زندگی چیست؟ خون دل خوردن زیر دیوار آرزو مُردن‌...

 

 

ازوقتی یادم میاد ازنووجونی تا الان من آدم شب زنده داری بودم حتی دوران دبیرستان که صبح میرفتم مدرسه تا۳ظهر ...حتی اون موقعهاهم ۳-۴یوقتاهم۵صبح میخوابیدم

ازهمون موقع هم تاالان عاشق مستقل وتنها زندگی کردن بودم

دوران دانشگاه که بودم خانواده میرفتن سفر 

من تنها میموندم خونه وتا صبح بیدار :)

آدم ترسویی نبودم ونیستم 

فقط ازجن میترسم یکم 😂

امشب بحث جن شد توخونه من از ساعت دو مثل بچه خوب تصمیم گرفتم بخوابم وتا صبح بیدار نمونم 

انقدر ترسیدم که تواتاقم نخوابیدم بالشتو پتو برداشتم اومدم پیش مامانم بخوابم:))

دیدم امشب که از درس خبری نیست خوابمم نمیبره بهترین فرصته که رفع دلتنگی کنم و بنویسم حالا انگار چقدر میخوندم:))

قبل ازاینکه شروع کنم به نوشتن اول نگاه کردم ببینم چندوقته پست ننوشتم دیدم۱۸روزهه! برامنی که۳ماهم شده نبودم، خیلی نیست.... ولی خیلی روزا خیلی دلم میخواست بنویسمو وقت نمیکردم مینوشتم ولی بخاطر خسته بودنم، نصفه نیمه میموندنو منتشر نمیکردم...حالا امشب همه موضوعات وحرفایی که دوست داشتم بگمو طی پی نوشتا میگم:)) درواقع چندین وچند نوشته طی ۱۸روز گذشته رو که میخواستم منتشر کنم کپی میکنم 

پیشاپیش ببخشید که طولانیه:(

 

پ.ن۱:

داشتم باگوشیم کار میکردم نوتیفیکشن اومد یکی زیر یه پستی بااین متن منو  منشن کرده 

که( اگه کسی هست بااینکه براش هیچ نفع وفایده ای نداری ولی باز سراغتو میگیرهو هواتو داره از دستش نده اینا خیلی کمیابن)

یه همچین چیزایی:)

ازتو نوتیفیکشن خوندمش چشمام قلبی شد 😍 پیش خودم گفتم نهههه یکی مهربونی منو دید بالاخره😬😬😂

تا وارد پست بشم طرف کامنت منشنو پاک کرد:))))))

دلم میخواست بگم وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام پیاده شم😢😂

 

از دوحالت خارج نیست یا کلاً اشتباه منشن کرده

یا یه لحظه ذهنش اتصالی پیدا  کرده بعد یهو یادش اومده عههه این نامرد که خیلی وقته خبر نگرفته پاک کرده😅😂

 

ازهمین تریبون اعلام میکنم برگرد عشقممممممم که من بی تو نمیتونم بمونم😅

لعنتی من آدم خوبی میشم دیگه ازت سراغ میگیرم😢😂 منو دور ننداز😂😅

منو‌ همش زیر مسابقات منشن میکردن تو بیا مال من باش من مال تو 😅😂😭

 

باقیافه وارفته گفتم به خواهرم یکی اینجا منشنم کرده دررفته😅😂

گفت به هرکی شک داری سرچ کن تو لایکا میفهمی کیه

نتیجش این شد نه تنها تو لایکا تو فالوراش هرچی دوست داشتم سرچ کردم😅😂 هیچکدومشون نبود

اشتباه گرفته بوده😭

دلم میخواد بگم نوموخوام😐 نوموخواممممم😢😐😭😭😭😅😂😂

 

چراهیچکی دوسم نداره 😅😂زیراین پستا منومنشن نمیکنههه😭😭😂😭

من شکست عاطفی خوردم زیر بار این اتفاق😢😅😂

مکن ای صبح طلوع مکن ای صبح طلوع😢😅😂 خوب ننه من غریبم بازی درمیارم؟:))))

 

پ.ن۲: اینجا هوا بس بارونیه:)

ردوبرق میزنه ردوبرقها

صدا آهنگ گوشی مامان میاد وقتی هوا بارونیه دلت میخواد داااد بزنی‌...

منم تو اتاق تاریک خودم کِز نمودم(گوشه ای خلوت نماییدم😅)

از درد چشمام نمیتونم درس بخونم گوشیم البته نباید خیلی نگاه کنم  

مامان هی صدام کرد محیاااا بیا ناهار

منم هی گفتم ننه ولم کنم گرسنم نیست ننه نوموخوام ننه 

نه به ننه ،نه به نوموخوام:))

 این تمایل به تنهایی وتاریکی طبیعیه؟

 

پ.ن۳: برنامه همرفیقو میدیدم شهاب حسینی در مورد نیما رئیسی اینجوری گفت که به شدت معاشرتیه یعنی بره کره مریخم رفیق پیدا میکنه

گفتم عه چقد منه!:))

 

البته اعتراف میکنم یکم برام صمیمی شدن بامخاطبا اینستا سخته

چند روز پیش به خواهرم میگفتم من نمیدونم چرا توواقعیت تووبلاگ همه جاباهمه راحتم سریع دوست میشم معاشرت میکنم اینستاغارام برام سخته:/

خواهرمم گفت: اون محیای خُل درونتو که تووبلاگ رهاش کردی تو اینستاهم رهاش کن 😁

اینم شانس مایه😅مردم خواهر دارن منم خواهر دارم😐

اینستا یکم سخته چون اونجا با آدما ارتباطمون دو طرفه نیست وبلاگ اول آدم میره چهارتا پست طرفشو میخونه کامنتاشو میخونه و...یه ذهنیتی پیدا میکنه معاشرت وراحت بودن ،آسون تره ولی اینستا هیچ ذهنیتی از افرادی که دنبالت میکنن نداری واسه همین سخته محیای خُلمو بروز بدم:))

ولی ریز ریز دارم پیش میرم:))

 

 

پ.ن۴:چندوقتی بود همه اعضای خانواده دلشون آش رشته میخواست ومن همت نمیگماریدم تاچندروز پیش که گماریدم بالاخره:))

خواهرم  همون موقع عکس گرفت استوری گذاشت ودل همه رو آب کرد:))

زیر استوریم نوشته بود#خواهر_پز:))

 

داداشم یه قاشق میخورد میگفت محیاااا چه کرررردییییی چهههه کررردی

 

 داداشم قدیما آش دوست نداشت از وقتی من سنگر آشپزخونه رو دست گرفتمو شدم مامانِ خونه اعضای خانواده رو به غذاهایی که دوست نداشتنم علاقمند کردم

داداشو عاشق آش رشته ،وخواهر که از بچگی از قورمه سبزی متنفر بود عاشق قورمه سبزی جوری که هر هفته هوس قورمه سبزی میکنه دیگه:))

 

 

آشپزی وشیرینی پزی یکی ازعلایق شدید منه 

احتمالاً تو دنیای قبلی یا قنادی داشتم یا آشپز رستوران بودم :))

و تو این دنیا شدم مهندس صنایع غذایی وآشپزِ خونه:)))

 

دلتون نخواد ،خود آش از عکسش بهتر بود:))

بنظرم عکس گرفتن از غذا ازهمه چی سخت تره چون باید کیفیت دوربین انقدر خوب باشه که رنگ واقعیشو نشون بده و آدم وقت داشته باشه دیزاینش کنه که خوشگل موشگل بشه که من هیچکدومو ندارم:/

 

پ.ن۵:رفتم لوازم قنادی آرد برنج برافرنی ونشاسته ذرت برا یه نوع شیرینی بخرم چشمم خورد به یه قالبی خریدم که توش کیک مدل دار درست کنم 

خواهرم که دید گفت اینو برا چی خریدی؟

گفتم برا کیک

ازاون روز هرروز بهم میگه کیک برام کی میپزی؟:))

یکی نبود اون روز بزنه توکلم بگه نونت نیست آبت نیست بچه تواین شلوغیا کیک درست کردنت چیه؟:/

 

 

پ.ن۶:

+یه چیزی بهم بگو به (الف ) پیام ندم برا تولدش! هیجدهم تولدشه

-جرئت داری پیام بده اونوقت من میدونمو باتو:/))

+😕نه جدی یه چیزی بگو! دلم آروم بگیره پیام ندم...

-پیام نده دوباره اذیتت میکنه تاچند وقت حالت بد میشه همش گریه میکنی!

+خب دلتنگشم میخوام به بهونه تولدش یکم باهاش حرف بزنم😢💔

-منم دلم تنگه زینبِ ولی غرور ادم مهمتره!

+آخ اون گوگول منه😢💔

-زینبم گوگول منه!

+دلم تنگشه...

-زندگی چیست؟ خون دل خوردن زیر دیوار آرزو مردن‌...

+😢💔

 

 

(گوگول چیست!؟ گوگول درفرهنگ عامیانه ماخواهرا به فردی گفته میشود که به اون وابستگی وعلاقه ای شدید وجود دارد علاقه ای شددییید فراتراز علاقه به دیگر دوستان و...نباشه باهمه نبودنا فرق داره ...درد داره...غم داره...فراموش شدنی نیست...

درواقع همون معنی جان من است او...را میدهد)

 

پ.ن۷:من برا روز مادر هیچی ننوشتم الانم نمینویسم چون وااااقعا اندازه قدوقوارمو بیانم نیست...هرچی فکر میکنم چطوری با چه بیان وکلماتی میشه از عشق ومحبت وفداکاری وگذشت مادر نوشت به نتیجه ای نمیرسم.....بیانم واقعاً قاصره...از صبوری وگذشت وفداکاری دل بزرگه مامان خودم میشه کتاب هزار صفحه ای نوشت شاید یکمممم فقط تازه گوشه ای از فرشته بودنشو بشه بیان کرد 

تازه اونم نویسنده قهار باید بنویسه نه من:/

ازمادر نوشتن همیشه برام سخت بوده وهست...

خداهمه مامانارو حفظ کنه:)

 

پ.ن۸:حالا جدی نظرتون درمورد چیز چیه؟:/)) 

همون چیز که ازش میترسم اسمشو نمیارم😶

شمام میترسید؟

من امشب هی میگفتم ولممم کنید این چیزا چیه بیخیال بابا و...

ولی تاهمین الان که ساعت۴ونیمه خوابم نبرده از ترس:/

برم زیر پتو قایم بشم هلولا نیاد برام😟😅😢

نتلسم نتلسممم😅

 

شبتون بخیر دیگه😅

 

درواقع سلاممم سلامممم صبحتون بخیر😅

  • محیا ..

سلام خسته نباشید

فضای اینستاگرام خیلی متفاوته، و اونجا به درد اینکارا نمیخوره

فقط باید یا فحش بدی یا فحش بخوری :/

اون آشو بنظرم چیز خوشمزه ایه...

سلام ممنونم شماهم خسته نباشید:)

به درد کدوم کارا؟:)))
به درد نوشتن؟
آره بنظر منم روحیات خاص خودشو میخواد و خیلی به درد نوشتن نمیخوره هرچند زیادن که مینویسن یکی داستان یکی روزمرگی و...
ولی من کلاًمنظورم هرگونه ارتباطی بود برا پیج کاری و...
ارتباط گرفتن با آدما برا پیج کاریم برام سخته...:(

واقعاً این یافحش بدم یافحش بخورمو درست گفتید:)):

چند روز پیش یه اینفلوئنسری یه سری فحشای نااااجوری که تو دایرکت بهش میدن استوری کرده بود برگام ریخت😐 
یعنی موندم چه صبررررری دارن اینا😑 
البته خوبم پول درمیارن:/

مطمئن باشید که آشِ چیز خوشمزیه:)) 

ممنون ازحضورتون:)

درود. بامدادتون هم به خوشی

 

دروغ نگم همشو نخوندم. خیلی طولانی بود ولی نصفشو واقعا خوندم. نصف دیگشو هم بعدا می خونم.

 

ولی من می خوام بگم وایستا دنیا یکم بهتر ببینم. چون بنظرم دنیا رو با همه سختی ها و تلخی هاش میشه خوب هم نگاه کرد. ما که حالمون بد باشه واسه نسل بعدی هم دنیا رو جای بدی می کنیم. به هر حال این زندگی امروز هم نتایج اجداد ما هست. ولی میشه از دنیا هم لذت برد. هر چند گاهی خیلی رو اعصابه!!

یعنی دیدگاهم از گفته های سهراب زیر و رو شد:

 

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید. ساده باشیم. زندگی شستن یک بشفاب است. زندگی آبتنی در حوضچه اکنون است. چه اهمیت دارد گاه اگر میرویند قارچ های غربت....

سلام ممنون روز شماهم بخیرو خوشی:)

همون نصفشم که خوندید خیلی لطف کردید  :)
ممنون از وقتی که گذاشتید:)

به اینکه خوب نگاه کنیم امیدوار باشیم وشاکر رو قبول دارم وموافقشم:)
ولی یوقتا دردا وسختیا انقدر زیاده که یه آدم فوق خوشبین امیدواری مثل من هم ممکنه ببره‌...
وکلاً بنظرم بعضی وقتا انقدر بعضی مسائل وزندگیا سخته بااین خوب دیدنه شاید بشه یکم ازمیزان درد کم کرد ولی به آدم احساس آرامش وخوشبختی نمیده... درد هست ودردناکه...
البته انشاالله که براشما بااین عمقی که من ازش حرف میزنم پیش نیاد:)
نمیدونم چندسالتونه ؟ 
ولی هرچی سن آدم بره بالاتر عمیقتر میشه این دردِ وناامیدیوخستگی بیشتر:((

ببخشید همه حرفام ناراحت کننده بود:(
مارو قارچهای غربت کلهم اجمعین فراگرفته گاه نمیروید همیشه میروید😅

ممنون از حضورتون:)

سلام محیای من 

حالت خوبه؟ :) 

خیلی باحال بود کل نوشته ت ^___^ 

و آش😍😍😍به به جای من از بقیه بیشتر خالی😢😂

کدبانوی نمونه شمایی😌❤❤❤

سلامممممممم قربونت برممممم😍😍😍😍😭😭😭😭
فدات بشممم من خوبم تو چطوری؟😘😘
چقدر سوپرایز شدم ذوق کردم کامنتتو دیدم😍😍😍

سریع چک کردم ببینم وبتو باز کردی دیدم نه هنوز:(
ما منتظریم برگردی دلبرجانم😉😍😘

باحالی ازخودته 😁به پا نوشته ها جذاب تو که نمیرسه😉😍
دلمون تنگتها بنویس برگرد دوباره:(

عزیزمممم😍 خیالت راحت جات خیلی خوردم😅😂😂😂
قربونت برم کدبانویی از خودته😍😘❤❤❤


یه پیام خصوصی بهم میدی؟❤

شخصی که به اسم جن کامنت خصوصی دادید😶

که شبهایی به یاد خوبی وبدیات بودم!

والا من خوبی خالصم بدی ندارم این یک😂

بعدم اینکه میخوام صدسال بهم فکر نکنی این دو 😒😂

دیگم اینورا نبینمت این سه😒😂

هیچم از جنا خوشم نمیاد این چهار😬

 

 


چه جنایی پیدا میشه پیامم میدن😂

اون که با سن بالا میره بله. همیشه هم میگن اینکار رو بکن بعد دیگه راحتی. این بدترین کاره. ولی خب من وقتی از مشکلات پدرم و از دست دادن پدر و مادرش از توجووونی و کار کردن رو دیدم فهمیدم اینجا بودنم و زندگی اصلا قرار نیست به طور دلخواه من بشه. و خب خودم هم که درگیر بیماری ام و اینا. ولی خب همینه و تا وقتی هم که خداهست و همیشه هست همیشه امیدم به اونه. ولی قبول دارم دیگه خسته میشیم گاهی. نمی دونم عصر جدید رو دیدین یا نه ولی تو استنداپ کمدی یه جمله ی خیلی تلخ و درست داشت که مردم عادی متاسفانه خیلی خسته اند...

 

ولی خب همینه. مگه اینکه نگرشمونو عوض کنیم و بخوایم درست بشه. همونجور که اکثر آدمای موفق سختی زیادی کشیدن. منم این بیماری رو سعی می کنم بد نبینم. ولی تلخیش که قبول دارم تلخه و گاهی زیادی تلخ میشه. ولی سعی می کنم و گاهی تظاهر می کنم به شادی. چون کم کم تاثیر مصبتشو میذاره. و خب تو تنهایی به طور قطع بعد از خدا تو تنهایی نوشتن یار غار منه...

دقیقاً زندگی اصلاً قرار نیست به دلخواه ماباشه یا آسایش کامل باشه
براهمه هم سختی ومشکل ودرد هست...ولی برا بعضیا۵۰-۵۰ست:)
۵۰درصد مشکل باشه۵۰درصد خوشی باشه حله:))
برامن۹۰به۱۰:))

خدارحمت کنه پدرتونو پدرومادرشونو روحشون شاد...

نه ندیدم عصر جدیدو...
بله دقیقاً همینجوریه مردم عادی خیلی خستن خیلی:((


خیلی خوبه که انقدر محکمید:)
بابت بیماریتون متأسفم:( وانشاالله سلامتی کاملتونو بدست بیارید:)

اگه مثل من هم بیماریتون خوب شدنی نیست یا درمان نداره وبابتش درد واذیت شدن دارید خدا صبرتونو زیاد کنه:)

انشاالله بهترینا براتون رقم بخوره:)آرامش بیشتر حال خوب بیشتر،سلامتی کامل وهرچیزی که دوست دارید:)



عامو..... ها

برای تبلیغات در اینستاگرام فقط باید به همراه سرگرمی و از این مسخره بازیا باشه

برای دیدن جن فقط کافیه، داخل آیینه نگاه کنی. :)

نه حالا پیج کاری خیلیم اون حد از مسخره بازیم نمیخوادا:)))
ولی یکم چرب زبونی میخواد:))
که اصلاً نه مسخره بازی نه چرب زبونی از پس من برمیاد😐
من اصلاً عادت ندارم قربون صدقه الکی برم بدم میاد😕

عاااااامووووو😒 داشتیم؟:))
من تو آینه فقط یه فرشته گوگولی مظلوم میبینم والا:))
شما پسرا اکثرتون تو آینه نگاه کنید جن می بینید:))
مادخترا فرشته می بینیم فقط تو آینه😌😒
ولی بی شوخی حالا من گفتم هلولام ولی اونقدرم هلولا نیستم😅😂
خیلیم خوبم😅 حداقل بامزهومظلومه قیافم😅

امیدوارم که خوب شه. ممنون. لطف دارین. انشالله برای شما هم

 

به قول سهراب دیگران هم غمی هست به دل، غم من لیک غمی غمناک است...

 

نه دیگه. 90 به 10 اغراقه. برای هیچکس 50 50 هم نیست. اونا تبدیلش می کنن به 50 درصد. دیگه آدم به امید زنده است. تلخه. واسه منم تلخ بوده شدیدا. ولی چه کنیم؟ تظاهر به شادی کنیم حداقل. که شاید شاید شاید حال بقیه کمتر بد باشه. و حال خودمون. اما خوب سعی می کنم با چیزای کوچیک خودمو خوشحال نگه دارم. چیزای بد رو هم تو کاغذ می نویسم و آتیشش می زنم. آرومم می کنه دیدن سوختن بدی ها و تلخی ها. به قولی الکی خوشیم. یا به قول هملت شکسپییر آیا شریف تر آن است که ضربات و لطمات روزگار نامساعد را متجمل شویم یا آنکه سلاح تبرد بدست گرفته و با مشکلات به جنگ برخیزیم؟؟

 

ببخشید خیلی تو شعر و اینا سیر می کنم ولی خب این حرفای بزرگان چیزیه که منو آروم میکنه

ممنون:)

غم هرکسی برا خودش خیلی غمه :)
درواقع آدما فقط میتونن چیزاییو که تجربه کردنو ودردشو چشیدن درک کنن تصوری از دردای دیگه چون ندارن فکر میکنن درد خودشون ازهمه بیشتره
شمارو نمیگم فقط خودمم اینجوریم همه آدما همینجورین...


۸۰به۲۰خیرشو ببینید:))
خدا همینجوری محکم نگهتون داره وصبور بتونید حالتونو خوب نگه دارید انشاالله:)
خداروشکر که اینجورید:)

تمام دیالوگای تو کتابارو حفظید؟:)
منم هملتو دیالوگای عمیق وخیلی خوبی داره
دقیقاً همینه منم بامواجه باهرمشکلی همش به خودم میگم دوراه بیشتر نداری یا بشینی نابودیتو ببینی به دست مشکلات یا تلاش کنی که سرپا بشی 
بین بدبخت شدن وفلک زده شدن که هم درد داره هم رنج هم تمومی نداره یا دردورنج وسختی رو درراه تلاش وجنگیدن به کار ببری به امید اینکه حل بشه یکیو انتخاب کنی 
وآدمم که به امید زندس وهمه هر چند به سختی ولی تلاش میکنن:)


نه خواهش میکنم :) شعرو...دوست دارم 

موفق باشید:)


دیگه اگه خودتون از خودتون بتعریفید :/

عامو اون آشو نمیشه از طریق پست برا ما هم ارسالش کنید :)

دلم خواست😢

هَن؟😒 اینو که دیگه همه میدونن هممممممه که من خوشگلم😂😂😂😅

عامو بااینکه شماعامو شیرازی بدجنسی هستید به من میگید جن😒 ولی چون ما جنوبیا خیلی مهمون نوازیمو مهربونو خونگرم امکانش بود میفرستادم:(:


ولی یکم دلم خنک شد که دلتون خواست😂 اذیت شما خوبه😆 چون گفتید بهم جن:)) 

دلم آش رشته خواست :(((

 

چیزه ، میگم منم از اون چیزه ، که خیلی چیزه ، و از بس چیزه که نمیخوام اسم چیزشو بیارم خیلی چیز میشم ، یعنی خیلی میترسم :/

قربون دلت😟😢 ببخشی هوست انداختم:((
هی گفتم نذارما ولی خب کلاً اصلاً بدم نمیاد وبم وب آشپزی بشه😅😂
گفتم بذارم عادت میکنید 😅
امکانش بود برات میفرستادم:):

منممممم:(((( بیشتر بخاطر شنیده ها وحشتناکیه که من شنیدم از اجنه تا حرفش میاد تا یه مدت ترسو میشم بعد که کمرنگ میشه تو ذهنم به روال قبل برمیگردم😅

سلام

خوبه ننم اینجا نیست و اینارو نمیبینه😂😂😂وگرنه قطعاً اگه به روم نمیاورد حداقل تو دلش کدوبانوگری تورو میزد تو سرم😐😅😅😅خدایا مرسی

 

من معاشرتی بودن یا نبودنم بستگی به مودم داره.اگه اون روز کلاً مصطرب باشم یا اون محیط جو بدی داشته باشه خیلی محافظه کار میشم ولی اگه حالم خوب باشه یا تو اون محیط جدید حس خوبی داشته باشم حتماً با چهار پنج نفر به یه بهانه ای همکلام میشم 😅

 

آقا از اون چیز که سهله من از یه چیزایی میترسم که هیچکس نمیترسه

مامانم میگه بچه بودی انقدر از همه چیز می‌ترسیدی که فکر میکردم تا بزرگ بشی حتماً خل میشی😐😐البته میگم بعضی وقتا یجوری نگام میکنه ها😐

سلام عزیزم😍😘

😂😂😂من مطمئنم تو خودتم کدبانویی:)
 دخترا بنظرم تو ذات اکثرشون علاقه به آشپزیو...هست وخوبن فقط چون مامانا هستن فرصت بروز کدبانو گریاشونو پیدا نمیکنن😅
مامان خودم تا چندسال پیش میگفت به منو خواهر شما دوتا انقدر دست به سیاهو سفید نمیزنین(خداشاهده خودش نمیذاشت)
فردا ازدواج کردید شوهراتون پس میارنتون😂😂😂😂😂
الان دیگه میگه محیا او آشپزی حرفی براگفتن نذاشته تموم تهشه دیگه


من تو اکثر موقعیتا معاشرتیم یعنی فرق نداره طرف مقابلم استاد دانشگاه باشه فامیل باشه غریبه باشه راحتم
البته اکثراً غریبه ها باهام سریع ارتباط میگیرن توواقعیت فک کنم رو پیشونیم نوشتن معاشرتی😅
ولی تو اینستا سختمه که اونم مثلا دایرکت بدنو کامنتو اینا همین محیای پرحرف و راحت اینجام ولی تو استوری و...نمیتونم خیلی ارتباط بگیرم نمیدونم چرا:/
عادت ندارم بخونن آدمو بی ری اکشن یا مخاطبم کسایی باشن که نمیشناسم:/
البته اینم دارم تلاش میکنم درستش کنم:))


عزیززمممم😅 یاد خواهرم افتادم بچه بود مورچه میدید هم یه جیغایییی میکشید یه زجه ای میزد اشک فوران میزد فک میکردی چی شده نگو مورچه دیده😐😅 چندبار درکودکی خودم مثل یه شییییر از،دست مورچه ها نجاتش دادم😂😂😂😂😅😆😐😐


سلام

خوبی محیا جان؟ :)

منو اونقدر از این ور اونور منشن میکردن که آخر فقط برای فالورام مجازش کردم. هرچی پست مسابقه بود میزدن منو تگ میکردن دیگه کلافه شده بودم.

فضای اینستاگرام بیشتر به درد عکس و فیلم گذاشتن میخوره ، متن رو بیشتر باید کاربر توییتر باشی تا از طریق نوشته هات دنبالت کنن. فضاش مثل وبلاگه

برعکس وبلاگ و توییتر با اینکه میشه عکس و فیلم هم گذاشت ولی بیشتر به درد نوشتن میخوره :)

موفق باشی جانا :)

سلام عزیز دلم😍😘
قربونت خوبم به خوبیت نازنین😍💖

عه پس توهم مثل منی زیر پست مسابقه منشنت میکنن😅😅
ما خیلی گناه داریم😅😂

من که از سرم همین وبلاگم زیاده حرفی ندارم نویسنده هم که نیستم دلم بخواذ بنویسم که شاهکارامو ببرم پیج اینستا😅
منظورم برا پیج کاری وفروش بود نمیتونم تواستوری و کپشن مثل خیلیا الکی هی چرب زبونی کنم برازدن مخ خریدار😂😅
وگرنه آره اینستا جذابتاش بیشتر باعکسو فیلمه
برانوشتن هیچ جا وبلاگ نمیشه😍

مرسی عزیزممم ازحضورت توهم موفق باشی مهربون 😍😘

سلام محیا گلی جانم

عصر بخیر 

به به عجب آشی 😍😍

من نوشته هات رو دوست دارم. خودتو بیشتر 

خیلی پرانرژی هستی عشقم 

سلام دلبرم دلبرکم خوشگلو بانمکم😅😍😘 یهو آهنگم اومد😐😅
عصر تو هم بخیر عزیزممم😍

تازه باز ننم گیر داده بود محیا ناهار بخور گفتم نموخوام ننه ها باز کز کردم تو اتاق تاریک بعد اینجا دلبرم دلبرکم میخونم😅

قربونت برممم تو ازهمون اول خودت انگیزه من بودی برا نوشت عزیزدلم 😍 منم تورو خییییییلییییی دوست دارم💖
مرسی که هستی😉😍😘

چرا الان که اومدم یه سربهتون بزنم باید عکس آش رشته ببینم؟؟

 

مگه من چه گناهی کردم اینجوری شکنجم میکنی؟:)

 

برو ازخدابترس استغفار کن اظهار ندامت کن اون آش بسوزه ته بگیره که اینجوری

 

باروان من بازی شد ،شکمو هم خودتی

 

من ازجن نمیترسم از روح چرا،چون فکرمیکنم روح وجود داره

روزمادرهم که مهم ترین روز سال باید برگزیده بشه:)

 

خدا همه مادرای خوب ومهربون حفظ کنه

 

👊اینم برای اون پینوشتی که خودت میدونی!

 

دارم بوکس کارمیکنم یکی ازمشتای بدردنخور ضعیفم نثار توکردم!!

سلامممممم عزیییزمممم😍😍😍
چطوری لانتی ؟دلم برات تنگ میشه زود زودبیا😭😢
اوضاع احوال درس وخودت چطوره؟:)


اینجا شکنجه گاهه😂😂😂 هم پرحرفی میکنم مخ همگان رو میجوام هم عکس خوردنی میذارم😆 
خداشاهده من قصدو نیت بدی ندارم فقط یکم درراه تشویق دختران وب به سمت آشپزی و خانه داری دارم تلاش میکنم همین😐😂😂😂
چقدر من دغدغه مندم وموضوعات وب نویسیم اجتماعی وکاربردیننن چقدررر 
کیه قدربدونه😅😂😳


جات خالی 💖 توکه خودت کدبانویی درست کن برامنم بفرست😅😂
چون من کلاً هرچی آش بخورم بازم میخوام 😐😅


روح وجن هردوتاشون وجوددارن
ولی من تاحالا داستانا وحشتناکی از روح نشنیدم شاید واسه همین نمیترسم از روح
ولی ازجن هروقت یه داستان میشنوم تایه مدت ترسو میشم:/

آره واقعاً روز مادرو  باید به اسم مهم ترین روز سال معرفی کنن:(:
اانشاالله:)

واقعاً داری مشت کار میکنی؟😂
مرسی ضعیفاشو نثارم کردی😅💖
مرسی که دوستم داری😅منم دوستت دارم😅😂💖


راستی سکوت اومد سراغتو گرفت بعد گفت بهت شمارشو بدم  بهش پیام بدی
گفتم باشه اومد میگم سراغشو گرفتی ولی مریم که واتساپو تلگرام نداره که پیام بده گفت اگه واتساپ نشد تلگرامم پیام بده خوبه 
گفتم باشه حالا من بهش میگم 
ولی فک نکنم بتونه 
که دیگه گفت اگه نتونست اینارو بیاد ادرس وبمو بهش بده 
الان وارد پنلت میتونی بشس دیگه؟
اگه خواستی خصوصی پیام بدم شمارشو بهت بدم
اینم آدرس وبش
maryam20.blog.ir

آهنگ قشنگیه برم سرچ کنم 😂😂

یه چی بخور انرژیت نیفته :))

راستی تو چرا از جن میترسی ؟

ترس نداره که 😉😉

قدیمیه:)))
اینم شاده 
میگه
لب کارون چه گل بارون میشه وقتی که میشینن دلدارون 😅
تو قایقها دور از غمها می خونن نغمه خوش لب کارون
هر روز و تنگ غروب تو شهر ما
صفا داره لب شط پای نخلها

دسته دسته دخترون اهوازی میان بیرون از خونه با طنازی😂😂😂
گیسوها پریشون همه شاد و خندون😅
قد بلند و خوشگل همه رهزن دل چه خوب و قشنگه
لب کارون آخ چه گل بارون میشه وقتی که میشینن دلدارون 
تو قایقها دور از غمها می خونن نغمه خوش لب کارون😂😂😂

کلیلیلیییی😅

وقتایی که ذهنم خیلی درگیره یا سرم شلوغه از خواب وخوراک میوفتم:((

تو نمیترسی؟:(( خوشبحالت:):
منم نمیترسم فکر نمیکنم یعنی بهش مگراینکه یکی داستانی چیزی تعریف کنه تا یه مدت همش تو ذهنمه تو حیاط شب باترس میرم یا شبا دیگه باخیال آسوده نمیتونم تاصبح بیدار باشم😅



خوبم تو چطوری؟

 

ای میخونم ببینم چی میشه:) اگه قبول نشدم میام تورو میکشم!
 

عکس آش رشته باعث شد انگیزه درس خوندنم ازبین بره:))))

 

چه ربطی داره کدبانو هستم که هستم منم دلم میخواد برام آش درست کنن اونم ازاین تزیین شده ها

 

الان به وبش پیام دادم شمارشو بدی هم بدردم نمیخوره گوشی که ندارم:)

 

منم داستان روح نخوندم ولی فیلم وسریال چرا! سریال سوپرنچرال تافصل 23دیدم:/

 

یه همچین تباهی بودم:)) البته فقط به عشق جنسن اکلس بود!

 

اره دارم بوکس کارمیکنم الان فکرمیکنم محمدعلی کلی ام!:))


https://uupload.ir/view/vdf6_اجرای_زنده_آهنگ_میم_مثل_مادر_با_حضور_آریا_عظیم_نژاد_auto.mp4/


اینم ببین خعلی خوبه:) برم واسه گلی ومشکاتم بفرستمش

 

 

شکر بدنیستم یکم ذهنم درگیره که کی نبوده:/)

😂😂😂  قبول میشی انشاالله منم زنده میمونم😅

موقع درسخوندن هر چیز مسخره ایم میتونه انگیزه درسخوندنو بگیره😅

منم دلم میخواد آش رشته آماده بدن فقط بخورم ولی متأسفانه محقق نمیشه مگه اینکه خودم درست کنم😅😂
تزینشم قرار بود یه چیز دیگه بشه استعدادشو نداشتم خراب شد😂😅

ویییی چه دلی داری😑
من توعمرم فیلم ترسناک ندیدم جرئتشو ندارم😂😂😂😅

جووون محمدعلی کلی کی بودی😅😍 کیسه بوکس داری؟:)


مررسی دانلودش میکنم😍😘❤


یه جوری میگی انگار که ما اهل جنوب نیستیم

تا بوده شیرازیها مهمون نوازند،اینو همه میدونند

در ضمن جن هم مخلوق خداست،،، چرا فک میکنی هر جنی زشت و خشن و خشمگین و ترسناکه

نه عامو از شما بهتر هستند :/

نههه من که نگفتم شیرازیا اینجوری نیستن داشتم فقط از خودمون تعریف میکردم😁
اتفاقا من شیرازو خعلیییی دوس دارم 
لهجشونم که نگم😍
باهاتون شوخی میکنم:)

جدی؟ یعنی جن قشنگم هست؟
والا هرچی شنیدم چیزا وحشتناک بوده:/

دست شما درد نکنه عامو:/)

متشکرم عزیزم زحمت کشیدی قشنگم😍

هر چند می خوام بگم بیخیال ولی بعضی مواقع خودمم همین جوری ام 

نه اصلا نمی ترسم :)).  اصلا به جن فکر نمی کنم . هر کسی هم بگه نمی ترسم :))

 

چه زحمتی عزیزم من آهنگ سرخودم😅😂
اونم بخاطراینکه براکارونه براشوخی نوشتم😅
براخودمونه😅😂

خوووووشبحالت چه شجاعییییی😍😀

بیا پست منو ببین

واستون لهجه شیرازی گذاشتم


عه؟😍
بله حتماً باکمال میل :)

سلااام

عجب آشی

خوش بگذره

نظرمون درباره کدوم چیز چیه؟ جن؟ من به روح هم اعتقاد ندارم چه برسه به جن
آدمیزاد از همه چیز ترسناک تره به نظرم

سلااام:)
ممنون:)
بله همون جن منظورم بود:))
از خیلی جنبه ها بله موافقم آدمیزاد ترسناکتره...
ولی اونم ترسناکه
ولی چه جالب که اعتقاد ندارید ولی هست:))
فیلم ملک سلیمانو ندیدید؟
این فیلم که دیگه از روایات قرآنه 
ونشون میده اجنه وشیاطین چیکارا میکنن
 تو قرآن درموردش اومده
سوره جن داریم اصلاً
:)

ممنون از حضورتون:)

خوبی؟

هَن؟😶 وات؟
😐😒
درسته من از جن میترسم ولی نه جن مجازی😒
اکانت دارید بااکانت بیاید
اکانت ندارید بایه اسم ثابت ومعقول بیاید
اگه پسر هستید باید بگید خوبید! نه خوبی😒

من با ادمای شناس وبیانیا مهربونم کسی بااسم مستعار بدون هویت مشخص بیاد هرباربایه اسم بایه  لحنی که انگار صنمی داره بامن چهارچوبامم رعایت نکنه بداخلاق عالمم😒

یه چیزم یه بار میگم😒
باردوم نمیگم فقط کامنتو تایید نمیکنم:)
بداخلاقم خودتونید😐
خوبم هستم تشکر:)

به به چه آشییییی😋کدبانوی خودم😍😘

 

آقا نظر منم در مورد چیز اینه که مثل چی ازش میترسم😅😅ولی یه زمانی مرض هم داشتم فیلم ترسناک میدیدم اونوقت دیگه به غلط کردن میفتادم😅

😍😍😍
ای دل بلایی دلبر 
بالا بلایی دلبر 
در انتظارم کی
از در درآیی دلبر😍
ای دل بلایی دلبر 
بالا بلایی دلبر 
در انتظارم کی
از در درآیی دلبر
تو از برم دوری😔

دل در برم نیست دلبر😢
هوای دیگری اندر سرم نیست دلبر😍
خدا میدونه ای که
از هر دو عالم دلبر
تمنای دیگر جز دلبرم نیست دلبر😉😍
درخت بید بودم
در کنج بیشه دلبر
تراشیدن موره (من را)
با ضرب تیشه دلبر
تراشیدن موره
قلیون بسازن دلبر
که آتیش بر سرم
باشه همیشه دلبر
ای دل بلایی دلبر 
بالا بلایی دلبر 
در انتظارم کی
از در درآیی دلبر😍❤
😅
شنیده بودیش؟
قدیمیه لُریم هست فک کنم نمیدونم ازکجا ذهنم دراومد😂😅
تورو می بینم اهنگم میاد😅😂
دیشبم اومدم پیام بدم آهنگ تو که چشمات خیلی قشنگع اومد تو ذهنم مگه افتاد اززبونم؟😂😅
خواهرم میگفت وایییی محیا بس کن اینو کجا شنیدی هی میخونی یه بند😅😂
گفتم نمیدونم افتاده تو سرم😖😅😂


قربونت میسی به من میگی کدبانو قابلتو ندارم بیاببرم براخودت غذاهم میپزم😅😂💖

من که انقدر میترسم توعمرم فیلم ترسناک ندیدم😐😖باز تو شجآعتری 😅

سلام دختر پرانرژی خودمون *-*

محیا چه آشی بهم زدی دلمون آب شد منکه آش دوست ندارم هوس کردم 

راستی من صداتو که تو یکی از پست ها گذاشته بودی خیلی دوست داشتم فقط اون موقع وقت نشد برات کامنت بذارم  کاش بازم ویس بذاری :))

 

 

 

سلام عزیز دلم😍😘💖
قربون دلت شرمنده:(
توهم پس مثل داداشم دوست نداری یه بار باید آش منو بخوری علاقمند میشی😁😋😅

قربونت برم لطف داری ممنون که انگیزه میدی😍😅💖
به من باشه براتون بااعتمااااد به سقف آهنگم میخونم حیف اسلام دستو بالمو بسته😂😂😂😂😅
مثلاً همین دیشب برا گلی آهنگ خوندم سقف ترک برداشت😂😅

وویس اگه وقت شد به روی چشم😍😘❤

ممنون از حضورت عزیزم😍😘

عزیییییزمممم😍😍😘😘😅😅

اره قبلا شنیده بودمش ولی ققط اون دو بیت اولشو بلد بودم😅

 

وای تو هم یه چی بیفته رو زبونت همه رو دیوونه میکنی مثل من؟😅😅

 

به شرطی که درستو بخونی اونوقت نوکرتم هستم میام برت میدارم میبرمت برام چیزای خوشمزه درست کنی😅😉شکمو هم مریمه😁😄

بنده خدا مریم😄😄

 

اره هنوزم دوست دارم ببینما ولی دیگه جرات ندارم میترسم توهمی بشم😐😅

 آره دقیقاً انقدر اون آهنگی که افتاده تو سرمو میخونم بقیه هم دیوونه میکنم😂😅


نمیذارن درس بخونم که😖😅 یکی منو باید به فرزندی قبول کنه بتونم درس بخونم به فرزندی قبولم کن هی برات غذا میپزم😅😂
کوزت روزگارم من😖😂


دیشب خیلی خسته بودم تو اتاق با چراغ روشن خوابیدم سر شب یعنی سردرد شدید داشتم گرفتم خوابیدم 
الان خواهرم میگه دیشب همش از تو اتاق صدا میومده مموش امشب پیش ما بخواب تو اتاق نخواب😂😅
اونم مثل من توهمی شده میترسه😅


آخه چه لذتی داره فیلم ترسناکه😖😂😅 که دوست داری ببینی من هیچوقت دوست نداشتم😖 لذت نداره دقیقاً تا یه مدت فقط آدم توهمی میشه 😖😅

من خودمم نیاز دارم یکی به فرزندی قبولم کنه😅😅😅بیا تو منو قبول کن منم تورو😅🤣

 

لذت لحظه ای داره😅در طول فیلم لذت میبرم که پر از هیجانه که ادم هر لحظه میخواد قلبش بیاد تو دهنش😅🤣کلا من با هر نوع هیجانی لذت میبرم قبلا هم بهت گفتم عاشق ارتفاعم:)

ولی امان از این لذت های لحظه ای که به محض تموم شدن فیلم توهماته که میاد سراغت😐😅

من که نه کار دارم نه پول باید بریم فرزنده خونده بشیم 😂😅
هیچکس هزینه ها منو متقبل نمیشه میخوام یکی به فرزندی قبولم کنه با۲۵سال سن😂😂😐


منم هیجان خیییلی دوست دارم ازهمه بیشتر ترن هواییا رو ته دل آدم خالی میشه هری میریزه😂😍 قلب آدم میاد تو دهنش😁😍

ولی توهم نداره😅
من ازهمون توهماتش میترسم چند شبه خواب راحت ندارم😖😅😂
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۳ نورا(بچه هستم😊)

سلامممم برطومارنویس اعظم.عجب آشی چه تزئینی خدابده برکت😀❤

نوش جونت امید انکه میخوری گوشت برتنت بشه.مگرنه فایده نداره😕

زندگی دیگه اسونی وسختی داره.سختشم ولی سخت خیلی سخت میگذره

اون قسمتی ک گفتی یاباید ادامه بدی یا بشینی ونابودیتو ببینی یاد این

انیمیشنا وفیلما افتادم طرف تو ی جنگ مثلا افتاده رو زمین بعد همه باچشم نگران والتماس ک پاشو تومیتونی بلندشو یخورده دیگه یا مثلا ۱نفر

یاچندنفر چشم امیدشون تویی بعد تو باهزار مشقت اززمین بلندشی ونفس

نفس بزنی بعد ازپشتت یهو افتاب وا‌ن افق های روشن پیدا شه ومثل این

ابرقهرمانها باصلابت یهو وایسی😂😎

خوب تصویرسازی وتخیل پردازی کردم نه.تشویقم کن لپمو هم بکش😜

مجدد اش نوش جونتتتت(:

سلامممم عزیز دلم😍😘
قربونت واقعاً خوبه این تزیین یا دارید مخسرم میکنید؟😂😅
آخه قرار بود یه چیز دیگه بشه نشد خراب شد،خرابش این شد😅😂
استعداد تزیین ندارم😐😅

😍😍😍😍 تصویر سازیت عااااالیییی بود😁😍
انشاالله انشااالله😅
ابر قهرمان کی بودممم من😂😂😅
من همینکه پاشمم خدارو شکر میکنم:)

لپتو بیار بکشم گوگولی من نی نی من فسقلی من جیگلم😂😍😘💖

قربونت مرسی عزیزم😘 
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۲۱:۱۴ نورا(بچه هستم😊)

نه والا تزیینش قشنگ شده مسخره چیه.ازاین افکار وواهی وپوچت توبه کن خواهرم.۱نفرم اومد صادقانه تعریف کرد اینطورشد.کاش میشد اون استیکره روبفرستم.بیا تل برات میفرستم....محیای عزیزم همیشه سرپا باشی اگرافتادی

بلندشی.شده سینه خیزا ولی بلندشی❤😃کاش میشد اون قسمت لپمو ک میکشی بااستیکر نشون میدادم وذوق گردنمو😂اونم بیا تل نشونت میدم😂

کاش وبلاگ قاببلیت اینو داشت الان برام آش میومد.قطعا مزه اش عالیه😎

تو بخور بلکه جون بگیری

میدونی که من اعتماد بنفس ندارم بقیه تعریف کردن روم نشد بپرسم واقعی میگن یا الکی گفتم توخودی از تو بپرسم مطمئن بشم مسخرم نمیکنید😂😂😂😅😅😅

قربونت برم مرسی😍😘

باشه میام تلگرام حالتارو دقیق تر ببینم😅😂

آی گفتی واقعا کاش کلاً مجازی این قابلیت ارسال خوردنی هم داشت😅

من والا مامانم صبح تا شب به التماس بهم غذا میده 
میگم ننه من چاق نمیشم ولم کن میگه نه ضعیف شدی باید تپلت کنم😅😂

اوف چقد زیاد نوشتی تا قسمت جنش خوندم 😂

فقط نمیدونم ربط جن و آش چیه 

سلاممم:))

بعداز مدتها خیلی خوش اومدید:)

بله متأسفانه زیاد مینویسم همیشه:/))

جن وآش هیچ ربطی ندارن:))
من همیشه شلم شوربا مینویسم:))

ی مدت نبود خو😑 رمز عبورم یادم رفته بود😂😶😶😶

پ شلخته ای 😜😂

بله حواسم بود نیستید:)
حتی یادمه آخرین پستا بودناتون فقط آهنگ میذاشتید فکر کردم از بیان بار سفر بستید مثل خیلیا کوچ کردید اینستا غارام یا فاز دپ و افسردگی وگوشه انزواوشکست عشقی مثل خودم برداشتید که نیستید
نگو رمز یادتون رفته😂😂😂

اتفاقاً خودمم چند روز پیش رمز عبورم یادم رفته بود یه۶باری زدم تا یادم اومد😕😶😂😅

شلخته که کلاً هستم ومعتقدم باهوشا باذهن فعال شلختن😂 ولی شلم شوربا نوشتنم بیشتر ربط به این داره که همیشه کلی حرف دارم وچندین موضوع رو مینویسم😁
وهیچوقت از حرف کم نمیارم😐😅

درکل خوشحالم میبینمتون:)
کلاً دوستا قدیمی بیانو میبینم خوشحال میشم 
شماهم ازهمون قدیمیاید 
یادمه مخ شماهم کم نمیخوردم اوایل تووبتون:)))))
چه مخایی خوردم من توبیان:)))) 

😂😂 شکست عشقی خوردی؟ 

همین حرفاتو تو چند پست بنویس بهتره 😏

ممنونم منم همینطور

آره خیلیم بد مزه بود😕😂😂😂😐

نمیخوام همینجوری دوست دارم😏ایششش😒😛😛😛

ولی نه واقعاً برااینکه یه سری روزمرن بنظرم ارزش نداره هی مدام براتک تکش  پست بزنم همه رو باهم مینویسم :))

😏😏😂 خب بتعربف کی بود 

باشه باو هر جور راحتی 😑 منو باش خواستم راه درستو بذارم جلوت😜

دیر اومدی نخوا زود بری😂😂😂😛😛
شوخی کردم 😅
نه یعنی شوخی نکردم ولی ازشم دوست ندارم حرف بزنم برید پرستارو بخونید 😂😂😂رد پای احساساتم تو همه پستا هست:(

خیلی ممنون که میخواید راه درستو نشون بدید:))
پستای من تست معرفت شناسیه 
مثلا. بعضیاااا که نگم کی تا اولش میخونن😒😏😂
بامعرفتا متنا طولانیمم میخونن😛😂

اینجوری دوستای درجه یکم مشخص میشن😏😛😂

😁😁 من کاری ب تو ندارم فقطط میخوام بدونم کی بوده اون آقای بدبخت😑😂😂

ما معرفتمون در عمل ثابت خواهیم کرد در امر ب معروف ها😎🙄🙄🙄

درجه یک تر ز من؟🤔😏😏

چه بدجنس😒😂 بدبخت نبود که خوش شانس بود از دست من راحت شد😞😂😂😂😅

من بی اعتماد بنفسم خودم شما نمیتونید اینجوری اذیتم کنید محض اطلاع😞:(:

امر به معروفتونو بذارید در کوزه آبشو بخورید😂

یسسسس 😛😎😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan