کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا:)

ترک دارد دلم

همچون انار آخر پاییز

همه شبهای دلتنگی

بدون تو شب یلداست . . .


 

پ.ن۱:زندگی‌ همین است

هر خاطره ، غروبی دارد

هر غروبی ، خاطره ای

و ما جایی‌ بینِ امید و انتظار

چشم می‌کشیم تا روزگار مان بگذرد

گاهی‌ هم فرق نمی کند چگونه

فقط بگذرد .... 

 

 

پ.ن۲:

بااینکه یادم بود ولی برا مرور بهتر پست یلدا پارسالو فعال کردم  چنددقیقه ای بخونم دقیقاً چیا نوشتم،حسم چی بوده ....براخودِ پارسالم دلم تنگه...:(

 

 

پ.ن۳:پارسال آهنگ شاد گذاشتم آخ تو شب یلدای منی دیوونه دوست داشتنی:) 

 

امسال مودم اینه! ابی:)

 

 


 

پ.ن۴:یلدای من فقط با درد دندون عقل داره میگذره:/

​​​​​​

 

پ.ن۵: یلداتون مباااااارررررک🌹🌹🌹

 دلتون گررررم به نگاه خدا تواین شب بلندِ سرد زمستونی :)🌸

  • محیا ..

سلام 

گاهی هم فرق نمیکند چگونه

فقط بگذرد...👌👌👌دقیقا

یلدات مبارک محیا جون😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌻🌻🌻🌻🌷🌷🌷🌷🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈

سلام عزیزم😍😘
:)

مرررسی  عزیزدلم یلدا توهم مبارک وبه خوشی وحال خوب😍💖
 چقد بادکنکو گل من غش من ذوق😍😁😍😍😍😘😘😘❤❤❤💖💖💖💖

یلدای شما هم مبارک=)


مرررسی یلداشماهم مبارک وبه خوشی :)

سلام مبارککک

عجب متن کوتاهی


سلاممم:)))
مرررسی یلدا شماهم مبارک وبه خوشی:)

ازمن انتظار نداشتید نه؟:))
وقتی ناراحتم یا دردی دارم اینجوری کم حرف میشم:)) 
دندون عقلم یه دردی میکنه که نمیتونستم تمرکز کنم تایپ کنم:))

شاید تازه قراره عقلتون بیاد سر جاش :)

اوایل که واسه من میخوایت بیاد بیرون درد می‌کرد، میگن که باید کشیدش ولی من هنوز نکشیدمش...

راستی قصد ندارید پروفایلتون رو عوض کنید

اومدیدو نسازیدها😒:))
من عقلم سرجاشه 
وعاقلتر تراز آنیم که دیوانه نباشیم :)

بله برامنم نصفش دراومده بود بعد مدتها الان نصف دیگش انگار بالاخره تصمیم گرفته دربیاد درد میکنه:((
میگن اگه جاش نیست وباعث میشه به دندونا دیگه فشار وارد بشه یاکجه و...باید کشیدش
برامن فعلا. جاش هست داره رشد میکنه😐😅

پروفایلم؟ چرا عوض کنم مگه چشه؟:)
اکانت که زدم ازهمون اول همین بود وفکر نکنم عوضش کنم
چون این دختره خیلی شبیهمه گذاشتمش:)

این عکس شعر نوشته بود بعد یه بار چندسال پیش قبل اینکه کلاً بیام بیان گذاشته بودمش پروفایل واتساپم دوستا صمیمیم گفتن شبیهته تو لحظه اول فکر کردیم خودتی
بعد وقتیم گذاشتمش پروفایل بیان دوستا مجازیم که عکس از خودم دیده بودن اکثرشون گفتن شبیهمه:)

منم بخاطر همین شباهت ازاول گذاشتمش:)

حالا که خوب دقت میکنم، میبینم واقعا شبیهتونه 😑😑😑

😁😁😁

من باب تنوع گفتم

:))))
ای آقا چرا شایعه درست میکنید😐😂
الان بقیه فکر میکنن شما واقعاً منو دیدید😂

من کلاً آدم تنوع طلبی نیستم درهیچ زمینه ای:)  قالب وبمم ازهمون اول همینه😐:))
کلاً آدم ساده ایم درگیر این چیزا نیستم😅


:))))))

مبارکههههه

البته دیگه تموم شد :/

:))
مرسی فرارسیدن زمستون رو تبریک میگم😅

من حالا همیشه تا صبح بیدارما
دیشب مثلاً مهمون بودم! یلداهم بود ولی از درد دندون مسکن خورده بودم سرشب غش کردم😐 چیزی از یلدا ودورهمی متوجه نشدم😅😂

منم همچنین تبریک میگم😑

 

حالا همونطور که تو وبم گفتم امشب هم یلداست میتونی جبران کنی😂

حالا چراانقدر بی عصاب تبریک میگی؟اینجوری؟😑
😂
بخند تا دنیا به روت بخنده😅😐😂


شب زیاد بیدار نموندم ولی با دندون دردم در زمینه خوردنیها کوتاهی نکردم😐😂
یعنی قشنگ دررررد میکشیدم باهمون دندونو سمت شیرینجات با چشمای خیس میخوردم😐😂 نمیشد گذشت😅😂

ولی باز امشبم جبران میکنم😐😂😅

تبریککککک😍😍😍😍😂

وای هیشکی رو بهتر از تو، توی چینش ایموجیا ندیدم😂😂خیلی خوبه😂

دقیقا چینشه منطق داره و یه چیزی رو میرسونه😂متم همیشه سعی میکنم اینجوری باشم😂

 

دمت گرم😂

😂😂

بله یه شبه دیگه😂

آها آفرین همینجوری باید تبریک گفت با نیش باز😂😅

آره این شکلکا میشه بدون حتی جمله باهاشون حرف زد  خیلی خوبن:)))

ولی خودم دوست دارم ایموجی خیلی نذارم دست به ایموجیم خیلی بد فعاله!
انقدر غبطه میخورم به اینا که ایموجی نمیذارن ابهت وکلاس دارن😐😤😅😂
اینجورین انگار همش😌



بعد تازه مامانمم همش میگفت محیا چرا هیچی نمیخوری😐😅😂

😂😂

 

آره خیلی باکلاسن😂😐

 

😂

راستی بابات بهتره؟


لاناتیای باکلاس😒:))

بابام:( ای بد نیست:(:

یلدات با تاخیرمبارک:)


قربونت جیگرممم یلدا توهم با تأخیر مبارک:)❤😍😘

دیشب نبودی برات آخ تو شب یلدای منی بخونم:))

البته براگلی هم یادم رفت بخونم😐


سلام محیا گلی جانم 

خیلی خوشگله 

دست خط هم خیلی خوبه 

من خیلی بدخطم :/

یلدات هم مبارک 

سلام عزیزدلم😍😘❤
مرسی چشات خوشگل میبینه😍❤

نگو خطتت بده مردم به خط بدشون میگن دکتریه😉 😁
توهم بگو خطم دکتریه پز بده😉😅❤

قربونت عزیزم یلدا توهم مبارک وبه خوشی وحال خوب😍😘❤

سلام 

احوالت؟

 الان که بخوام یلدا رو تبریک بگم فایده نداره چون دیر شده 

معذرت میخوام 

هم عکس و هم خط خیلی قشنگه  🙂

 

سلام:)❤
قربونت خوبم توخوبی؟روبراهی؟:)

نبابا این چه حرفیه مهم نیست:)💖

چشات قشنگ دیده مررسی😍😘💖

ممنون خوبم خداروشکر 


خداروشکر همیشه خوب باشی:)💖

سلام

واقعا خط خواهر شماست ؟؟

خیلی خوبه 👏👏

 

منم همونی هستم که وقتی امتحان میدادم خودمم میرفتم برای معلممون نوشته هامو میخوندم ... 😅😆

سلام
بله قبلاً هم از نوشته ها وخطش زیاد گذاشتم تووبلاگم:) اسم پیج اینستاشم رو خودکار توجه کنید زدهkhat_nevsht پیجش پر دستخطشه:)
ریا نباشه ذاتی خطمون خوب بود از سن کم:)) منم درایام جوانی😅 اهل خوشنویسی باقلم نی بودم:)

ممنون:)🌸

😂😂😂 شما باکلاسید خطتونم دکتریه؛))

رفتم پیج خواهر رو دیدم

کارش خیلی خوبه 👍 ازش الگو برداری خواهم کرد 😊 از طرف من از ایشون تشکر کن 🌹

 

خط دکتری گفتی یاد یه موضوعی افتادم

داروخونه بودیم یه بیماری نسخه داد دست دکتر داروساز . داروساز هرچی زور زد نتونست نسخه رو بخونه ! پشت نسخه نوشت " یا مرا رسم خط جن اموز    یا خودت همره این نامه بیا "  نسخه رو داد به بیمار گفت برو بده دست اون پزشک...

:) 
خواهش میکنم واز طرف خواهرمم بابت تعریف تشکر میکنم:)🌹

 الگو برداری میکنید منظورتون اینه خوشنویسی میکنید شماهم باخودکار؟:)


😂😂😂😅 دم دکتر دارو سازه گرم بعضی دکترا واقعاً بدخطن بیچاره بیمارا هی باید برن بیان چون خطشون خوانا نیست
منم هروقت میرم داروخونه همیشه یه مورد اینجوری هست که نسخه خوان ودکترو همه نمیتونن یه نسخه رو بخونن 😑

اره منم به خوشنویسی با خودکار علاقه دارم . 

خطم خوش نیست ولی قابل خوندنه ☺

خوشنویسی خودکار جایی میبینم خوشم میاد و با دقت نگاه میکنم

چه خوب:)

همون علاقهه مهمه وقتی علاقه باشه همین دقت میاد تمرین میاد خط خوبم به دنبالش:)


مثل خواهر من چون علاقه داشت اونم دقیقاً انقدر دقت کرد به خطای بقیه وتمرین کرد تا به این مرحله رسید:)
 
انشاالله به زودی با خطتتون زخمی کنید همه رو😅

دیدم حرف از خط خوش شد لازم دونستم ابراز وجود کنم!

 

@ اقای افغانی به اون داروساز بگین لازم نیست رسم خط جن بیاموزی!

 

مهارت نسخه خوانیتو تقویت کن!

 

 


:))
میخواستم اول بگم مریم سلطان خط خوش وارد میشود :))
بعد گفتم یوقت ناراحت بشی! شوخی نکنم
الان مثلاً شوخی نکردم😐

انصافاً بعضی دکترا خطشون همون خط جنه:))
ولی من دکتر خوش خطم دیدم نسخشو آدم میدید ذوق مرگ میشد انقد خوش خط بود:)

جن خودتی:)

 

غیرمستقیم به منم گفتی  جن!

 

:)) 

 

 

:)) نبابا دوراز جونت
جن چیه
تو فرشته ای فرشته ها اداتو درمیارن:)

من که دستخطتتو ندیدم نمیدونم خوبه یانه:)
تورو جز همون دکتر خوش خطا حساب کردم:)

یاد یه روزی افتادم هممون دستخط رو کردیم
بعد به اسی گفتم چقدر دستخطتت داغونه سربه سرش گذاشتم:))

بعد گلی هم دستخطشو فرستاد 
خیلی دستخطش شبیه اسی بود اون موقع گلی تازه اومده بود بینمون صمیمی نبودیم رودروایسی داشتم 
بعد به گلی گفتم دستخطت بامزس:)

اسی به گلی گفت دستخطامون چقد شبیهه
دیگه اینو که گفت منم روم باز شد گفتم آره بنظر منم خیلی شبیهن فقط چون قبل اینکه دستخط گلی رو ببینم خندیدم به دستخط تو دیگه به رو نیوردم😅
:)))
گلی گفت راحت باش گفتی بامزس خودم فهمیدم:)))

یه روز پس مینویسم پست میکنم دست خط زیبامو:)
 

البته اینایی که افکارشون سریع ترازسرعت نوشتنشونه دست خطشون بده:))))

 

من گاهی چیزی مینویسم نمیتونم بخونمش:/


پس منتظر دستخط زیبات هستیم؛)❤

اره منم وقتایی که خیلی فکر تو سرمه مینویسم یاعجله ای مینویسم بدخط میشم وگاهی هم دقیقاً خودمم نمیفهمم چی نوشتم
ولی خطم خوبه باعجله نخوام بنویسم😐


ولی کلاً بنظرم خط چیز مهمی نیست😂 همون قدر که قابل خوندن باشه کفایت میکنه😅

مریم خانم این که گفتی افکارشون از دستختشون سریعتره

چندسال پیش رفتم یه انبار برای بازرسی . تمام سندها خط دعانویسی بود ! به مسئول انبار گفتم سوادت چقدره ؟ گفت چطور ! گفتم این چه نوع نوشتنیه؟؟ گفت مگه نشنیدید ادمهای باهوش بدخت میشن 

من 😐😐😐

گفتم سری بعد اومدم هر سندی که نتونم بخونم مبلغش رو میزنم به حسابت

خطش درست شد !

 

خلاصه پزشکا هم که فکر میکنن باهوشن و بدخط اگر دوبار نسخشون برگردونده بشه خطشون درست میشه 😉

ایشالا شما ازون دسته نباشی که tab & cap مینویسن و بقیشو نوار قلب میکشن ! 😆


:))) بیچاره مسئول انبارو خوب ترسوندیدا:))

پزشکا که واقعاً باهوشن هرکسی قابلیت پزشک شدن نداره:)
 

سلام:)

 

اتفاقی اومدم و کامنتای اخرو خوندم:)

 

یاد اون شب افتادم کلی خندیدم:)))

 

منم دقیقا چون با عجله مینویسم خطم قشنگ نیست:) کلا حتی بخوام تمرکز کنم هم نمیتونم دلم میخواد زود بنویسم بره😅😅ولی با اینکه قشنگ نیست همیشه خواناست:)

 

حالا پدربزرگم خطاطه:) منتها شم هنری پدربزرگم تغییر فاز داده از نوع نقاشیش به من ارث رسیده😅

سلاممممم چه عجببب ماه رویت شد توبیان بعداز مدتها:)😍
تالاپ تولوپ صدا قلبم میاد؟ براتو میزنه:)💖

همیشه به خنده:)) 
یادش بخیرچقد اون شب سردستخطا خندیدیم:)))


اره خواناست:)
اتفاقاً خواهرم(داشتم برحسب عادت اسم کوچیکشو مینوشتم😅)
دستخط اسی وتورو دیده بود خوشش اومده بود میگفت خوشم میادازاین دستخطا مظلومن یجوری بامزن😅😁

دایی منم خطاطه منم الفبا خطاطی قلم نی رو از داییم یادگرفتم شدم نووجونی خودم یه پا خطاط ولی بعد دیگه ول کردم حوصله میخواد که ندارم دیگه😅
مهم هنره که از هر انگشتت میباره 😍😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan