شاعرانه(۵) +پشت صحنه

 

 

شده یکباره کسی قلب شما را بدرد؟

باز هم قلب شما درد و بلا را بخرد؟

پشت هم خرد شود خسته شود ول نکند

مرده شور این دل بی غیرت ما را ببرد

 

 

 

پشت صحنه نوشت:)):

برام شعر میخونه خواهرجان

میگم: قشنگه بفرست

میگه عکس نوشتشم کردم

+ بفرست ببینمش

- دوتا استیکر خوشگلم برات فرستادم:))

+چقد زشتن اینا کجاخوشگلن:/

-دلتم بخوادخیلیم خوشگلن ذخیرشون کن

+بلد نیستم!

-بزن رو استیکر افزودن به علاقه مندی ها رو بزن

+باشه:/

واینگونه به ازای شعر این دوتا استیکر بیریختو اجباراً ذخیره کردم:))

اهل استیکر واینا نیستم اصلا:/

بنظرتون زشت نیستن واقعا؟!:(

 

پ.ن۱: یه دوست مجازی داشتم(چون میدونم نمیخونه راحت مینویسم) برام خیلی عزیز بود خیلی که میگم از خیلی خیلی تر:) 

میخندید اشکم میشد خنده... ناراحت بود خندم میشد بغض!

وقتی یه آدم خیلی عزیز باشه صبوریم زیاد میشه ولی امان از وقتی دل آدم بشکنه...

هرچقدر آدم عزیزتر دردِ رنجش ازش عمیقتر میشه نه؟

چند روزی بود از حالش خبرداشتم غمگین بود...بازم غمش غمگینم میکرد...انقدری که۲شب متوالی تا صبح خوابشو میدیدم...وحالم گرفته بود...

ازغمش ازاینکه نمیتونستم مثل وقتایی که ناراحت بود ،شده بادعوا بگم: بگو چته ؟چی شده ؟تا به حرف بیادو بعد دلداریش بدم ناراحت بودم ...تو برزخ دل رنجیده خودم وغمش که هنوز غمم بود مونده بودم...کاش یجوری دل آدمو نرنجونن که تو همچین برزخی آدم گیر کنه...واقعا مرده شور دل

بی غیرت مارا ببرد که غم کسی که یه زمانی باعث حال بدم شد هنوز غممه...

(دررابطه با شعر)

 

پ.ن۲:امیدوارم از عکس حداقل حس خوبی گرفته باشید وسط این همه حرف غمگین...

 

 

  • محیا ..

اره گرفتیم

لایک فدات


عزیزم😍خداروشکر😚
مرسی❤
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۱۹:۲۵ معلمی از جنس اینده

سلام

چرا به نظر من این استیکر ها زشت هستند.

راستی این دوست مجازی ات در بیان عضو هست تا این مطلب رو ببینه؟


سلام گلم😍
بزن قدش هم سلیقه ای🙌😅چین بااین موهاشون قیافهاشون😅😂
توبیان عضو هست ولی اینجا نمیاد
وخب چون میدونم نمیخونه حرف دلمو نوشتم:)

مهربونه کی بودی تو ؟ 


عزیزم😍مهربونی از خودته گلم😍😚
 فکر نکنم من مهربون باشم چون آخرم باهاش حرف نزدم وقتی که ناراحت بود...

سللام:)

قشنگن که:)

با اینکه اهل شعر نیستم(متاسفانه یا...) ولی این شعر رو حسابی پسندیدم*_* 

مرسی:) 

 

اجازه دارم کپی کنم؟!


سلامممم به روی ماهت😍
واقعا قشنگن؟من ندوستشون😅😂
خوشحالم پسندیدی😍
خواهش میکنم عزیزم😘
آره عزیزم کپی کن:)

سلام چطوری محیا جون ؟

شعر قشنگیه😍😍


سلام بهار جونممم 😍
خوبم شکر
توخوبی؟😘
تووماهور که ازشعر خوشتون نمیومد اینو پسندید😍چقدخوب😁😍
خوشحالم خوشت اومده😍😚

خدا رو شکر 😍😍😍

منم خوبم الحمدالله 

فدات بشم من 


خدارو شکر خوبی😍
خدانکنههه عزیزم😚😍
سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ , ۲۰:۳۰ دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)

لعنتی چقد شعرش قشنگههه


آرهه خیلی خوبه:)
خوشحالم خوشت اومده😚

شعر قشنگ بود

 

استیکرا قیافشون زشته ولی بامزن:)

 

هعععیییی فهمیدم راجب کی حرف میزنی فکر کنم


😚😍

اره زشته خنده دارن:)))

:)

من از موهای استیکر با موهای طلایی خوشم میاد:/


عزیزممم😂😍
خنده دارن:)))

من چرا از استیکرا خوشم اومد😂😐

زشت نیستن اتفاقا. خیلیم خوبن😕😂


سلیقه ایه دیگه😅خواهرمم دوسشون داره😅😂
تازه براش خوندم چی نوشتم اینجا یکی زد تو بازوم دوباره گفت خیلیم دلت بخواد😅😂
تازه مامانمم دوسشون داره😅😂

راس میگه خیلیم دلت بخواد😐😂😂😂

استیکر به این خوشگلی😂😂😍😍


😳😳😳😅
خب ندوستشون😳😅

😂😂😃


:))همیشه به خنده:)
به استیکرا میخندید؟:))
هرچی فکر کردم جز استیکرا کدوم بخش خنده دار بود به نتیجه ای نرسیدم😅

خود استیکرا ته خندست  خدایی 😂😂


آره بنظر منم زشتِ خنده دارین😅😂😂

محیای مهربون خودمی😊😚 

دل شکستن خیلی بده و به راحتی ادم نمیتونه باهاش کنار بیاد ولی تو کنارش باش


عزیزمید شما مهربونی از خودتونه😍😚

فکر نکنم بودن با دل رنجیده به درد بخور باشه...

شعرتم عالی بود استیکرا ذاتشون همینه در عین زشتی بخندوننت

چقدر نوشتن کلمه ی اخر خط بالا سخت اومد😁


ممنون از همراهیتون 😍😚
😂😂😂بله حق باشماست از جهت خندون خوبن😅

همین صبح یه تک بیت دیدم حفظش کردم .نمیدونم ربطی داره یا نه اما قشنگه😬😁

در بی دلی دل بسته بین کاین دل بود دام بلا


:)
مصرع قشنگیه ممنون🌹:) 

البته یه مصرعشو یادم موند😂😂😂

😂😂😂
اشکال نداره تنها نیستی ...حافظه شعریتون مثل خودمه😅
در بی‌دلی دل بسته بین کاین دل بود دام بلا
زوتر بیا هین دیر شد دل زین ولایت سیر شد

نبینم مشوش باشی 😁😁

منم یه دوستی داشتم همش ازینا برام میفرستاد جالبیش اینه که بعد چهار سال باهم تموم کردیم هی یادش افتادم ..... حیف این دوستی ها یه دفعه برباد میره

عزیزمی😍😚
نه الان حالش خوبه گمونم وحالم خوبه گمونم:))
آخییی عزیزم:(
امان از خاطره ها وامان از بی معرفتا...
واقعا حیف بعضیا قدر دوستی نمیدونن:/

خدارشکر خواهررر😍

اره خیلی حسرت اون روزا رو میخورم تو مثل نشو 😔❤❤


عزیییزم😍😚
آخیییی:(((
آدمای بامعرفت میمونن اگه میرن یا بودو نبودت براش فرقی نداره ونداشته و معرفت ندارن نباید حسرتشوخورد...
❤😘

چقدر شعره قشنگ بود.

ن واقعا استیکرا زشتن /: 

 

عزیزممم... همیشه شاد باشی 


😍خوشحالم خوشت اومده😚
هم سلیقه ای...😉😁

مرسییی عزیزممم توهم همینطور❤

قشنگ بود.

یاد شعر یاسر قنبرلو افتادم

 

شعر را صرف همین عشق پریشان کردی

همه ی زندگی ات را سپر آن کردی 

دوستش داری و پیداست که پنهان کردی

دل من هر چه غلط بود فراوان کردی 

 


چقدر قشنگ بود این شعره:)
ممنون بابت این شعر وحضورتون:)

شعر خیلی خوشگل بود

استیکرا هم بد نیستن قابل تحملن خخخخ

دوستی های اینجوری خیلی قشنگه همیشه دوستای خوب برامون پایدار بمونن ان شاالله


عزیزم 😍بهارجان خیلی خوش اومدی😍
خوشحالم خوشت اومده از شعر❤
استیکرا...😅موافق ومخالف به یه اندازه داره😅😂

انشاالله...

شعر زیبایی بود ولی چرا استیکر دوتاست؟ اونم واسه یه شعر دوبیتی؟ :)

گاهی نمیشه فراموش کرد.


ممنون:)
دیگه خواهرم این دوتا استیکرو دوست داشت فرستاد:))
اصرار عجیبیم داشت که دلمم بخوادشون خیلی قشنگن وذخیره کنم :)))
ازنظرش من آدم بی ذوقیم!شایدم راست میگه...

بله گاهی نمیشه فراموش کرد...

ممنون از حضورتون:)

سلام محیا 

خوبی عزیزم؟؟

شعر قشنگی❤


سلام بانو بهامین جانم😍😍
شکر خوبم به خوبیتون 😍😚
تا شماها وحس خوبی که بهم میدیدو دارم مگه میشه بد باشم😍
ممنون❤
ممنون از حضورت😍

عکس

قلب

عکس

قلب

عکس

قلب

.....

😍😍😍
عکس قلب؟
ازاینا؟❤❤❤💓💖💖💖💙💙💗💚💞💝
همشون تقدیم باعلاقه فراوان😍😚

اوهوم:)

آینه آینه


😁😁😁😍😍😍😚😚😚
میسی میسی😁😍😚

ناراحت نباش!

دیگه والا نمیدونم چی بگم !

ولی کلن میگم که از هیچی ناراحت نباش...حتا از سرنوشتت که گاهی رو درش می نویسه : خراب است!...

 


عزیزم😍چطوری؟😘
آره کلاً ادم باید سعی کنه ناراحت نباشه ...حتی برای سرنوشتی که گاهی روش نوشته خراب است:)
ولی بنظرم تواین دنیا تنها چیزی که باید راحت نگذشت ازش هواداشتن آدما ودلاشونه:)
خیلی وقته میخوام درمورد همین موضوع بنویسم ولی تنبلی کردم:/

ممنون بانو!

آره دیگه...ناراحتی جز افزودن بر ناراحتی های زندگی چیزی به زندگی اضافه نمیکنه!

دل آدما جنسش خیلی فرق داره...

حتا گاهی جنسش از جنس لباس پشمی که نباید با ماشین لباسشویی شسته شه (وگرنه آب میره!...ومن از همین موضوع یه داغ دیده به تمام معنام!)هم حساس تره!...

و گاهی درد شکسته شدنش از درد برخورد آرنج با لبه اپن  یا برخورد انگشت کوچیکه پا با پایه میز هم دردناک تره!

...

تنبلی؟...واژه ایست بس آشنا!...دفتر خاطرات زندگی ام پر شده از این تنبلی بی تربیت!

عزیزم:) 
آره دقیقاً موافقم ولی این ناراحتی از نوع انسان دوستیه فرق داره...

چه باحال مینویسی از دل اصلا تو بنویس من بخونم جا اینکه من بنویسم بقیه بخونن:)
توجذاب تر مینویسی؛)

تنبلی!شاید بیشتر گفت بی حوصلگی:)
همه تو زندگیشون دارن فک کنم یه جاهاییو که تنبلی کردن:)

آره خب فرق میکنه...آدم باید انسانیت داشته باشه... وگرنه الان عمه خدا بیامرز جدٌ منم زنده نبود!

اغراق نکن دیگه!...من مثال های قابل آزمایش میزنم که ایشالله تجربش کنی...اِ....ینی اگه خدا بخواد تجربش کرده بوده باشی!...

منکه فک کنم زندگیم رو دور تنبلی میچرخه...

 

نه تعارف نبود:)
دل آدما جنسش خیلی فرق داره خیلی خوب بود:)
اونج درد آرنجو خیلی خوب درک میکنم:))

منم درحال حاضر رودور بی اعتماد بنفسی زندگیم داره میچرخه:))
ولی تو به کسی نگو:)))

پس ممنون از تعریفت!

آره دیگه فرق داره...مثلن پوست داخل سوراخای بینی از جنس پرز پتو پلنگی های زمان مامان بزرگ مامانمه....ولی جنس پوست دل از پتو گلبافته!(البته باید پتو نو وشسته نشده رو در نظر بگیرید!)

من یه جمله معروف دارم که میگه(البته از شدت معروف بودنش فقط وجدانم همش میشنوتش!):

"من چیزی از بقیه کم ندارم که به خودم افتخار نکنم!"(مدیونی فک کنی اعتماد به سقف دارم!)

باشه...بین خودمون میمونه!


😍😍😍😘❤
چه مثالایی😂😂
دل همه اون جنسی نیستا
بعضیام جنس دلشون مثل پوست کرگدنه... کلفت...خشن😂
شایدم به سختی سنگ😐

جمله خوبیه:)
خودباوری کلاًخیلی خوبه
نه اعتماد به سقف چرا!اتفاقا خود باوری خیلی خوبه:)

:)

شبت بخیر بانوی کوچک!...البته فک کنم دیگه بزرگ شده باشی...حتا از منم بزرگ تر...پس:شبت بخیر بانوی بزرگ!


مگه سنمو نمیدونی؟:)
نگفتم بهت؟
۲۴سالمه:)
نه همون بانوی کوچکم...میخوام کودک درونمو هرجور شده حفظ کنم...
شبت بخیر عزیزدلم😘❤

سلام محیای عزیزم... نمیدونم چطوری باز پام وا شد به وبت.بهتره دنبالت کنم چون احساس گرمی ارم اینجا.میشه مثه خانواده برتبر دردو دل کرد.حرف زد.کامنتای طولانی پر از گله و شکایت نوشت.شاد بود و خندید...

منم یه دوست مجازی داشتم...(این داستان ادامه دارد؟)

سلااااام ریحانه جون خوش اومدییی😍خوبی عزیزم؟😍
دلم برات تنگ شده بود
😍
فک کنم ندیدی پست خدافظی وب قبلیو موزیکی که برام فرستاده بودیو بامتن خدافظی گذاشته بودم برا پست خدافظی
هنوزم اون موزیکوگوش میدم دوسش دارم😍
چقد خوشحالم میبینمت باز😍😘😘
توهم از بچه ها خانواده برتری؟😍
ازکی؟
من نمیدونستم :((!فک کنم الزایمر گرفتم.البته یه سالی هست دیگه مثل قبل نمیخونمش وکاربرا جدیدو نمیشناسم...
خییییلی خوشحالم حست به اینجا خوبه واینجوریه😍😘❤

توهم؟چی شد دوست مجازیت؟:(

عه عزیزم چرا خدافزی کردی!؟تو ک تازه زده بودی وبتو!

محیا راستشو بگو واقعا منو یادت بود؟

خوشحالم که اهنگه رو دوس داشتی((((:

من اولین بار که اومدم خانواده بر تر فک کنم 95 96 بود.با ایدی جیرجیرک کامنت میزاشتم.یگه نیومدم تا چند ماه پیش.که گذرم خورد.و تو یکی از پستات ک گفته بودی از بچه های خانواده برتری یادم بود که اونجایی هستی ((:

دوست مجازیم رو از مهر 95 تا فروردین 96 داشتمش.باهم  عین دوتا یار گمشده دوتا دوستی که واسه هم ساخته شدن دوست بودیم... و بعدش من یه جای کارو خراب کردم.خیلی سعی کردم و خیلی صمیمی تر شدیم بعدش ولی... خودم حس میکردم  که هیچی مثه گذشته نیست.زدو من خورد به سال کنکورمو تو اوج سستی پایه رفاقتمون من یک سال رفتم.تا چند وقت پیش که اومدم.و باز چیزی که جلوم میدیدم پایه های سوخته یه پایتخت عشقو و محبت و دوستی و رفاقت و مرام و معرفت بود که سوخته بود.ی بار دیگه یه درگیری لفظی در حد 3 تا پیام داشتیم و بعدش هیچ.تولدشو تبریک گفتم و در جوابش حتی thank you رو هم فقط نوشت ty با دووتا قلب.منو اونی که تا صب همه جا سرک میکشیدیمو میگشتیمو میخندیدیم و شاد بودیم و همه رو سر کار میزاشتیم....

تو چی؟

ازبابت یه چیزایی ناراحت بودم ...میخواستم برم دیگه برنگردم:(
پاک کردم ولی طاقت نیوردم دوباره وبلاگ زدم:((
آرههه بابا مگه میشه یادم بره؟؟؟؟
بااون موزیکه خاطره ساختی برام بعد یادم بره؟😍
که اینطور!جیرجیرک😅اسم خانواده برترتو دیدمممم ولی نمیدونستم تویی😂

عزییییزم:(((
چقد بدددد😢
ولی ریحانه غصه نخور دوباره یه رفیق خوب پیدا میکنی
تودنیا پراز آدمای خوبه که میتونن رفیق خوبی باشن برات😍

من ناراحتیم بیشتر ازاینه که دلم میخواست الان توناراحتی باهاش حرف بزنم شاید میتونستم حداقل دلداریش بدم حالش خوب بشه

ماهم یکم حرفمون شد بعد دلخوری پیش اومد که نمیخوام تقصیرو بندازم گردن اون ولی حرفایی زد دلم شکست دیگه نتونستم مثل سابق بشم باهاش:(
البته فکرم نکنم اونم دیگه دلش بخواد بامن حرف بزنه...

برا شما هم دعا کردم . ولی نت نداشتم که همون لحظه بگم 


یه دنیا ممنوووون از لطفتون🌹
زیارتتون قبول
انشاالله خودتون حاجت روا بشید:)

میگذره عزیز.

(((((: خوشالم که یادت موند منو.خیلی حس خوبی داد!

ایشالا.رفیق خوب کمیابه.رفیقی که اهل دل باشه کمیاب تر.

اها... خیلی سخته واقعا وقتی میدونی یکی که برات عزیزه ناراحته و به خاطر لخوریاتون نمیزتونی و نمیشه(نه اینکه نمیخای) قم پیش بزاری.خیلی سخته اب شدنشو جلو چشت ببینی.

ینی هیچ جوری نیست ک بتونی پا پیش بزاری؟

سر چیز بدی دعواتون شد یا همینجوری؟

وای نگو!امیدوارم ک چیزی نباشه بابا تو دوستی همیشه دعوا هست... میدونم ی سری حرفا زده میشه ک پرده عشقو دوستی رو از بین میبره.ولی خب... دوستیه دیگه...


عزیزم😍😚
آره میفهمم بعضیا بدجور حال ادمو خوب میکنه داشتنشون:)
ولی انشاالله یه دوست همونجوری پیدا میکنی😍

اره دقیقا خیلی بده غم دوستتو ببینی ونشه باهاش حرف بزنی...
سرچیز بدی نه خب یه حرفایی دلشکنندن...
امشب سه باررفتم وبلاگش براش کامنت نوشتم پاک کردم برگشتم...


اخی))):

اینجارو نمیخونه؟اگه میخونه ک کامنتای مارو میبینه.اگه نمیخونه هم که..

ایشالا مشکلتون حل شه محیای عزیزم.از صمیم قلب میگم.

نه فک نکنم بخونه


فدای توووو😘انشاالله اون از ناراحتی دربیاد 
خوشم به خوشی بقیه:)
دوست زیاده رفیق زیاده شکر خدا
ولی چه کنم دلم پیش ناراحتی اون بی معرفته:(

سلام. شعرت قشنگ بود. استیکراتم بامزه ان که! :)


سلام
ممنون:)
بامزه ی زشتویین:))
هر بامزه ای خوشگل محسوب نمیشه که!:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan