نباشی تو بهشت تو قفسم...

من زخم‌های بی‌نظیری به تن دارم اما

تو مهربان‌ترین‌شان بودی

عمیق‌ترین‌شان

عزیزترین‌شان 

بعد از تو آدم‌ها 

تنها خراش‌های کوچکی بودند بر پوستم 

که هیچ‌کدام‌شان 

به‌پای تو 

به قلبم نرسیدند...

بعد از تو آدم‌ها 

تنها خراش‌های کوچکی بودند

که تو را از یادم ببرند، اما نبردند 

تو بعد از هر زخم تازه‌ای دوباره باز می‌گردی 

و هربار 

عزیزتر از پیش

هربار عمیق‌تر...

 

 

پ.ن۱: سلام سلامممم:)

میخواستم کامنتا این پستم ببندم وحرفم نزنم !دیدم نه هم خیلی حرف دارم هم دلتنگ هم صحبتیتون:):

 

پ.ن۲: اول اینکهههه یه دنیا ممنون بابت مهربونیاولطفتون که وقتی کامنتا پستاهم میبیندم خصوصی پیام میدید حالمو میپرسید ،شرمنده اگه بابت پستام یا آهنگ غمگین شدید یا دلتون گرفته:(

دوستتون دارم ویه دنیا ممنون که حالمو میپرسید وحواستون بهم هست و ممنون ک میخونیدم:)❤ 

 

پ.ن۳: خیلی وقت بود میخواستم بگم ولی مدام پستا رو میبستم و نشد که بگم تغییرات جدید وبلاگ اعم از فونت وعکسا هدروپس زمینه زحمت علیرضای مهربونِ بیانِ وتو عمومی ازش تشکر کنم:)

خوشجگلههه نه؟:)) خودم مودونم:))

 

پ.ن۴: متن عاشقانه باعکس خوراکی چی میگه؟

عکسو گذاشتم بمونه به یادگاری از این روزامو حال وهواش درواقع شباشو حالو هواش شبای سرد زمستونی مثل همین امشب که به شدت خوابم میومد وهی پا کتاب چرت میزدم

 ولی نمیخوابم ومقاومت میکنم که درجهت تحقق اهدافم :/ درس بخونم باشد که رستگار بشم ولی تا خود صبح برا پریدن خوابم خوراکی میخورم ودریغ از خوندن یه صفحه😐

چیه ؟ این مدل تلاش ندیده بودید؟ حالا ببینید😛 

فکر کردید الان میام مینویسم دارم مثل چی!

چی؟ همون چی که هممون میدونیم:))

درس میخونم؟:))

اوایل خرداد کنکوره ومن تازه شروع کردم و۶تا کتاب حدود۳۰۰صفحه ایه که اصلاً تاحالا نخوندمشون وبامطالبشون آشنایی ندارم با گنجایش خوندن روزی۵صفحه در طول شبانه روز

میرسم دیگه مگه نه؟😐😅😂

شباهم تازه بیدار میمونم که ۵صفحه تموم بشه😂بنظرتون یکی از دانشگاه ها تهران درمیام؟😁

هرکی گفت نه بلاک میکنم گفته باشما😒

 

مجموعه مخاطب متن ِ اول پست وآهنگ وکتاب وخوراکی میشه خلاصه روزاو شبای این دورانم:)

 

اینجوریه که من برادرس بیدار میمونم و تاخود صبح خوردنی میخورمو فکر میکنم

وهرصفحه کتاب یکساعت طول میکشه ۵دقش خوندن اون صفحس۵۵ دقش خوردن وفکر کردن😐

همشم با خودم فکر میکنم این بچه درسخونا چطوری درس میخونن اونم روزی۸-۱۰ساعت😖

خداقوت دارن واقعاً نههه؟:)

 

 

پ.ن۵: دارم سعی میکنم از اکنونم لذت ببرم وخودمو متقاعد کنم که مهم نیست چی بشه حال الانمو عشقه:)) که  حالم باهدف داشتنه خوبه:)

حتی اگه به سختی رشد گیاه تو دل سنگ باشه حتی اگه نتیجش خوب نشه ...میخوام سعی کنم فارغ از فکر به نتیجه تلاش کنم...چون انقدر روزا کار خونه وآشپزیو خریدو مراقب از باباو... روانجام میدم که وقت نمیکنم درس بخونم وهرموقع میرسم سرکتاب غش میکنم رو کتاب ازخستگی و شباهم با خوابالودگی ۵صفحه به زور میخونم😅😂وفکر میکنم روند فاجعه ایه:(:

ولی میگم مهم اینه من دارم تلاشمو میکنم😢

مگه نه!؟

بگید آره بگییید دیگه😟نگید ناراحت میشما😛

خلاصه هرروز برا دلداری به خودم میگم شد شد نشد نشد 

وولا:))

وُلا رو میدونید چطوری میخونید؟ همون والاست بالهجه جنوبی :)

 

 

پ.ن۶:خیلی یهویی یاد مهران مدیری تو سریال مرد هزار چهره افتادم وقتی رفته بود تو یه جمع شاعرو ازش خواستن شعر بگه 

لیست خریدکلانتری که تو جیبیش مونده بودو دراورد وبعنوان شعر خوند

لیست خرید

 

پوتین برای سربازان جدید

نان

نفت یه پیت

اسلحه به تعداد کافی

اتاق بازجویی نم کشیده

پول برق را باید بدهیم

پول آب جدا

دوبله پارک نکنیم

و دیگر هیچ:))

 

بقیه هم میگفتن به به!

 

یوقتا که میخوام بنویسم همینقدر ناشیانه مینویسم!همینقدر که اصلاً من اینجا چیکار میکنم وخب حالا که چی:/

ولی دلخوشیه دیگه نوشتن چون دوس دارم مینویسم:)

دیگه شما به بزرگواریتون ببخشید من مطالبم عمیق وپر مفهوم نیست😛😢

سعی میکنما ولی مفهومی به ذهنم نمیرسه بیان کنم😅:)))

ولی خببب چون خیلی دوستتون دارم 

سعی میکنم درآینده 

 درمورد طبقه بندی های سازمان های اجتماعی براساس ملاکهای ذهنی وتحلیلی اعم ازطبقه بندی پارسونز، اتزیونی بلاواسکات صحبت کنم

اصلاًم از جایی کش نرفتم این چیزارو 😛😅

 

پ.ن ۷:

باز من شلم شوربا نوشتم سخت میشه کامنت گذاشتن میدونم:)

براهمین من راهنمایتون میکنم مثلاً میتونید بگید به به چه متن قشنگی یا خداقوت پهلوون انقدر درس نمیخونی:/ یا نترکی دختر انقدر میخوری:/ یا بی نمک کی بودی تو یا برو کنار

بذار باد بیاد توام،یا پتی بورم شد بسکویت؟:/:))

 

پ.ن۸: اگه الان یکم حالم خوبه بخاطر وجود آدمای خوب ،دوستای خوبمه که واقعا صبورن من بودنارو قدر میدونم،مهربونیا وتلاش برا خوب کردن حالمو میبینمو قدر میدونم :)ببین میم! باشمام:) من همه مهربونیاتو می بینمو قدر میدونم:)

 

و گلی جانم که باتمام اخلاقای افتضاحم :/ هنوز مثل همیشه مهربون وصبور کنارمی ممنون که هستید😘❤😢

 

پ.ن۹:خوبیارو باید فریاااااد زد مگه نه؟:) کم ترین کاریه که در مقابل مهربونیا میشه انجام داد:)

 

 یاحق:)

 

  • محیا ..

سلام 

موفق باشید.

سلام آقا محسن:)
ماشاالله شما چقدر سحرخیزید صبحها همیشه بیدارید:)
خیلی ممنون:)

خدا قوت پهلوون::))

خوش اومدی عزیزم😍😘

مرررسی مرررسی😅😍😘
 پهلوونا قبل از من سوتفاهم بوده😅

+ممنون از حضورت❤

ممنون .

خواهش می کنم.


:)🌸🌸🌸

سلام محیا گلی جانم 

صبحت بخیر 😍😍

بله عزیزم خوبیا رو باید فریاد زد 😍 اصن باید جیغ زد 

بین خوراکیا پفک رو بیشتر دوست دارم . اول خوراکیتارو نگاه کردم ببینم چی دوست داری 😂

موفق باشی گلم. تو شب تا صبح بیدار بمون نخوندی هم نخوندی 😉😉

 

سلام عزیزدلم😍😘💖
صبح توهم بخیر😘💖

😉😍

عزیزم😂😍❤راستش اینا از کمد خوراکیا تنها بازمانده ها بودن که جز کافی میکسه کرانچیو بسکویتو دوست نداشتم ولی برا سرگرمی خوبن😂😅 سرگرم خوردن بشم درس نخونم😅😂
من معتاد کافی میکسو نسکافه و کاپوچینو واین چیزای کافئین دارم شدید برامم خوب نیست مثل چی میخورم😑😐
کرانچیمو نخولدم بیا براتو😅💖

مرسی عزیزم😘البته درخودم نمیبینم موفقیتی صورت بگیره😐😅


متشکرم صدا قشنگم 😍😍😍

نوش جونت 😍

منم  دوست دارم ول گه گاهی می خورم . به همه هم توصیه می کنم ضرره داره ، ولی باشه می خورم 😂😂. آخه خوراکیا واقعا خوشمزه هستن 😋😋

دست گلت درد نکنه بزار برای امشب خودت 😍😉😋

تو دختر باهوشی هستی 😍

😁😁😁😍😍😍😘😘❤
نیشم تا بناگوش بازه میدونی چرا؟😅
از ذوق میگی بهم صدا قشنگ😅😂❤


آره واقعاً خیلی این هله هوله ها ضرر داره منم یه مدت تو ترک شدید بودم😅آخه معده وگوارشم ترکیده بود😐
الان باز برگشتم به عادتا بدم یعنی هروقت میرم خرید مایحتاج خونه دوتا پلاستیک ازاین هله هوله هاهم میخرم😐😑

واقعاً موندم چرا هرچی چیز خوشمزس مضره😬 😋

لطف داری😍😘❤باهوش سربه هوا😅

اخ محیا منو یاد پارسال انداختی:)

دیشبم همین کتاب جلوم بود داشتم همین فصلو یه مبحثیشو مرور میکردم:) یه عکسم گرفتم که روزای اینده یه پست بنویسم :)

 

ولی جدا با خوراکی خوردن میشه درس خوند؟:)

من که همه ی تمرکزم میره به خوراکی جان ها😅

 

خدا هواتو داره، تو تا جایی که میتونی تلاشتو بکن هر چی صلاح باشه همون میشه، خدا میبینه شرایطتو.

 

و خواهش میکنم نیازی به تشکر نیست❤

چه باحال:)

الان جا داره بگم شما آرزوها مارو زندگی میکنید😂😢😅

نه دیگه جداً با خوراکی خوردن نمیشه درس خوند واسه همین نمیرسم درس بخونم دیگه فقط میتونم بیدار بمونم😂😅
خوراکیم نخورم خوابم میگیره درهر دو صورت من درسو نمیتونم بخونم فقط خودمو دارم زجر میدم😐😂😅

هم شرایط هم درگیریا ذهنی ،گنجایشمم کمه😅شبیه بچه بی قرارام که سر کتاب نمیتونن بمونن😅

ولی توکل برخدا:):

❤❤❤

قربون خنده هات 😍😍😍

من همیشه میگم تو هم بخند عزیزم 

من ماهی یه بار رو باید بخورم 😂

نچ نچ نچ همیشه میری محیا ضرر داره هر وقت خریدی همه رو نخور یه دونش رو بخور

منم نمیدونم . چرا خوراکیای خوشمزه اینقدددد ضرر داره 😑🤭😋😂

عزیزی 😍😍😍

خدانکنهههه عزیزم😍😘💖

ماهی یه بار خوبه:) بنظرم زندگی سالمی داری ماهی یه بار هله هوله میخوری
کارخوبی میکنی:)
من گوارشم منهدم شده:)))
واشر ماشراش در رفته :)))
من یجوری میخرم جیره بندی که هرروز بخورم😐


قربونت برم😍😘❤

خیلی هم زیا و عالی

آدم همیشه که شاد نیست. ولی خب باید تمرین کنه برای شاد بودن. 

خیلی ممنون لطف دارید :)🌸

بله درسته:)

 ممنون از حضورتون:)

سلااام

خب مبارک باشه در و دیوار جدید. 

من اول میخواستم نظر نذارم بعد نصف متنو خوندم خواستم نظر بذارم و بعد دیگه کلش را خوندم و اون قسمت پتی بور را که دیدم واقعا درسته پتی بورم شد بیسکوییت این همه بیسکوییت خوب هست. ولی کرانچی خیلی خوبه. اصلا خوراکی انگیزه اصلیه به نظر من.

حتما موفق میشید، خیلی حس خوبی داره خوندن برای ارشد. استرسش کمه، البته حالا نمیخوام بگم بر عکس کارشناسی اولش آسونه بعدش سخته (عه گفتم). ولی الآن خیلی موقع خوبیه که شروع کردید اگر وسط کار مشکلی پیش نیاد و این که حتما یکی دو تا منبع اصلی هم بخونید به نظرم برای دانشگاه تهران.

منم همیشه یه صفحه را 2 دقیقه میخونم نه 55 دقیقه ولی 15 دقیقه فکر میکنم.

حالا کاش موضوع مشخصی داشت این فکرا هی بهم وصل میشه. اگر یه موضوع داشت من بعد میرفتم حقم را از اون موضوع میگرفتم و بهش میگفتم من دو برابر زمان خوندن این کتابا حین خودندنش بهت فکر کردم خجالت نمیکشی.

من گاهی اوقات فکر میکنم آیا ممکنه مطالب پر عمق بخوام یه روز بنویسم (البته من همین حالاشم پر عمقم بزنم به تخته :) ) ولی خب رسالت!! ام به نظرم این نیست و همین طور بیان کردن حسه که میتونه مفید باشه و اگر هم نمیتونم بنویسم گاهی مشکل از همین خرابی حس هاست. البته قدیما که من هنوز تو بیان نبودم (پس چی میگم :/) بعضیا مطالب عمیق و حسی و کاربردی را ترکیب میکردن و این خوبه.

سلاممم:)

خیلی ممنون:)
درودیوار جدید مبارکو خیلی بامزه گفتید:)))

😂😂😂 خداروشکر بسکویت پتی بور بانی خیر شد باعث شد شما کامنت بذارید بگید اینم شد بسکویت😅😂
منم دوستش نداشتم یعنی اصلاًنمیخوردم جدیداًقفلی زدم روتست چیزایی که نمیخورم والان دیگه دوسش دارم تازه سری بعد میخوام بسکویت مادر بخرم😂 

هل هوله انگیزه نه تنها درسه انگیزه زندگی برامن😐😅 


ممنون:) انشاالله
بله کلاً هدف داشت حس خوبیه بنظرم:)
البته این استرس نداشتنه برامن باعث شده جدی نگیرمو درست نخونم😅
اگه وقت بیارم حتماً منبع اصلی هم میخونم 
چون رشته کارشاسیمم چیز دیگه ای بوده این رشته کلاً مطالبش جدیده برام نیازه واقعا منبع اصلی هم بخونم برا تسلط اکه وقت بیارم:(
ممنون از راهنماییاتون:)

دقیقاً افکار مدام بهم وصل میشن ومن به خودم میام میبینم ازیه فکر ساده رسیدم به یه سری افکار مالخولیایی ودارم اشک میریزم :/

:)))) واقعا. کاش میشد حقمونو ازاین افکار میگرفتیم😅 من با مشت میحوابوند تو صورتشون که نمیذارن درست بخونم😐
البته الان که فکر میکنم مشتم قاعدتاً درد زیادی نداره گازشون میگرفتم😐😅

بله واقعا همین الانم پرعمقید:)
حرفاتون جالب بود ممنون :)


میشه فضولی کنم بگم رسالتتون چیه؟ میدونید؟:)
کلاً هرکی از رسالتش حرف میرنه برامن جالبه:(:


ممنون از حضورتون ووقتی که گذاشتید انقدر تایپ کردید:)

+ ویه چیزیم بگم نمیدونم اسمتون واقعیه یا مستعاره ولی ازاین ترکیب اسما خوشم میاد خیلی حس مثبت وخوبی دارن حتی خوندنشون مثل امیر علی،امیرحسین،محمد حسین،امیررضا،محمدرضا:)
البته تکشونم قشنگه علی محمد،رضا،حسین:)


آخه پتی بورم شد بیسکوییت؟؟؟😂😂

بدم میاد بدم میاد بدم میاااادددد😒

 

اونجا که گفتی سعی میکنما ولی به ذهنم نمیرسه یاد کچیلک افتادم😅😅😅میگفت عههههه😀😀😀یاد میگیرما اما فراموش میکنم

😂😂

 

خدا قوت عزیزم😘😘انشاالله نتیجه ی زحماتتو میگیری.

پیاده روی عجیب حال منو خوب میکنه و تمرکزمو بالا میبره.حتی اگه ۱۰ دقیقه دور اتاق بگردم.توام وقتی حواست پرت میشه امتحان کن.

😂😂😂
نه واقعا پتی بورو اخه کی میخوره جز منی که همه چیزام بابقیه در تضاده حتی علایقم😂😂😂😂

منم قبلاً دوست نداشتم اصلاً‌نمیخوردم میگفتم این چیه:/ ولی الان عسل میریزم روش یا شکلات یابا کافی میکس که میخورم خوشمزس یجوری قفلی زدم روش بد😂😅


😂😂😂 همون تومایه ها کچیلکم 😅موندم بقیه این همه مباحث عمیق از کجا میارن من ذهنم به این چیزا نمیرسه خیلی صفر کیلومترو اورجیناله😅😂


مرررسی فدات شممم😍😘😘 انشاالله❤

چقدخوب که با پیاده روی حالت خوب میشه تمرکز بدست میاری😍
من راستش قبلاً کرونا نبود همش مثلاً بیرون بودم همون پیاده رویه وبین مردم بودنو پاساژ گردی وتنها بودنه ودور زدنه حالمو خوب میکرد الان که کرونا هست ادم مجبوره فقط مواقع ضروری بره بیرون نمیشه برم من خودم میدونم با توخونه موندن افسردگی میگیرم بیقراری کلافگی چون کلاً روحیانم باتو اجتماع معاشرت و..همخونی داره حالم خوب میشه ولی چاره ای نیست😢😐
توخونه هم رژه میرم ولی فایده نداره
یوقتا انقدر کلافم بیقرار هی رژه میرم بهم میگن محیا پس چته آروم بگیر چرا انقدر رژه میری😅


مرسی از حضورت وراهنماییت عزیزم😍😘
چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹ , ۱۶:۱۱ فرشته ی روی زمین

کرانچی فلفلی🥺😭

من موقع درس خوراکی پیشم باشه اول باید خوراکیارو تموم کنم خیالم ازشون راحت بشه بعد درس بخونم..نمیتونم هم بخورم هم بخونم چون همممه ی تمرکزم رو خوراکیاست😁😅

شعر مهران مدیری قشنگ بود :))) ندیدمش این سریالو

محیا پستهات همینطوری خوبه:) هرطوری و هرچیزی که خودت با نوشتنش حس خوبی میگیری بنویس..این طوری اون حس خوب به ما هم منتقل میشه(چیزی که هر نوشته ای ندارتش)

 

+موفق باشی :)💪🏼💗

عزییییزممم کرانچی دوس؟😟خودم برات میخلممم😍😘😉

دقیقاًمنم همه تمرکزم روخوردنه😂😅
یهو میبینم چند ساعت گذشته صبح شده من هنوز یه صفحه هم نخوندم😐😅

عه ندیدی این سریالو؟:) تو زمان خوندش خیلی پربیننده بود:)


عزییییزم مررررسی انگیزه میدی😍😘😘😘❤❤❤
من همینجوری که خ دیگرانو بخورم حس خوبی میگیرم😐😂😩


+مرررسی باآرزوی بهترینا براخودت خوش قلب عزیزم😍😘💖

سلام :)

 

اگر هدف نهایی از درس خوندنتون براتون مهمه، سعی کنید خیلی جدی تر و مصمم تر باشین.. البته همیشه مشکلات جانبی، آدمو اذیت میکنن ولی خب، هدف خیلی مهمه.. یه استادی بود میگفت من بعضی وقتا به دانشجوهای مثلا برق میگم برید بشینید سر کلاس های اقتصاد، یهو دیدید اون رشته رو بیشتر دوست داشتید، اگر کسی واقعا به سمت رشته و درس مورد علاقه اش بره، یهو میبینید چندین ساعته چیزی نخورده و داره فقط میخونه و بررسی میکنه.. چون شاید براش حتی اون قبول شدنه و نمرهه خیلی مهم نیست و خود یادگرفتنه و اون موضوع مهمه.. یکی هم بود که میگفت ادیسون چندین و چند ساعت از تو اتاقش بیرون نمیومد و فقط یه کیسه نون خشک کنارش بود و گاهی وقتا میخورد و بقیه وقتشو به کار و تحقیق میگذروند ! پس امیدوارم این هدف گذاریه و انتخاب رشته و درستون رو مصمم تر انجام بدین که بتونین بهتر براش قدم بردارین.. :)

 

یکی از غذاهایی که من دیده بودم مامانا به بچه های کوچیکشون میدن، حل کردن بیسکوئیت تو کمی آبجوش بود.. خیلی مزه جالبی میداد ولی به شدت به نوع بیسکوئیت هم بستگی داره :) فکر کنم با بیسکوئیت مادر انجام میدادن.. من خودم گاهی وقتا اینطوری یه چیزی درست میکردم میخوردم ولی نمیدونم چرا بعدش به شدت معده ام ترش میکرد :( 

 

ان شاء الله که تو هر مسیری قدم برمیدارین، موفق باشید :)

سلام:)

بله دقیقاااااا یعنی کاملاً با پوستو گوشتو استخونم اینو درک کردم وقتی آدم به مبحث وموضوعاتی علاقه داره همه چی براش بی معنیه وساعتها هم بشینه پاخوندن اون مباحث ودرسا خسته نمیشه
وخب من پارسالم ارشد شرکت کردم البته رشته خودم وکلاً یکماه بیشتر نشد بخونم ولی اون یکماه رو خیلی راحت۸-۱۰ ساعت میخوندم بالذت وخسته هم نمیشم انرژیمم اتفاقاً میرفت بالاتر چون واقعااا من صنایع غذاییو مباحثشو درساشو خیلییی دوست دارم وازخوندنشون لذت میبردم یوقتا هم که فرصت بود حتی۱۲ساعتم میخوندم
ولی الان نمیدونم بخاطر جدید بودن مطالبه که دیر میگیرم مطالبو واسه همین خستم میشه وپرش حواس وذهن دارن خیلی وبند نمیمونم سرکتاب
برا تغییرات روحی خودمو دغدغه ها فکریمه برا خستگی روحی یا یوقتا جسمیه و...که نمیتونم خیلی حواسمو جمع کنم یابخونم :((
تواین یکسال اخیر به هرحال کلی تغییرات روحی داشتم و خودمم از الانم اصلاً راضی نیستم وبابتش ناراحتم:(((
ولی میدونم تاهمین حد خوندنه حتی کمم حالمو خوب میکنه یعنی فکر کنم علاقه رو دارم منتها نمیدونم خستگی روحی احتمالا. دلیل این همه حواس پرتیه:(


امیدوارم تو انتخابم فقط اشتباه نکرده باشم😢😐😐
کاش پیدا کردن علایق راحت بود 
سختهههههههه خیلیم سخت تصمیم گرفتم این رشته شرکت کنم:):
هنوزم نمیدونم کار درستی کردم یانه:(:

دم ادیسون گرم:(


:) ارهههه ماهم بچه بودیم ازاین بسکویت حل کرده ها میخوردیم خیلیم دوست میداشتیم😅:))
یادش بخیر😅
البته الانم خیلی فرق نکرده بسکویتو من میزنم تو چایی میخورم همونه😅😂

بخاطر آرد گندمشونه معده منم به آرد گندم تو یه مواردی اینجوری واکنش میده :/

مرسی خیلی ممنون انشاالله:)البته انشاالله مسیرمو پیدا کنم😐😅😑

سلام

به به چه متن قشنگی

خداقوت پهلوون انقدر درس نمیخونی:/

نترکی دختر انقدر میخوری:/

بی نمک کی بودی تو

برو کنار بذار باد بیاد توام،

پتی بورم شد بسکویت؟:/:))

این عکس رو گذاشتی که بفهمیم، کارشناسی ارشد میخونی....

فک نمیکردم، هنوز چی توز هم باشه.....

خدایی رعایت حال ما رو کنید...حال نداریم مطلب بخونیم 😁😑

 

سلام عامو شیرازی:)))
حالتون چطوره؟
باهمون لهجه خودتون بخونید:))

من پشت در کارشناسی ارشد موندم۲۶سالم داره میشه دیگه بعد۴سال خوندن برا کارشناسی ارشد نمایش داره؟:)))
گذاشتم از روزام بنویسم😬😒

جداً؟:)) شما چقدر باااکلاسیییید حتماً پفکو...فقط چاکلز میخورید که نمیدونستید چی توز هنوز هست😁
من چی توزو به چاکلز نمیفروشم😅
البته اون پفک مینو نمکی قدیمیا رو از همهههه پفکا چی توزاو چاکلزا بیشتر دووووس دارم😁😍

خدایی کم شیرازی بازی دربیارید😅😂
یعنی خوب شد من فهمیدم شما شیرازیدا 😂😂😅همش شما فقط به متنا طولانی من گیر میدید😭
آخرشم منو مثل خودتون شیرازی میکنید😅

+ممنون که باخستگیتون😅 متنا طولانیمو میخونید:) نخسته:))

متوجهم.. منم وقتی یه مطلب جدیدی که شاید هنوز خیلی انگیزه کافی برای یادگیریش ندارم، میخونم.. همینطوری میشم و آدم دیر ارتباط برقرار میکنه.. بخاطر همین بعضی ها کلاس های حضوری رو ترجیح میدن چون اونجا واقعا بیشتر آدم میخواهد بخونه و یادبگیره.. البته متاسفانه الان بخاطر شرایط کرونا، وضع فرق کرده..

این خستگی های روحی تاثیر گذاره و خب خیلی وقتا چندان چاره ای نداره.. باید آدم رو خودش خیلی کار کنه که بتونه ذهنشو مرتب کنه تا بتونه چهارتا مطلب بخونه.. کتابخونه دانشگاه ها عمدتا بخاطر همین خیلی شلوغ بود.. چون طرف اونجا خیلی باز مصمم تر میشد بخونه.. تو خونه کلا درس خوندن سخت تره..

 

بعضی ها هم با بلندتر خوندن درسا.. مثل حالتی که دارن درسو برای یکی توضیح میدن، بیشتر میتونن تمرکز کنن.. ولی خب انرژی بیشتری میگیره و آدم باید تو اتاقی باشه که کسی نیست و...

 

خواهش میکنم، توکل به خدا :)

بله دقیقاً :((
منم دارم خیلی تلاش میکنم که چهارتا مطلب یاد بگیرم بااینکه هوشم خوبه بنظر خودم ولی همین خستگی روحیه حتی جسمیه تو بازده آدم خیلی تاثیر میذاره:(

آرههه کتابخونه دانشگاه ماهم یجور وحشتناکیییی شلوووغ میشد اصلاً نگم بخصوص ایام امتحانات جا سوزن انداختن نبود:))

یله توخونه  سخته واقعاً تا آدم میاد تمرکز کنه حواسش جمع درس شده میره تو عمقش یکی میگه محیاااا پیرهنمو اتو میکنی؟
بابا میگه محیاااا گشنمه
محیاااا آب میخوام
محیاااا فلان😐
محیااا😐
وسط این کارا تمرکزم باید کنم😐
:)


من همیشه بلند میخونم😅 تو اتاق کسی باشه نباشه بلند میخونم😐😅  صدامم همیشه میگیره😅
آروم بخونم حس میکنم نخوندم😅


توکل به خدا:)
والتماس دعا:(

عامو یعنی شما درس میخونید که حوصلتون سر نره بعد از بیست وشش سال، البته اگه درس بخونید

ممنون که با پستای طولانیتون، ما رو از اینی که هست خسته تر میکنید :/

از قدیم گفتند:

عامو اصن حسش نی

نه عااامووو تنها چیزی که تو این زندگی ندارم حوصله سررفتنه انقدر سرم شلوغه:( 
نوشتمو خوب نخوندیدا:(
انقدر وقت ندارم که به زور درسو گنجوندم تو روزام که شبا بیدار میموندم به زور میخوندم 
الان تایم خوابمو عوض کردم ۱۱خوابیدم ۴بیدار شدم ببینم بازده کله سحر خوندنم بیشتره یا شب بیدار بمونم  الانم نگا سوال جواب کامنت کنید میبینید که۵صبحه:)
درهر صورت فقط این تایم صبحو خالی دارم 
چون دیگه کل روز درگیر خونه داریو آشپزیو خرید خونه وهزارویک دغدغم 
الانم یه نهایت ۳-۴ساعت بتونم درس بخونم بعد باید ناهار درست کنم کارا خونه روانجام بدم بیرون خونه هم خرید دارم هم کار اداری 
هرروزم همینجوریه  ازصبح تاخود شب درگیرم:((((
حوصله سررفتن نداریم ما:(( هدف دارم :(:

عامو روزی یه خطشو بخون راضی به خسته تر شدنتون نیستم:))
 این پرحرفیه خصلت منه تغییر نمیپذیرد😅

رسالت اصلی ما این است که :) : هر کاری خواستیم بکنیم و خودمان باشیم رسالت وبلاگ مان! هم همین است که خیلی خودسر و در عین حال لطیف باشه

اسم واقعیمه قبلا اسم مستعار داشتم مخ سوخته قبل ترش هم علی حق جو

من خودم هم اسممو دوست دارم :)  از امیر علی و اینا خوشم نمیاد ولی علیرضا و محمدرضا خوبه

:))
خودبودن بدون دروغ وتظاهر وریا ونمایش خیلی نکته مهمیه:)

بله یادمه مخ سوخته رو گفتم شاید اینم مستعار باشه 
:)

اتفاقاً ازبین همه این مدل اسما من امیرعلی رو بیشتر دوس دارم:))
همه رو دوست دارم ولی امیر علی رو خیلی بیشترتر 
دراین حد که سالهاست تصمیم گرفتم اسم پسرمو بذارم امیرعلی😅😂

باور کنید همشو خوندم...منتها متن کشکولی بود و به قول شما شلم شوربا بود

فقط اینکه چرا اذییت خودت میکنی عامو...چهار گوش این درسا رو ببوس و بذار کنار...خانم هدفدار...

کشکوووولییی؟:))) به متنا من توهیییین میکنید؟:)))
مجازاتتون چی باشه خوبه؟:)))

نمیشه عامو هدف دارم هددددف😤
برام مهمه حتماً که دارم اینجوری خودمو اذیت میکنم دیه:)

کلمه دیه رو خب اومدی....

عامو کشکولی که حرف بدی نیست...یعنی همون شلم شوربا

باور کن داری خودتو اذیت میکنی :/

هدفت رو تغییر بده

یا حضرت عباس که بلاک نشم😂

نمیدونم از کی تو وبلاگ یاد گرفتم فک کنم بهار میگفت دیه:)))
حرف بدیم نباشه من میگم شلم شوربا شما نگو 😂

😤:/ شمارو بذارن برا ناامید کردن نفر اول میشید درایجاد یأس 
طرف پراز انگیزه بیاد باشما حرف بزنه یکاری میکنید از زندگی سیر بشه خودکشی کنه اصلاً 😂😐 هم خسته اید همش هم موج منفی:))
مگه میدونید من به چی میخوام برسم که میگید تغییر بده؟:))

😂 نه من اهل بلاک نیستم جنبم بالاست:))
بخوام کسیو مجازات کنم درکمال سکوت وآرامش وریلکسی کامنتو تایید نمیکنم😌:P 

باور کن همش شوخی بودا...ناراحت نشید یه وقت

ولی پشتکارتون قابل تحسینه

آخه من کجا موج نا امیدی ام؟

من نبودم که گفتم طنز پردازی متن هاتون خوبه، و میتونید بهترش کنید😑😑😑

ولی رعایت حال ما رو بکن😂😂😂

:) نباباا ناراحت نشدم:) میدونم شوخی بود دیگه وقتی من میگم بهتون شیرازی خسته باید کشکولی بودن متنامو بپذیرم😂
درسته یکم لوس میزنم ولی واقعاً لوس نیستم:))

خیلی ممنون  لطف دارید ولی اگه پشتکارم خوب بود پارسال رتبم۶۰۰نمیشد و الان دکترامم بااین سن گرفته بودم نه اینکه تازه بخوام ارشد بخونم😂


آرههه راست میگید اصلا. مشوق پرحرفیا من خودتونید 😂😂
درنتیجه همینی که هست میخواستید تعریف نکنید😅😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********* *** *** ******* ****** *** *** ********** ****** **** ********** ** ******** *** **** ********* ** ** ***

سلام
نمیدونم شما از اعضای بیان هستید یانه ولی محض اطلاعتون لازمه بگم هرفردی که میاد وبلاگمون آی پی خاص خودشو داره
من متوجه میشم شما کدوم پستا سر زدید حتی اگه کامنت نذارید
نه تنها آی پی مرورگر وسیستم عاملی که باهاش میاید هم مشخصه حالا هرچقدر اسمتونو تغییر بدید مشخصه شمایید 
جز اینا فقط شمایید که بااین لحن کامنت میذارید من میتونستم مثل بقیه کامنتا جواب ندم و بی اهمیت بگذرم فقط دلم برا خودتونم سوخت که دارم جواب میدم 
دلیل جواب دادنم بهتون درمقابل این لحن حرف زدنها فقط یه چیزه اونم اینه که حدس میزنم شما منو باکسی اشتباه گرفتید و با خوندن من دارید اذیت میشید که اینجوری کامنت میذارید 
غیر ازاین یکی باید مشکل داشته باشه بخواد بااین لحنها کامنت بذاره درصورتی که نه منو میشناسه نه من میشناسمش
من تو بیان باهیچکس هیچوقت هیچ مشکلی نداشتم و آزارم به هیچ کسی نرسیده که ازاین مدل کامنتا برام بذاره بااین لحن!

من اسمم محیا نیست محیا اسم مستعاره ۲۵سالمه متولد۷۴
دهه شصتی نیستم ادا دهه هفتادیاهم درنمیارم واقعا دهه هفتادیم
حدود۳ساله تومجازیم باهمین یه اسم وهویت 

اون کسی که شما تصور میکنید وازروکامنتاتون حدس میزنم اشتباه گرفتیدم نیستم
😑
بازم تاکید میکنم میتونستم بی اهمیت ازکامنتتون مثل بقیه کامنتاتون بگذرم چون دوحالت بیشتر وجود نداره یااشتباه گرفتید یاببخشید مشکلی چیزی دارید که این مدلی کامنت میذارید واسه همین از کامنتاتون میگذشتم والانم اگه جواب دادم  فقط بخاطر خودتونه که اگه اشتباه گرفتیدم باکسی متوجه بشید انشاالله

موفق باشید
یاحق


سلام یارقدیمی تو ای دلدار صمیمی:)))

 

رفتم وب گلی بهش تولدش باتاخیر تبریک گفتم اومدم به تو هم یه سلام کنم

 

پستت خوندم ولی انتظارم ازت براورده نکرد!

 

پینوشتا کم شده چرا:)))))

 

کاش وبم تعطیل نکرده بودم یه عکسم من میزاشتم

 

البته من نمیتونم خوراکی بخورم موقع خوندن تمرکزم ازبین میره مگه موقعی که دارم تستارو 

 

صحیح غلطاش میگیرم!

 

عادتم واسه رفع خواب الودگی حمومه !

 

رفع کسلی هم آهنگ شاد با حرکات موزونش !!

 

رفع غم درون دمنوش دارچین وبه توصیه میشه

 

رفع خشم و غصه هم پیتزا با دوغ و ایضا فحش به عامل خشم!!

 

کسب ارامش تنها با خرمالو و چای هلدار

 

والسلام:)

 

@ پسر کر 

 

شما چرا قبل کامنتات به همه جوانب حرفات و عواقبش فکرنمیکنی؟؟ 

 

جسارتا چندسالتونه؟؟ اگر زیر 18 هستین که الان باید سر درس ومشقت باشی پسرم!!

 

باشد که از آنان باشین سنجیده سخن میگویند!

 

 

محیا جان مهم کیفیت وعمیق خوندنه نه اتمام کتابا اونم اهمیت داره ها ولی کیفیت خوندن

 

اهمیتش بیشتره

 

مراقب خودت باش با قدرت بخون راستی با بسکوییت پتی بور فقط میشه کیک خیس درست کرد:)))

 

اینو کی میخوره آخه؟؟:)

 

ماچ به رویت بغل به سویت تا ان شاالله وقت دیگه و زمان دیگه :))

 

تومیتونی:))

مریمممممم😍😍😍😍😭😭😭😭
دلم برات تنگگگگگگ شده بود😭
سلام به روی ماهت😍😍😘😘😘 خوووبی؟😍
میسی اینجاهم اومدی😍💖
ازخواب بیدار شده بودم کامنتتو دیدم هنگ کردم😅😂😍❤

ببخشید انتظاراتت براورده نشد نیست خیلی دغدغه فکری دارم پی نوشتام کم شده کلاً حرفم نمیاد😂😂😂😂😅😅
کجااینا کمه؟😂😂😂
انقدر دیگه حرف  میزنم تا دوروز دیگه همه مخاطبامو از دست میدم 😅

منم تمرکزم ازبین میره واقعاً باخوردنی ولی دیگه وقتی میبینم خوابم میگیره یه چیزی میخورم خوابم بپره😅

حموم که منو بدتر خوابالو میکنه😅 حالا اگه تابستون بود آدم میرفت زیر آب سرد آره سرحال میاد ولی زمستون ودوش گرم بعدش فقط  یکی پتو بهم بده کنار بخاری غش کنم از خواب😂😅

آهنگ شادو حرکات موزونو همیشه پایم😅😂

واقعا دمنوش دارچین وبه غم تورو میبره؟😅😂
منم دارم برا کسب اندکی آرامش خریدم روش نوشته بود دمنوش آرامش بخش😁 ولی هیچ حسی ندارم یه بشکه هم میخورمو فایده نداره😂😂😂😅
همشم میگم کاش اون دمنوشه که توش انار وآلبالو  داشتو میخریدم این چیه خریدم:/)))

گزینه رفع خشم خوب بود😅😍 

خرمالو وهل گرونه😂😂😂😂

ممنون از راهنماییات 😍😘
من براکنترل غمو خشمو همه چی فقط گریه میکنم غذامذا هم نمیخورم:/

جدیداً انقدر فشارروانی رومه توخوابم یاعصبیم دارم جیغ جیغ میکنم یادارم گریه میکنم نمیدونم چرا😅 همونقدرم انرژی میگیره از آدم😑 دیگه توخوابم آرامش تعطیله😅

مریم قربونت طرفداریت😂😂😍😘😘😘💖
پسر کُر پسر خوبیه تقصیر خودمه خیلی سربه سرش میذارم 😂😅
من بیدی نیستم بااین بادا بلرزم موج منفی تو خونه ما بیشتره تاثیر نمیگیرم:))
البته وقتم نمیکنم درس بخونم خواهرم میگه بااین مدل درس خوندنت دغوز آبادم در نمیای😐😂


گلی همش همینو میگه که تسلط مهمتره  انشاالله که تومخم بره 
 استرسیم سر همین تسلطو فدای تموم کردن محض میکنم😑
ولی باید خودمو کنترل کنم 😑


اتفاقا خیلی دلم میخواست باهاشون کیک درست کنم ولی وقتشو 
نداشتم همینجوری عسل وشکلات میریختم روشون میخوردم باهم کنار اومدیم😅😂😂

قرررربونت برمممم منم میبووووسمت بغل محکم هم به سویت😍😘💖

مرسی که پیام گذاشتی خیلی دلم برات تنگ شده بود مراقب خودت باش انشاالله که مثل تو بااراده ودرسخون بشم😅❤

بازم سر بزن بهمون😢😍😘💖

سلام خوبی؟

پتی بور دوست دارم همین سادگیشو دوست دارم . ساقه طلایی هم دوست دارم یه نمونش هست لایه کاکائویی داره که خیلی خوشمزس . 

🙂

سلام عزیزم😍 قربونت شکر توخوبی؟ چه خبر؟ چیکارا میکنی؟:)

آرهههه ساقه طلاییا که لایه کاکائویی دارن خوشمزن منم خیلی دوس دارم اونارو😅

بد نیستم هعیییییی

دیشب انقدر گریه کردم قلبم درد گرفت 

از بخت بد خودم ناراحتم 😕

:((((
عزیزممم 
😢
کمکی از دست من برمیاد؟:(

چیکارا میکنی؟
تونستی درس بخونی؟

نه عزیزم هیچکس هیچکاری نمیتونه بکنه 

بدتر فکر میکنم دوباره میخواد گریم بگیره جلو خودمو میگیرم ...

 

نه نشد 

:((
راه چاره ای وجود نداره؟ براهمین حالت که بهتر بشه شرایطتت حالت؟


:(( 

نمیدونم 

پیدا کن:):❤
الان اینجا که عمومیه که نمیتونم حرف بزنم ولی دوست داشتی واتساپ پیام بده حرف بزنیم
 درکت میکنم منم شرایط خوبی ندارم ولی دارم سعی میکنم یه راهی پیدا کنم شرایطمو بهتر کنم:(:
هنوزم موفق نشدما خیلیم سخت دارم درس میخونم ولی باید یکاری کرد دیگه:(

مخاطبام چندوقت پیش که داشتم از تلفن به سیم انتقال میدادم پرید از تل یا چتای قبلی پیداکردم بعضیاشم تا نپریده بود اسکرین گرفتم . فقط شماره تورو ندارم 😕


باشه خودم بهت پیام میدم:)❤

🌹


:)🌹
بهت واتساپ پیام دادم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan