پست مخلوط با زمینه انسان دوستی وسس اضافه:))

 

هیچ چیز فایده ندارد .همه چیز را امتحان کردم،شراب،زن،موادمخدر،پول،هنر،آواز،کار وحرفه،همه جور ولخرجی،هرجور محدودیت،هیچ کدام کار نکرد.البته تک تک 

این ها فایده داشت ،اینکه معلوم شد فایده ای ندارند..بهترین کاری که هرچیزی میتواند برایت بکند همین است،اینکه خالی ات کند که کاری از آن بر نمی آید.

اساسی ترین ویژگی دنیای انسان ها همین است ،اینکه هیچ چیز کار نمیکند 

این راکه بفهمیم حس انسان دوستی قوی تری پیدا میکنیم چون می فهمیم همه ما گرفتار هستیم...

 

*بخشی از یکی از آخرین مصاحبه های لئوناردکوهن

 

خودم نوشت:

باهم مهربونتر باشیم:)

شاید خدا منتظره که هوای دل بنده شو داشته باشیمو نگاه به دل آدما کنیم تا قلب خودمونو پرازآرامش کنه...

 

پ.ن۱:

داشتم دنبال طرح قلب بامداد رنگی میگشتم وبه این فکر میکردم ما آدما چقد شبیه مداد رنگیم...

هرکی یه رنگ وهمین تفاوتهاست که زندگیو قشنگ میکنه

یکی سبز،یکی آبی،یکی قرمز...

مداد سیاهاهم لازمه...مگه نه؟

آدمایی که به تجربه هامون اضافه میکنن...سیاهن ولی وجودشون باعث معنا بخشیدن به سفیدی ورنگ میشه

مداد سفیدا هم لازمن...شایددوست داشتنی ترینن...

اونایی که تو سیاهی وتلخیها میانوحس وحال آدمو خوب میکنن:)

شما چه رنگید؟:)

من برا شما چه رنگیم؟!:))

بنظر خودم قرمزم:)))

 

پ.ن۲:دنبال عکس بودم اتفاقی این متنو دیدم که به متن اصلی نزدیکه خوشم اومد با اندکی دست بردن تو متن اصلی خالی از لطف ندیدم بذارمش:)

مداد رنگی ها مشغول بودند به جز مداد سفید

هیچکس به او کار نمیداد

همه میگفتند :تو به هیچ دردی نمیخوری.

یک شب که مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ،

مداد سفید تا صبح،ماه کشید،مهتاب کشیدو آنقدر

ستاره کشید که کوچک و کوچکتر شد

صبح توی جعبه مداد رنگی

جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .....

به یاد هم باشیم قدر همو بدونیم حواسمون به هم باشه شاید فردا ما هم نباشیم ...

 

پ.ن۳:تو هیئت یه پسر بچه زیر یک ساله دلمو برد:((

دست کشیدم تو موهاش برگشت لبخند زد بهم دلم رفتتت :((

دلم میخواست بغلش کنم ولی روم نشد ازمامانش اجازه بگیرم بغلش کنم:((

مرگ بر خجالت:((

کی جوابگو شکست عشقی منه حالا:)))

 

پ.ن۴:این پستو ساعت۵صبح دارم مینویسم ...یه بارم گوشیم هنگ کرد همش پرید:/دوباره نوشتم :(

من گناه:(:

مظلوم نما کی بودم من:)))

پ.ن۵:  میدونم پستا شلوغ نظردادنو سخت میکنه ولی من یا حرف نمیزنم یا زیاد حرف میرنم لا تعادل:))

 باهرقسمت حال کردید ری اکشن نشون بدیدزیادخودتونو اذیت نکنید که خداشاهده راضی به زحمت نیستم:))

  • محیا ..

سهلااام صبح بخیر:)

تو چرا خواب نداری دختر؟:)

 

خیلی متن قشنگی بود ، طفلی مداد سفید😢

 

من نومودونم چه رنگیم:)

تو همون قرمز بهت میاد :) شاد و خوشگلی:)

من که عاشق رنگ قرمزم:)

اخییی شکست عشقی خوردی؟؟ عیبی نداره نی نیای خودت میان یادت میره:)


دَلامممم صبحت بخیر😘😍😁
من که همیشه انرمالم😂😅
اومدم متنو یه تغییری بدم کامنتتو دیدم یادم رفت چی میخواستم اضافه کنم😂😂😂

قربونت😍😘
تو چه رنگییی...امممم باید فکر کنم
ولی بنظرم آبی آسمونی یا سبزی:)
آروم وآرامش بخش:)
موافقی پس قرمزم😅😂
😘

آله شکست عخشی خولدم نمیگن دختر مردم عاجق میشه 
نی نیشونو میارن بیرون😁😅
نی نی من:( پیرشدم دیگه تا نی نی خودم بیاد روحیه نی نی ندارم😂😅


سلام صبح بخیر محیا گلی جان 

تو همیشه بیداری ؟😉😁

من تو رو آبی میبینم (ارامش )

بعضی بچه ها خیلی گوگولی هستن. من که دلم می خواد بچلونمشون 😂😍

تو فقط ستارت روشن بشه؛هر چی هم دوست داری بنویس عزیز دلم 😍😍😘😘

 

سلام عزیزدلمممم😍😘
دیروز کلاً فک کنم همش بیدار بود😅
بعضی وقتا خوابم خیلی کم میشه درحد۴ساعت😅
آبی؟واقعا؟منو ارامش؟😂😅
قربونت جالب بود😅😍😍😘
آرههه دقیقا منم دلم موخواد بعضی از بچه ها رو بچلونم😍😅
این بچه هم خیلی خولدنی بود😍

عزیزدلمی مهربون😍😘

تک تک قسمت های متن جذابیت خاص خودش رو داشت :)

متن مدادرنگی رو بیشتر دوست داشتم ^_^


:)
ممنون:)🌸
مخلوط میذارم به ذائقه ها مختلف بخوره😅
سلام
صب بخیر

من هنوز خوابم میاد چطور 5 صب بیدار بودی

من نمیتونم راجب خودم نظر بدم:( به نظرت چه رنگیم؟

عاخی بچه کوچولو من چقدر از اینا دوست، تا گفتی یاد بچه پسر عموم افتادم آخ که چقدر بغلیه

درکت میکنم من یه پستو دو بار نوشتم هر دو بار یهو پاک شد دیگه بیخیال اون پست شدم
سلام عزیز دلم😍😘
روزت بخیر😍
چی بگم عادت دارم بعد نمازصبح میخوابم😐😅
تو بنظرم صورتی😍
لطیف ومهربون ودخترونه وشاد😍

آرههه خیلی بغلین:((بچه دوستتت😭😂

ویییی خیلی بده:((
من ۴-۵ روز بود پست نذاشته بودم دیگه میدونستم نذارم طی روز وقت نمیکنم همت گماریدم دوباره نوشتم😅😖😁

:)

 

😍😍😍❤
مدادرنگی صولتی من چلا فقط لبخند ؟
:))
خواستم بگم تو صولتی😁😍
همون تعریفایی که برا عطسه نوشتم
بنظرم کلاً دخترای نووجون باروحیه لطیف ودخترونشون همشون صولتین😍

یادت رفت😂😂😂

 

اتفاقا آبی و سبز جزء رنگای خیلی مورد علاقمن:)

😂😂

پیر میشی؟ نه بابا تو که تازه ۴ سالته تا اون اون موقع فوقش بشی ۵_۶ساله:)


آرههه کلاً پرید😅😂

قرمزم رنگ مورد علاقه منه😅

۴ساله ۲برداشته شده😅😂

من آبی ام :) 


عزیزم😍😘
آره تو آبی😍❤

تعریفت از رنگ سیاهی و سفیدی رو دوس داشتم، من فک میکنم خودم رنگِ سیاهم! :))

:)
ممنون:)

:)تعریف ازرنگ سیاه متفاوته باتعریف من رنگ سیاه بودنم بد نیست:)

جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۵:۵۰ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

آه چ جمله نسبتا سنگینی بود


:):
ممنون از حضورتون:) 

من ترجیح میدم سبز باشم

//حالا چرا رنگ قرمز .. فکر کنم دلیلت برای اینکه فکر میکنی قرمزی به خاطر  شور شوق و نشاطیه که داری ..

( رنگ قرمز نشونه شور وهیجانه )

:)
سبزو آبی رنگای ارامش بخشن:)
قرمز آره به همون دلیلی که حدس زدی 😅
شیطنتو شلوغی زیاد دارم😅

لا خجالت فرزندم 

من از همه بچه های زیر 5 سال خوشم میاد ...یعنی عاشقشونم 

هر موقع هم بچه میبینم برام مهم نیس که هفت پشت غریبه س یا اشناس

تازه جالبی این عشق من بچه ها اینه که همیشه یه چیزی برای هدیه دادن بهشون پیدا میکنم 


عزییززم😍
منم بچه خییییلی دوس دارم ضعف میکنم اصلا براشون😭
بدشانسی تو فامیل بچه کوچیک نداریم
اینه من بچه ها مردومو می بینم مثل ندید بدیدا یه دستی میکشم بهشون😂😅😳

من نمیدونم چه رنگی ام شاید گاهی تیره گاهی روشن گاهی بی رنگ باشم

 

به نظرم یه رنگ ثابت نیستیم.اما مطمئنم ههمون یه رنگ خاکستری درونمون داریم.


چطوری عزیزم؟دستت که درد نمیکنه؟😞

داشتم فکر میکردم توی نظر من چه رنگی ...
یهو یاد ملت عشقو حرفای عزیز به اللا درمورد حاله نور اطراف هرکسی افتادم:)
آره حق با توئه ثابت نیست ولی غالبن یه رنگه...

رنگ خاکستری درونمونم موافقم...
ولی بستگی داره آدم بخواد ازش استفاده کنه یانه...
شاید اصلا هممون همه رنگی داریم :)
بعضی رنگا رو استفاده نمیکنیم وبعضی رنگامونو بیشتر استفاده میکنیم
مثل من که روحیه افسردگی وتیره رو تو خودم دارم ولی هی پسش میزنم رنگ قرمزو استفاده میکنم :))

یه چیز جالب بخش اول پست مدنظرم بودهمون انسان دوستی همه بحثا شد پی نوشتا😂
همیشه حاشیه جذابتر میشه😂😅

درد که داره ولی محلش نمیزارم :)

 

دقت کردی وقتی جاییت درد میکنه چقدر دیر میگذره؟

 

دردا رنگ شیشه ان به نظرم.دیده نمیشن ولی حسش میکنی

 

خب به نظرت من بیشتر چه رنگی ام؟؟:)


عزیزم😞مسکن نمیخوری؟
دیشب که گفتی یاد خودم افتادم ....ولی دست من پیچ نخورد
رفته بودم آزمایش خون بدم لحظه ای که سوزن کرد تودستم
دستم لرزید تامچ دستم تیر کشید بدجور درد گرفت گفتم شاید طبیعیه ولی اومدم خونه دیدم نخیر دردش ول نمیکنه وغیر طبیعیه تا یکماه این دستم همونجوری تا مچ تیر میکشید وعملاً نمیتونستم باهاش کار کنم با بانداژ یکماه بسته بودمش تا تکون نخوره دردش بیشتر نشه خیییییلی بد بود فک کنم زده بود به عصب سوزنو😢
دست چپم بود هنوز که هنوزه گاهی حسه مور موره هست از همون جای که خون گرفت تا مچ دستم :/ولی خداروشکر دردش بالاخره رفت وتونستم با دستم کار کنم 

انشاالله زود خوب بشی:((
دستتو گچ گرفتن؟

آره کلاً دیرو بد میگذره:(((

اره واقعا رنگ شیشن:(

بنفش:)
ترکیب قرمزو آبی:)
گاهی شیطون وشوخو باانرژی مثل قرمز گاهی آروم مثل آبی:)

سلام مهیایی

خوبی؟

من سبز دوست دارم 

تو هم رنگت سبز مغز پسته ایی :))

 

تولدمم مبارک :)


سلااااامممم 😍
فدات شم خوبم😘توخوبی؟😍
من سبز مغز پسته ای؟😅
رنگ قشنگیه مرسی😅😍😁😘

تولدت بود امروز؟
تفلد تفلد تفلد مباااااالک
🎈🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎁🎁🎁🎁🎁❤❤❤❤
مبایک مبایک تفلدت مبایک😍😍😍😘😘

عزیزم تولدت مبارک انشاالله بهترینا برات رقم بخوره😍😘❤❤

راستی محیا گلی من چه رنگی هستم ؟😉


😍امممم سبز😍
سرزنده درعین آرامش داشتن😍😘


مچکرم 

وای ذوق مرگ شدم 😫😫

😉


عزییییزم😅😍😘

سلام:)

من نمیدونم چه رنگی‌ام:) 

♡♡♡

پستت همه‌ش قشنگ بود*_* مخصوصا پ.ن. ۲^_^

 


سلام به روی ماهت😍😘
از نظر من صولتی یواشی😅😁😍
همون تومایه ها رنگ صورتی پاستیلی😅😍دخترونهوآروم:)

قربونت😚خوشحالم دوس داشتی❤
دوتاپست آخرت چقد غمگین بودن کامنتارو بسته بودی دیگه اینجا گفتم😢
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********

*** **** **** **********

***** *** ***** * ** ****** *** **** ******

*** ***** ***** ***** **** ************ 

******* ***** ***** *** *** ***** *** ******* ** **** ** ***** **** *******

 

 

****** ** ********* مرسی:):

آخیییی😢خیلی ناراحت کنندس😢😢😢😢
نمیدونه هنوز؟
کی پس بهش میگن؟😢😢😢
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** *** **** ****** *** ****

******* *** *** *** 

***** **** ******* *** **** **** * **** ** ****** ******* ** *** **** **** *********


آخی😢اانشاالله به خیر بگذره😢هرچند ناراحتی واقعا طبیعیه😢

سلام

آرامش درونی آدم با هیچ چیز بیرونی به دست نمیاد، انسان دوستی هم یه چیز درونیه که آرامش روحی آدم رو به دنبال داره، هیچ جایگزینی هم بیرون نداره هر چقدر هم آدم تلاش کنه تا این حس دوستی رو نداشته باشه، آرامشی در کار نخواهد بود. خدا خوب همه چی رو دقیق آفریده و به نگاه با محبت به دیگران به هم ارزش والایی بخشیده که متأسفانه خیلی از ما آدما اونو کنار می‌ذاریم تا مثلاً به چیزایی که برامون مهم‌اند برسیم؛ غافل از اینکه تا محبت نباشه هیچی سرجای خودش نیست.

بچه کوچولوهای خوردنی نمونه بارز انسان‌دوستی بدون منت و بی‌چشمداشتی‌اند که خیلی راحت به بقیه مهرشون رو با اون دنیای خوشگل و کوچیکشون نشون میدن.

رنگ صورتی و آبی در کنار هم بهت می‌خوره البته صورتی هم یکی از مشتقات همون قرمزه:)

سلام همراز جون😍
دقیقاً انسان دوستی باعث حس آرامش درونی میشه
با تک تک حرفاتون موافقم❤
وچقدر قشنگ توضیح دادیدونوشتیدممنون😍
آبی وصورتی😍
واقعا فکر نمیکردم جز رنگای آرامشبخشی مثل آبی باشم
😍😅
مرسی از حضورونظرت همراز جون💖

شاید باورت نشه ولی قبل اینکه بگی من تو رو قرمز تصور کرده بودم😌

خیلی متن خوبی بود. لذت بردم واقعا دستت درد نکنه اجی:)


ای جانم😍😘
فعلا دورأی قرمز دورأی آبی
یه صولتی ویه سبز پسته ای دارم😅😂
فدای تو،خواهش میکنم  گلم😘

نشی ک جون دلم😘


😍😍😘❤

من ضاهرا آبیم

تو هم آبی ای

محیایی دلم خیلی دوستتون داره میدونستی؟

مرگ بر خجالت که زیاد کشیدم ازش

اشکال نداره پیش میاد هنگیدن گوشی

تو همیشه مظلومی عسل


آبی؟😍
مرسی ازنظرت😍😘
چه جالب نظرات ابی درموردم زد رو دست قرمز😅
فدات بشمممم عزییییز دلمممم منم خییییلی دوستت دارم😍😘
(وی انقدر خجالتیه دخترا هم بهش بگن دوستت دارم آب میشه😅😳)
منم زیاد کشیدم از خجالت😒
عزیزمی😘

جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ , ۲۲:۱۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)

سلام

جالب بود مخصوصا اون تشبیه آدم ها به مداد رنگی

حتی گاهی مداد سفید هم به درد میخورد


سلام
ممنون:)🌸
خوشحالم خوشتون اومده:)
بله دقیقاً مداد سفیدا هم حتی به درد میخورن:)

اتفاقن تو وب یکی دیگه از بچه ها ام فقط یه لبخند گذاشته بودم...بهم شک کرد...ادی و این همه سنگین بازی؟...ادی و این همه کم حرفی؟...اصن انقد پرحرفی کردم دیگه آنشرلی میاد جلوم لُنگ میندازه!

صورتی؟...نمیدونم والا...یکم زیادی گوگولی به نظر نمیرسه؟...من خودم که بنفش دوس دارم ...نه از این بنفشای زشتی که لا به لای مداد رنگیا پیدا میشه ها...نه ...از اون خوشرنگایی که یکمم به تیرگی میزنه!...ولی خب احتمالن خودمو که ببینی یه چی در حد زرد و اینا میبینی!...چون فک میکنم زرد رنگ اتو کشیده ایه که میتونه یه باطن پر از بی حالی و شل و ول بودن داشته باشه!...

:)

اوه!چقد حرف زدم...کامنت قبلی رو هم جبران کردم!


😂😂😂منم انقد پرحرفی میکنمو مسخره بازی،درمیارم یه بارم کم حرف بزنم غیر طبیعی بنظر میرسه😅
اخه تو هم گوگولی😍
ولی باشه صولتی پررنگ مایل به بنفش😂

زرد اتو کشیده😅
نه همون بنفش😍

آله آله کامنت قبلی جبران شد😁 خوب کاری کردی 😘😍

:)

پس همدردیم!

راستی...همهشخصیت هام که با ایمیل داشتم نابود شد!...دیگه نه سیب کوچک هست و نه بقیه(بهشون اشاره نمیکنم وگرنه آبرو برام نمیمونه!)...الان فقط ادی ام...و تمام!...

 

 



عههه :)
چلا نابود شد؟:)

اوو این که گفتی دخترا بهت بگن دوست دارن منو یاده ی نفر انداخت

الان میگم محیایی دوست دارم

قرمز که نشدی دختر؟!


😳😳😳😅😅😅
فدات بشممم عزیزم منم دوستت دارم😍😘
(استیکر خجالت)
نه خداروشکر قرمز نشدم 😅

سلام بر محیا خانم قرمزی. معلومه پرسپولیسی هستیااا..

من رنگم آبیه😊😉

همه ی نوشته ات رو خوندم. دختر با انرژی من😍

همیشه همینجور بمون برامون..

 


سلااام بانوی مهربانم😍😘
پرسپولیسی😅
نه اصلا فوتبالی نیستم
قرمز چون رنگ شور وهیجانیه گفتم احتمالا من قرمزم😅
بله شما آبی وسرشار از آرامشید😍😚
ممنون که خوندید😘
عزیزدلید😍❤

عزیز دلی.. من اسما استقلالی ام برای اینکه تو مدرسه کم نیارم پیش شاگردا ولی یه دونه اسم بازیکن استقلال رو هم بلد نیستم😉😁


😅😅😅
چه جالب😍😅
خدا حفظتون کنه
خوشبحال دانش اموزاتون همچین معلم ماهی دارن😍😘

فدات عزیزم😙

 

 عزیز دلید ،خدانکنههه😍😘

شکست عشقی 😂😂😂😂


😅😅😂😂
باور کنید راست میگم داشتم باحسرت نگاش میکردم اونم لبخند ژکوند تحویلم میداد منم خندم گرفت بهش
خیلی بامزهوشیرین بود😍


سلام عزیزم خوبی؟

چه متن قشنگی

توهمه رنگ های قشنگی،ای جونم که قرمز گفتی من هم قرمزم❤😍

لبخند زدن بچه ها حس آرومی داره.

عزاداری هات قبول،التماس دعا🌸


سلام بهامین جانم😍😘
عاالیم‌ شکر خدا😍
فدات بشم مهربون هم قرمزی😍😅😘❤
آره بچه ها اصلا بی نظیرن😍
ممنون قبول حق،به روی چشم❤

بله باور میکنم . عزاداریتونم قبول . اصلا ادم عاشق هر جا بره معشوقه رو پیدا میکنه بلاخره


ممنونم همچنین:)
معشوقه😅
بچه ها رو خیلی دوسدارم:)

نصف پستو نخوندم محیا

چون با پارگراف اول داشتم به این فکر میکردم که چطوری بیخیال دنیا بشم.خیلی وقته تو لحظه زندگی نکردم.حس میکنم خیلی سخت گرفتم.

:)
تو لحظه زندگی کردن واقعا سخته:(
شاید خودمم هنوز یه بخشیم تو گذشته جا مونده والانم دارم دلمو گاهی به آینده خوش میکنم....مثل همین امشب...
اما غالباً سعی میکنم تو لحظه زندگی کنم

شاید خستگی از سخت گیری بتونه بهت کمک کنه برا تو لحظه زندگی کردن
سعی کن...میتونی:)

دلتو به چیه اینده خوش میکنی عزیز؟

میدونی،من یه دنیای خیالی دارم :دی توش زندگی میکنم میخورم میخوابم.و خوبیش اینه که دنیای خیایلم همینجا و همین الانه و به اینده ای توش فکر نمیشه.


به اتفاقای بهتر...
:)
دنیای خیالی ؟:)
الانت؟
مگه الانتودوس نداری؟
خوردنوخوابیدنوزندگی کردن تو دنیای خیالی که همین الانه چه لذتی داره؟
چه فرقی باواقعیت داره؟

چرا چرا الانمو دوس دارم.ولی اونجا خیلی فرق میکنه.خیلی ازادی انتخاب ازادی حرف زدن بیشتری داره.یه جورایی خیلی متفاوته.تو کلاسمون فقط سه نفر  اینمدلی بودن.که البته اول دو نفر بودیم.بعد طی یه تصادفی متوجه شدیم یکی دیگه از دوستامونم این مدلیه.یه جور دنیایه که اصلا نیاز نیست توضیح زیادی بدی راجبش به فرد مقابل.طرف اگهر اهل باشه تو هوا میگیره و متوجه میشه چی میگیم.وی خب،کمیم.خیلی.اوایل فکر میکردیم اکسیزوفرنی داریم.ولی خب نه نداشتیم.


:))
چه بامزه:)
من اصلا قوه تخیلمو انگار از دست دادم چه برسه به اینکه انقد تودنیای خیالی زندگی کنم:))
آسیب زننده نیست این فکرا؟

ریحانه توهم از شب زنده دارانی؟:))

معلومه کودک درونتون زنده هست


کاش فقط زنده بودبیش فعالی داره:))

چون دارم با اکانت وارد میشم...

:)

خوب کاری کردی😘
ادی یدونس واسه نمونس😉😍

بر عکس شما ما تو فامیلمون مثل نقل و نبات توی قندون میمونه .. ( بچه فت وفراوونه )


وییییی نقل ونبات😁😍😘الهییییی
خوش به سعادتتون:)
تا میتونی بچه بچلون😍😂
گازم بگیر از طرف من مرسی😅😘

من کلا ادم ارامش طلبی هستم 

از ادی بپرس :) 

کلا عاشق رنگ سبزم ..بعدش در درجه دوم رنگ مشکی و زیر مجموعه های این دوتا رنگ 

:)))  حتی رنگ اتاقم و روتختی و بیشتر وسایلام سبزه 


عزیزممم😍
بهت میاد آدم ارامش طلبی باشی😍
سبز رنگ آرامشه وقشنگه😍
ولی مشکی😐ندوس😅
البته لعنتی مشکی انگار منو میدوس
چون خیلی بهم میاد😐
ولی من ندوس😅

آره بابا عادله آخر آرامش و ریلکس بودنه!

ینی ناجور ریلکسه ها!...مثلن فردا از 100 تا تست امتحان داریم عادله با خنده میگه:من دوتا زدم...

من:  شکلک عصبانی

عادله:شکلک خندون با نیش باز شده!

تستا:دهنشون وا مونده!

 

وجه اشتراکمونم انگار پیدا شد...علاقه به رنگ مشکی...

 


😂😂😂
چقد خوبه اینجوری من از این آدم استرسیا بودم تو درس
البته تا۱۸سالگی
تو دانشگاه ریلکس بودم😂

عه توهم مشکی دوست داری؟:)
من از مشکی فقط رنگ چشمو ابرومو موهامو دوست دارم😅
شاعر میگه مشکی رنگ عشقه مثل رنگ چشای مهربونم😅

من هم شبا بیدارم هم روزا.ینی تایم خوابم اینطوریه که وقتی خوابم بیاد میخوابم و وقتی خوابم نیاد بیدار میشم.همین! تایم الان ساعت دو ظهر تا شیش صبه.

چرا اسیب زنندس.خیلی بد هم هست.خیلی.و خوبیش اینه که زیاد واگیر دار نیست.هرکسی نمیتونه.هرچند چیز خوبیم نیست.


منم همینجوریم هم روزا بیدارم هم شبا😂😅

عزیزم😟خب اگه آسیب زنندس وخیلی بده یکاری کن ازش دربیای نمیشه؟😟

چرا یه مدت بهتر شده بودم.ولی اجتناب نا پذیره.

تو چرا شبا بیداری؟


اجتناب ناپذیره:((
مشاوره رفتی؟
شبا وآرامششو دوست دارم:)

خب مثل اینکه ادی عزیزم اومده آبرویه نداشتمو دزدیده

من همیشه هم ادم ارومی نیستم .. ولی حرص دادن افراد توسط من خیلی کار اسونیه لازمه به قول ادی با خونسردی جواب کارشونو بدم  فرد مورد نظر  تا روز بعد در صدد خود خوری میرود  

نبابا چیزی ندوفت که😅
آروم وریلکس بودن خیلی هم خوبه😍

احسنتتت ممنون بخاطر نکات اموزشی😅😂😘❤

ماموریت اول : در صورت مشاهده کودکی در نزدیکی خود ان را بچلونم 

ماموریت دوم : لپ همان بچه چلونده شده را به صورت نامحسوس گاز بگیرم

ماموریت سوم : مصاحبه کردن با رنگ مشکی برای پایان دادن به علاقه اش به محیای عزیز 

ماموریت چهارم در صورت قانع نشدن مشکی خان مذاکره با محیای عزیز برای شروع علاقهمندی به مشکی خان 


عزییییزم 😂😂😂
اخ دلم رفت منم چلوندن وگاز گرفتن موخواممم😭

بامشکی کنار میام من😅
ولی بیشتر بارنگا شاد ارتباط برقرار میکنم😅😂

مشکی هم مثل سفیده کم طرفدار داره اما وقتی نباشه جای خالیش خیلسی حس میشه 

من از همه رنگا خوشم میاد اما اون چنتا رنگی  که گفتم رو از هم بیشتر میدوستم 

( دلیلامم مثل خودم کوچولو و بچه گونس .. اخ خدا قلبون خودم بشم (( اعتماد به نفسه ها نه اعتماد به سقف درست بگید )))

اره همه رنگا نیازه وجودشون:)

عزیییزم قلبونت برم شیرینم😍😂😘
اره همون اعتماد بنفسه و عالیه😉

اره مشاور و روانپزشکو اینا رفتم.چیز داغونی بود.ولی خب.گور باباشون.

هوم(:


چیز داغونی بود😅😳
انشاالله که حداقل کمتر بشه وآسیب زننده نباشه برات:)❤

در مورد جناب کوهن تو که همه رو امتحان کردی الان میگی فایده نداره پس تهذیب نفس چی میشه البته نتیجه گیریش خوب بود

منم همیشه برام فلسفه این مداد سفید سوال بود . به نظرم ادم ها رنگ به رنگ میشن . از بیرون بیشتر ابی دیده میشم ولی خودم فکر میکنم سیاهی زیاد دارم . شما همون رنگ اصلیتون قرمزه 

در مورد بچه کلا تا موقعی که راه نیفتن شیرینن بعد از اون امار عذاب :)

دیگه جناب کوهن زده بوده سیم آخر😅میخواسته ببینه بالاخره چیزی جوابگوئه یانه که دیده نخییییر😅

مریمم همین نظروداشت که ادما یه رنگ ثابت نیستن:)
آره شماهم از بیرونی که ما میبینیم آبید:)
درموردسیاهی!
بقول مریم هممون یه رنگ خاکستری درونم داریم:):

قرمز بودنو دوستدارم :))
البته که فقط یه نقابه:))

آره راه میوفتن خیلی اذیت میکنن:))ولی بازم شیرینن:)



سلام

:)

خب من مدت زیادی شما رو نمیشناسم، اما در همین حد الآن، بنظرم یک جعبه مداد رنگی با رنگهای متنوع هستید. مثل پستهاتون :)

خودم تصوری از اینکه چه رنگی ام ندارم، ولی رنگهای آبی، سفید، سبز و بنفش روشن رو دوست دارم...


سلام پیکاسوی نسل ما:)

آره شاید رنگی منگیم😅 قرمز وآبی وجودم فقط باتوجه به نظرات دوستان بیشتره😅

بنظرم شما بنفش روشنید:))
مخلوط گاهی ارامش آبی وشیطنت قرمز میشود بنبش(بنفش)😅
ممنون از نظرتون:)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan