میم مثل مریم❤

راستشو بخوای ازیکی دوماه پیش برات نوشتم برای امروز نوشتم از مهم بودنت،دوست داشتنت ،مهربونیات،شبیه من بودنت،اینکه چقدر خوشحالم دارمت ازخوبیات ازحس خوبم بخاطر حضورت،ازخواهرانگیات ...

ولی مخاطب اون نوشته دوستی بود که این حسارومتقابل ازش میگرفتم دوستی که کنارم بود همیشه ودلم قرص وآروم بود

بخاطر داشتنش مهربونیش ،درکش...

بخاطر همون لحظه هایی که خیلیم زیاد بود و خودِخودم بودم پیشش نگران قضاوت شدن نبودم ازخودم بودن از غمگین بودنم نگرانی نداشتم میتونستم بگم از عمق وجودم از تمام حسام غمام بدون ترس از سرزنش ،نصیحت ،قضاوت...

مثل دوتا خواهر که راحتن باهم...شبیهن بهم...

اما...

الان که نیستی ونگفتی چرا رفتی! الان که رفتی وقُل کوچیکتو تنها گذاشتی من چی میتونم بنویسم؟

ازاون ذوق وشوق مگه میشه حرف زد وقتی حتی نمیدونم اینارو میخونی یانه!

 

 میتونستم با ذوق وشوق یه طومار بنویسم برات حینشم بامرور خاطرات چشمام هی پررو خالی بشه و خداروشکر کنم که یه رفیق بامعرفت مثل تو دارم...

ولی  الان هرچی میخوام بنویسم میاد تو ذهنم که ازکجا معلوم بخونه! گفت نمیاد که...جوابمم نداد که...و هرچی خاطره خوب باهات داشتم ختم شد به یه رفتنِ خیلی بد ودلخوری...

ازت دلخورم...

 

ولی...

همیشه وقتی دلخورم تو بدترین حالت خوبی،مهربونی،بودنا،علاقم به یه آدم،ارزشش،مهم بودنشو میذارم یه سمت دلخوریه هم یه سمت

ببینم کدوم سنگینی میکنه!

برامن دوست داشتنت بیشتر سنگینی میکنه:)

ارزش داشتنت ،مهم بودنت،خواهر بودنت،قُل من بودنت ،خوبیات،مهربونیات،همدل بودنت بیشتر سنگینی میکنه...

 

واسه همین باید مینوشتم ...

که بگم با دلخوریمم خیییییلی دوست دارمو برام مهمی ،دلتنگتم ومنتظرم برگردی😢

 

تولدت خیلی مبارک مریم مهربونم،قُلم،عزیزدلم 😢😍😘😘😘😘😘💖

بهترینا رو برات آرزو میکنم ومطمئنم بهترینا نصیبت میشه چون لایقشی😍😘❤

 

زود برگرد😢آدم قُلشو ول نمیکنه بره که😢

 

 

پ.ن۱:

سلام جون دلا:))) کسی میخونه اینجارو هنوز؟یابه فراموشی سپرده شدم انقدر نیستم😅

برقرارید؟:))

 من  نمیدونم چرا نمیتونم عکس و آهنگ بذارم:( مرورگرم عوض کردم نشد😐😑 چندبار اومدم پست بذارم این قضیه زد تو ذوقم پستو منتشر نکردم

واسه همین ونبودن وقت خیلی وقته درستوحسابی سر نمیزنم وبلاگ و متأسفانه وقتم نمیکنم حتی پستارو بخونم 

من حالم خوبه و ملالی نیست جز دوری ازبیان وشماها:):

همیشه نمیشه همه چیوباهم داشت یوقتا برا یه چیزایی باید ازیه چیزای دیگه گذر کرد

 

انقدرررر حرف داشتم براتون این روزا که گذشت که ۵-۶تا پست با طومارای همیشگی شد وهمه رو نوشتم ولی منتشر نکردم :/

یه سریاش محتوای عاشقانه ونقونوق داشتن و بخاطراینکه وقت نداشتم  نق ونوقاشو ویرایش کنم منتشر نشد😁

وخوشحالم که منتشر نکردم بخاطر همون قسمت نق ونوقا:/

یه چندبارم چون نمیذاشت آهنگ وعکس بذارم خورد تو ذوقم پستومنتشر نکردم...:(

 

بیانِ بد:/))

 

ولی به یادتونمو دلتنگ:(

 

دوستتون دارم:)❤

 

 

 

 

  • محیا ..

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan