغلیم نمیبینم...فک کنم تهش به همون باب اسفنجی شلوار مکعبی روی بیاورم!

 

بزار یه اعترافی بکنم...درواقع اصن برام مهم نیس قراره چه شغلی داشته باشم...به تنها چیزی که فک میکنم اینه که یه آینده پر از آرامش و بدون دغدغه فکری داشته باشم...حالا هرجوری این آرامش درونی میسر شد،شد...فقط بشه!

 

خواهش بانو...منم خیلی ازت ممنونم که بهم مشاوره به این خوبی میدی!

انشاالله شرایطی که میخوای برات جور بشه تا توام اونچیزی بشی که خودت میخوای(; 

:)

وقتی معلم هنرت اینو میگه پس واقعا بااستعدادی حتماً:)

الان!ذهنم درگیر کنکور ارشده یه مدت هرچند نتونسنمم بخونم ولی بعدکنکور ارشدم باید برم سرکار
دیگه وقتی براهنر نمیمونه برا یه کسی که روزی۱۰ساعت سرکاره ۲ساعت رفتو امده میشه۱۲ساعت درگیر کار بودن دیگه تایمی برا کار متفرقه نمیمونه:)
ولی اگه از دغدغه هام روزی کم شد حتما هنرو دنبال میکنم 

آینده براهمه نامعلومه
گاهی درکنار تلاش واراده وبودن شرایط مناسب برارسیدن به هدف انگار باید خدا بندازتمون توراهی که درست تره
توسط بنده هاش وراهنمایاشون ومن کسیو نداشتم اون زمان راهنمایی درستی بهم بده
بگه از هنرم میشه درخشید میشه خوشبخت بود 
بگه وقتی علاقه نداری بهذتجربی ورشته هاش جونم که بکنی موفقم که بشی لذت که نمیبری زجرم میکشی 

خلاصه که انشاالله بیوفتی توراهی که درسته:)
ممنون ازدعاهای خوبت😘😍❤

 به هر حال دستت درد نکنه برا راهنماییات...

موفق باشی...

:)


فدات😘😍😍
مرسی توهم همینطور:)❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan