همیشه عاشق تنهاست....

 

و عشق، تنها عشق

مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد،
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.
- و نوشداری اندوه؟
- صدای خالص اکسیر می‌دهد این نوش.
و حال، شب شده بود.
چراغ روشن بود.

و چای می‌خوردند.

- چرا گرفته دلت، مثل آنکه تنهایی.

- چقدر هم تنها!

- خیال می‌کنم

دچار آن رگ پنهان رنگ‌ها هستی.

- دچار یعنی

- عاشق.

- و فکر کن که چه تنهاست

اگر ماهی کوچک، دچار آبی دریای بیکران باشد.

- چه فکر نازک غمناکی!

- و غم تبسم پوشیده نگاه گیاه است.

و غم اشاره محوی به رد وحدت اشیاست.

- خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند

و دست منبسط نور روی شانه آنهاست.

- نه، وصل ممکن نیست،

همیشه فاصله‌ای هست.

​​​​اگر چه منحنی آب بالش خوبی است.

برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر،

همیشه فاصله‌ای هست.

دچار باید بود

و گرنه زمزمه حیرت میان دو حرف

حرام خواهد شد.

و عشق

سفر به روشنی اهتراز خلوت اشیاست.

و عشق

صدای فاصله هاست.

صدای فاصله‌هایی که

- غرق ابهامند

- نه،

صدای فاصله‌هایی که مثل نقره تمیزند

و با شنیدن یک هیچ می‌شوند کدر.

همیشه عاشق تنهاست.

و دست عاشق در دست ترد ثانیه هاست.

و او و ثانیه‌ها می‌روند آن طرف روز.

و او و ثانیه‌ها روی نور می‌خوابند.

و او و ثانیه‌ها بهترین کتاب جهان را

به آب می‌بخشند.

و خوب می‌دانند

که هیچ ماهی هرگز

هزار و یک گره رودخانه را نگشود.

و نیمه شب‌ها، با زورق قدیمی اشراق

در آب‌های هدایت روانه می‌گردند

و تا تجلی اعجاب پیش می‌رانند.

- هوای حرف تو آدم را

عبور می‌دهد از کوچه باغ‌های حکایات

و در عروق چنین لحن

چه خون تازه محزونی!
:)

 

کسی اینجا رو میخونه ؟


صدای منو داااارییید؟


سهلاممممم

خوبید؟


خیلی وقت بود سر نزده بودم 

چند وقتی هست گوشی عزیزتراز جانم دار فانی را نسبتا وداع گفته

زین رو من بی گوشی حوصلم سرمیره

زیرشم بستم ولی بازم سرمیییرهههخ


گفتم با گوشی امانت داداش حالا که دسترسی به بیان هست 

از خیر اینستا وواتساپ تلگراممون بزنیم یه دالی اینور کنیم رخ عقاب خود را رو بنماییم

البته که فرا رسیدن پاییزهم تاثیر مهمی در به سخن اومدنم داشت
گفتم بهارو تابستونو همه رو دیوانه کردم با متنا نارنجیمو عکسا پاییزیم یوقت زشت نباشه خود پاییز نباشم!:)

اینجوری شد که رخً نماییدم..

حالا درسته پاییز ما شبیه پاییز بقیه نیست وما اصن  برگ برا خش خش کردن نداریم ولی خب همین که جهنم اهواز خنکتر میشه ما خوشحالیم وپاییز را میدوستیم:))

 

عزیز اونجا نشین خاکیه!


دستمال بکش بعد بشین بقیشو بخون :))
وبلاگمو خاک برداشته 
تااینجا اومدیو یه هوفی پوفی  اِهنی اوهونی چیزی کمک برسونید خاک ماکا پاک بشه

باتشکرررر:)


قربون خودم برم که مثل همیشه بی نمکممم:))


پ.ن1: اگه گفتید چرا من نبووودممم؟

کی بود گفت تواصن کی؟😡😢

خیلی نامردی شما برو نبینمت دیگه:/


داشتم میگفتمممم آقامووون گفتن خوشم نمیاد فضا مجازی بچرخی:))


کی گفت آخه کی تورو میگیره؟

تو هم خیلی بی ادبی توهم برو نبینمت اصن تااون روم بالانیومده:/ 


ولی حق داااریید کی آخه سرش کلاه میره؟:))


شوخی بود اگه کسی سرش کلاه رفت اول ازهمه میام اینجا خبر میدم الکی مثلا براتون ممهمه مگه نه؟:)))


نبوودم چووون؟!


بمااااند:))


کی گفت کووووفت؟

دوروز نبودم بامن چرااینچنین نامهربانید آخه دارم تلاش میکنم بامزه بنویسم خو  نمک ندارم چیکار کنم😢


ولش کنید پاییزتون مباااارک:) حالا درسته 2روز تاخیر داشتم ولی باید بگم همینی که هست:))


امشب داشتم به۶ماه اول سال فکر میکردم حقیقتاً بااینکه مثل چی!اسب! همش کار کردمو دویدم ولی الان که نگا میکنم میبینم خیلی زود گذشت

وزین رو تصمیم گرفتم 6ماه دوم سال رو مثل اسب نه ! اون حیوون عزیز دیگه که بار میکشه مثل چی! صداشم در نمیاد کار کنم ! واز فردا تایم کاری وی افزایش یافته !!! دوبرابررررر!!! البته حقوقم طبیعتا دوبرابر میشه😆
 

6ماه اول شما چطوری گذشت؟

خوب!بد!سریع!کند؟؟؟

 

پ.ن2:  تااول حرفامه:)))))بگم تحویلم نگرفتید میرم قهر گفته باشم :))
مثلاً قهرم مهمه:))

 

پ.ن3: جمله پاییزی ندارنه! 
(با چتریای تو چشمم نگا میم میکنم میگم یه جمله پاییزی بگو
میگه: همه رفتناشونو برا پاییز میذارن شما پاییز نرید 
شایداین جمله کسیو متحول کرد‌:/

  من: میم جمله قشنگ بگو این چیههه :/)))
میم: ندارم برو توتلگرام بگرد
من: خستم :/

واین چنین پروژه جمله پاییزی با شکست مواجه شد:/

 

پ.ن4: داشتم به شکست جمله پاییزیم فکر میکردم خیلی یهویی یکی از بچه ها بیان یه آهنگ قچنگی برام فرستاد :)

کلیک

پ.ن5: این روزا به حدی لاغر شدم وزیر چشمام سیاه شده وگود افتاده 
گونه هام رفتن داخل بی شباهت به میت نیستم 
امروز داشتم سعی میکردم با کرم پودر، سیاهی زیر چشمامو پنهان کنم برم بیرون وغر زنان میگفتم من دلم نمیخواد سین بااین قیافه منو ببینه!:((
مامان گفت  چشمات یه دنیا می ارزه فقط به این خوشگلی :))
شنیدید؟ سوسکه از دیوار بالا میرفت مامانش میگفت قربون دستو بالا بلوریت:))
حکایت مامان منه:))

خداروشکر که هست:)

پ.ن6:
دیروز یه عدد بچه گوگولی دیدم  تو بغل مادرش اندازه نخود 

رفتم اومدم هی بهش مثل بچه ندید بدیدا وررفتم فشارش دادم بازی کردم باهاش 

دوتا دندون بالا دوتا هم پایین داشت بعد ذوق میکردم همکارمو صدا میکردم بیاد دندوناشو نگا کنه:))

انقدر به بچه مردم وررفتم تاآخر سر دادنش دستم:)))

خییییلیییی حس خوبی بود بغل کردنش هی فشارش دادم تو قفسه سینم هی انداختمش بالاهی براش ادا دراوردم اونم هی خندید :))

شاید5دقه هم تو بغلم نبود ولی تمام حسای بدو خستگی از تنم رفت یه حس فوق العاده ای بود 

هرچند اون لحظه که داشتم بچه مردمو فشار میدادمو ذوق میکردم همکارم بایه چیزی زد تو مخم گفت محیا اسکلی؟؟ اینکارا چیه؟:))


از دیروز دارم فکر میکنم بغل کردن بچه کوچیک یه آدم غریبه انقدر لذت بخشه مادر شدن وبغل کردن بچه خود آدم واقعآ چی میتونه باشه؟


اصن حسش فکر کنم قابل توصیف نیست:)


پ.ن 7:
دیگه چی بگممم ازاین روزا بگمممم

اینکه چرا نبودم بخاطر اینه که درگیر یه بیماریم و به شدت هم نیازمند دعاهاتونم
وقتایی که حالم خیلی بده آروم ترین وکم حرف ترین میشم دوست ندارم کسی رو یوقت خدایی نکرده غمگین کنم 
ولی خیلی به دعاهاتون نیازدارم:):

پ.ن8:
امروز به مدیرم گفتم میخوام استعفا بدم و نهایت یکی دوهفته دیگه بیشتر نیستم

اگه میخواید جایگزین بیارید 

آقای نون درجریان مشکل وبیماریم بود بهش گفتم باید عمل کنم دیگه تا یکی دوهفته دیگه احتمال زیاد عمل میکنم ودیگه نمیام چون نمیدونم کی اوضاعم دوباره روبراه میشه


گفتن خب عمل کن یه هفته ده روزه خوب میشی برو 10روز مرخصی باحقوق:)
 خوب شدی برگرد حقوقتم سرجاشه نگران هیچی نباش 

من واقعا نمیدونم دوره درمان وبهبود چقدر زمان میبره ولی اینکه یه آدمی اینجوری ارزش بده به آدم وبدونی بودنت قدر دونسته میشه وتلاشت دیده میشه خیلی حس خوبی بود:)

 

نه تنها استعفا نتونستم بگیرم مدیریت بعد یکماه مخمو زد که تایم کاریمو زیاد کنه !!!

 

 

پ.ن9: چند روزهه دارم فکر میکنم  حق با یکی از دوستامه من ناشکرم

این روزا که مریضم بهتر درک میکنم و میبینم چقدر دلیل برا شکر کردن دارم

ازهمه مهمترش یه عالمه آدم خوب که خدا گذاشته سرراهم
مثل همین آقای نون که حس نمیکنم دارم براش کار میکنم انگار داداشمه انقدر صمیمی وحامی که همه فکر میکنن واقعا خواهرشم:))

مثل دوستایی که این روزا شدیدادلگرمین برام سین،الف ،ب و...

این روزا اگه نبودن نمیدونم چی به روزم میومد خدارو باید هزار مرتبه بابت داشتتشون شکر کنم:)


پ.ن10:دیروز دوتا گیره مو برااااق نگینی خریدم با ذووووق برا خودم همکارم دید گفت وااا محیا مگه بچه کوچیکی؟😆

بعضیا چقدر رومخن میخوان کودک درونمو بکشن ولی من نمیذاااارم:))

خداشاهده تل مو پاپیونیم میخواستم بخرم خودمو کنترل کردم:))

 با ذوق سرکار نگاشون میکردم میزدم جلو موهام مثل خود بچه دبستانیا شده بودم :))

 

پ.ن11: دیگه چی بگمممم!

واقعیتتت!

انتظار سخت ترین کار ممکنه...

الان دیگه میدونم چرا میام سراغ مجازی وپناهم میشه کیبورد وکلمات...

همش تقصیر عشقه:))

و عشق، تنها عشقِ:)

مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد،....

 

پ.ن12: برامن قابل گفتن نیست ولی اگه برا شما قابل گفتنه بگید بهترین اتفاق تابستونتون چی بود؟:)

 

 

بالاخره تامامممم کلیلیلیییی:))

 

 

  • محیا ..

بالاخره میتونم توی عصر هر روز بیام و توی این وبلاگ وقت بگذرونم :»


صبح، ظهر، نیمه شب هر موقع خواستی پذیرای حضورت هستم عزیزم:)

ما جنوبیا میدونید که خیلی خونگرمو دستو دلبازو مهمون نوازو خلاصه نگمممم اوووف :)))

تلاش کردم یه اسم ازت پیدا کنم به ذهن پیر زنیم بسپارم یادم بمونه نتونستم :))
اسمای باکالاس میذارید فکر ما پیر زناهم کنید😆
 کلودیا کلودیا کلودیا یادم بمونه:))

وبت خیلی خوشگله 😍
یه چیزایی میریخت خوشگل بودن بذار برم دوباره نگا کنم چی بودن😅
اها زرد آلو بودن خیلی قشنگه وبت 
تم نارنجی دوس
به بچه من میاد وبت:))
زوج خوبی میشن:))))

منم جنوبیم!

جمع خون گرما جمعههه

مزاحمتون خواهم شد +_+

دختر زردآلویی لقب منه:»

والا کلودیا از تم قبلی وبلاگم که ابر بود میاد 😂 یهو یه آی و ای اشتباهی کنار کلود تایپ شد و به کلودیا رسیدم 😂💙

قراره سیاه و سفید بشه به زودی +_+

قراره قالبمو ایندفعه تمشو «ماه» کنم +_+ لقبم هم بشه مون چایلد +_+ 

#این_آخریه_بین_خودمون_بمونه_😂💙

واقعااا؟
کجایی؟😍
مراحمی عزیزم:)
چه بامزززهههه😂😂😂😂😂
از کلود رسیدی به کلودیا خوبه حالا اشتباهت اسم قشنگی شده😆😉😉

سیاه سفیدم قشنگه خیلی:)
 مون چایلدو دیگه حفظ کنم؟😆😆😆

قول میدی آخریش باشه؟😅😂😅

من دارم  فسفر میسوزونم مون چایلدو حفظ کنما😅💙

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

یکپارچگی ایران کهن نیاز به این داره مسئولا کمتر حرف بزنن یکم عمل کنن بفکر مردم باشن
نیاز به فرهنگ سازی نداره
اگه میتونید تلاش کنید فرهنگ سر حرف موندن مسئولان گرامی رو جا بندازید
که همه جوونا نخوان از مملکتشون فرار کنن ...

باتشکر فرااااوان
ببخشیدا اعصابم از میهن کهن خورده زیر تبلیغ شما یکم فواره زد آتش درون

موفق باشید:)


اهواز +_+

لقب های من یهویی اومدن 😂 همین هیرای هم خیلی بامزه به ذهنم رسیده 🤣

نمی‌خواد خودتو اذیت کنی عزیزم +_+ غزل صدام کن +_+ غزل اسم اصلیمه +_+ نیازی نیست لقبامو حفظ باشی :»😂❤️

لقبای من با تغییر قالب عوض میشن پس قول نمیدم واقعا 😂💙

واااقعاااا اهواااازی؟؟؟؟؟😍😍😍
کجا بودی تا حالاااا؟:))
من دوسه ساله تو مجازی میگم چرا یه رفیق اهوازی پیدا نمی کنم😍

اسمت خیلی خوشگلهههه😍 چند سالته؟😍❤
اشکال نداره فدای سرت هی عوض کن فقط یه ندا بده بهم بگو همون غزلی گمت نکنم بعد قرنی یه اهوازی پیدا کردم😆😍

خدای منننن یه همشهرییی ای به قربونتتت ㅠㅠ منم هیچکسو نمیشناختم ㅠㅠ

کوچولوعم +_+ سیزده +_+ کلاس هشتم از فردا 😂😂😂

نه اسمم همون کلودیا هیرای میمونه فقط لقب عوض میشه +_+

البته معمولا بقیه برام لقب میزارن سر هر قالب به احتمال زیاد سر قالب بعدیم بهم بگن مون چایلد +_+ چون به ماه ربط داره قالبم +_+

عزییییز دلم منم حقیقتا خیلی خوشحال شدم فهمیدم همشهریمی😍 خدانکنه من قربونت برممم:)❤
خانمی شدی برا خودت 😉
منم درونیات وظاهرم تو همون نوجوونی17_18 مونده؛)))
سن فقط یه عدده :))))

مون چایلدم خیلی قشنگه😍
چه لقبای خوشگلی برات میذارن
لقبا من طومار نویس بیانو پی نوشت نویس بیانو ایناست اینم از شانس مایه😂😂😂


😢😢😢

 

آقا انقدر با دیدن ستاره ی روشنت ذوق کردم که نگو:) 

چینگده پست قشنگی بود، چینگده پر از حس بود😢😢

 

پ ن ۱۲ چرا قابل گفتن نیست؟:)

من موخوام بدونم😁


عزییییزمممم😢😢😢😍😍😍😙😙😙❤❤❤

قشنگ وباحس خوندی:)💓


پ.ن12: زرنگی؟ اول تو اول تو😂


سلااام

:)))

تابستون. اصلا نفهمیدم کی اومد و کی رفت و چه اتفاقی افتاد! فقط صبح ظهر شب و دوباره و باز تکرار.

انشالله زود خوب بشید.

سلامممم:)
 واقعا؟
خوشبحالتون همین که راحت گذشته خوبه برامن کلی سختی داشت آخرسرم یه بیماری گذاشت تو کاسم:))
سخت گذشت ولی درمجموع نگا به6ماه گذشته میکنم انگار زود گذشت

مرسی از حضور ودعای خیرتون انشاالله:)
🌹
شنبه ۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۲۰ فاطـــღـــمـه ツ

سلام سلام سلام :) خوشحال شدم ستاره وبتو دیدم 😍❤️

خوبی؟ منم خوبم شکر.

راستی راستی رفتی قاطی مرغا یا شوخی بود؟ 😅

انشالله زودتر خوب میشی و یه گوشی جدید هم میخری :)

خیلی خوبه آدم های خوب تو زندگی آدم وجود داشته باشن ❤️ قدرشونو بدون

سهلااااااممممم عزیزمممم😍😍😍 قربونت برم منم خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم مهربون😍
من شکر میگذونم:))
خداروشکر که خوبی :)❤

مرسی عزیزدلم انشاالله:)

آره واقعا آدمای خوب تو زندگی نعمتن
انشاالله یه عالمه آدم ورفیق درجه یکوخوب مثل خودت سرراه توهم قرار بگیره 😍❤

مرسی از حضورت نازنینم😍😘

خوشحال شدم برگشتی،اینجا متعلق به خودته

 

پس یعنی قرارنیست درقبال کسی حس مسئولیت داشته باشی که نکنه تلخ بنویسم و مخاطبام ناراحت شن

 

نوشتن خیلی کمک خوبی برای بهبودی حال روحیه 

 

بنویس از هرچی که دلت میخواد 

 

ما کم توی جامعه و خانواده و محل کار و تحصیل خودمون سانسور نمیکنیم

قرار باشه این یذره وبلاگ هم محلی برای خودسانسوری و ترس از قضاوت ها باشه که تکلیف تخلیه روحی ونشخوار های فکریمون چی میشن؟

 

 


عزیزم❤❤❤

حق با توئه ولی من هنوز یکم سختمه بروز دادن و از لاکم ابن وقتا دراومدن 
اینم یجورشه:))

هنوز کرمانشاهی؟

تا دوهفته دیگه تهران نیستی بیای ببینمت؟:)
امروز اسی رفت برام پیش دکتر عباسی  باهم صحبت کردیم زنگ زد از تومطب حرفایی که گفتنو بهم گفت دکتر عباسی نسبت به دکترا اهواز خیلی امیدوار کننده تر حرف زده دیگه گفتم نوبت بگیره برا عمل دوهفته دیگه نوبت عملمه
البته هنوز مشکل جا و...وجود داره جاییو ندارم دوسه روز بمونم عمل کنم بر گردم مشکل جا اوکی بشه بلیطم میگیرم با مامانم میایم تهران
گفتم اگه بشه ببینمت خیلی خوب میشه :)
البته اگه دوست داری:)

سلام : )

تسلیت میگم غم آخرت باشه :'

😂🤦‍♂️

نسبتا خوب، نسبتا کند

جمله‌هه دلنشین بود، تاحالا نشنیده بودم😅

۵)‌  :| -ـ-

مادری هم عالمی دارد:)

انشاءالله هرچه زودتر خوب بشی

:))))

حقیقتش برا من هم قابل گفتن نیست:}

سهلامممم:)
چطوری علیرضا جان؟:)
باورت میشه انقدر حرف زدم یادم نمیاد تسلیت برا چیهههه
آهااان الان بالاخره فهمیدم برا گوشیه؟:)
رفیق خوبی بود تموم تلاشسو کرد 7سال دستم بود:))

خداروشکر نسبتاخوب بوده؛)

جملهه انقدر خاص بود باید بنویسیم قاب کنیم بزنیم به دیوار😆

مرسی از دعای خیرت انشاالله:)

ای کلکککک :))) باش ولی ناگفتنیا ازهمه گویاترن؛))

واقعا میخوای عمل کنی؟

 

ان شاءالله عملت عالی و با رضایت کامل خودت و دکترت انجام بشه

 

نه بدبختانه نیستم:) زمین ارثیه که نه به نام خودته نه بنام پدرت نه پدربزرگت فروشش راحت نیست!

 

اگه بگم چقدر گره تو کارمونه چقدر روند فرسایشی داریم طی میکنیم باورت نمیشه

 

زمین کشاورزی تو بربیابون متری چس تومن نمیخرن هی هم عموهام سنگ میندازن

 

کاش شرایط جوری بود بودم میومدم پیشت یا شما میومدین خونمون 

 

شرمنده ت شدم همه جوره 

 

نه تونستم با دکترت حرف بزنم نه هستم بیام ببینمت نه میزبان تو و مامانت باشم

 

ببخشید عزیزم

 

ان شاءالله روزهای شادترت بیام امیدوارم عروسیت بیام اهواز بندری برقصم برات 

 

 

آره اسی امروز نوبت عملو گرفت برام دمش گرم نبود نمیدونستم چه غلطی کنم بدبخت میشدم😢

دکتر عباسی برعکس دکترا اهواز که از همون اول نانید کردنو اینا گفته مرحله اول تومورو برمیداریم کاری به استخوان نداریم 
تومورو بفرستیم پاتولوژی جوابش بیاد ببینیم خوش خیمه یابدخیم اگه نیاز بود مرحله بعد وارد فاز برداشت استخوان میشن که گفتن85درصد بیماراشون نیاز به برداشت استخوانو اینا نداشتن 
انشاالله برامنم نیاز نمیشه
باز همین که از همون اول نمیخواد مثل دکترا اهواز تیکه تیکم کنه جاامیدواری وشکرش هست 
دکتر عباسی میگن یکی از بهترینای این زمینس خیلی متبحره دیگه پیش خودش عمل کنم هرچیم شد بدونم پیش بهترین عمل کردمو تلاشو هدفش برا بهبود اوضاعه نه مثل دکترا اهواز:/

عزیزم:((
انشاالله حل بشه
میفهمم چی میگی بیشتر15ساله خونه ارثیه پدریم سر همین تفاهم نرسیدن خواهر برادرا فروش نرفته که نرفته
انشاالله براشما فروش بره به تفاهم برسن حل بشه

نبابا عزیزم چه حرفیه دوست داشتم خودتو ببینم:)
یه تیرو دونشون:))


:)))

ممنونم احوال شما؟😅

آره برا گوشی بود:)) واقعا این روزا پیدا کردن یه رفیقی که سه سال پات بمونه سخته چه برسه به هفت سال...خدا روان پاکش رو قرین رحمت الهی کنه، ایشالا اون دنیا با آیفون 13 محشور بشه:"))

:)))

آره؛)

انشاءالله عملت هم با موفقیت انجام بشه🌹🌸

منم شکر بد نیستم میگذرونم:)
:)))))))
اره همه رفیقا سر سه سال فاتحشون خونده خوش شانس بودم 7سال بام بود:))))
تازه چه بلاهااکه سرش نیوردم:))))
بارها شوت شده با مغز خورده زمین تو آب غرق شده و...
ولی باز باهام راه اومده😂

مرسی انشااالله به دعای شماها:):🌹🌹🌹

سلام برات خوشحالم که دکتر خوب پیدا کردی و حال روحیت بهتر شده ، ان شاءالله که مشکلت حل بشه بیماریت خوب بشه دیگه برنگرده اون تومور .

از اونجا که واتس اپ فعلا قطعه و منم تحمل ندارم گفتم همینجا احساسمو به اشتراک بذارم 🙂🙂🙂🙂💐

سلام عزیزم:)❤
خوبی؟:)

قربونت مرسی به دعا خیلی نیاز دارم انشاالله به دعای خیرتون خوب بشم:):

درواقع عمل نمیشه بکنم اوضاعم خوب نیست باید بستری بشم دیشب دکتر نامه داد برا بستری  

اون گوشیم روشن نمیشه شماره ها توهمون گوشی بودن شمارتو الان ندارم
خواستی شمارتو خصوصی بفرست بهت واتساپ پیام میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan