شاعرانه(۷) + بسی پی نوشت

 

می خواهمت چنانکه شب خسته خواب را 

می جویمت چنانکه لب تشنه آب را 

محو توام چنانکه ستاره به چشم صبح 

یا شبنم سپیده دمان آفتاب را 

بی تابم آنچنانکه درختان برای باد 

یا کودکان خفته به گهواره تاب را 

بایسته ای چنانکه تپیدن برای دل 

یا آنچنانکه بال ِ پریدن عقاب را 

حتی اگر نباشی ، می آفرینمت 

چونانکه التهاب بیابان سراب را 

ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی

با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را

 

 پ.ن۱:

تو هنوز ،

زیباترین

فکرِ این اطراف هستی ...!:(

(برو بابا دلت خوشه ها:P )

پ.ن۲:

از دل همه را تکانده ام الا تو:(

​​​​(اینم بتکون بره بابا:P )

 پ.ن۳:

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست:(

(به درک:/)

پ.ن۴:

ای که از من ساختی این عاشق ویرانه را

لحظه ای بنشین،ببین دل بستن دیوانه را:(

(دیونه ی ویران دیدن داره؟ :/ خوب بودی نگات نکرده حالا بشینه دیونه نگاه کنه؟:/بیخیال بابا:D )

پ.ن۵:

چه خوش بودی دلا !

گر روی او هرگز نمی دیدی:(

(اینم یه آدمه مثل بقیه دیگه ای بابا:/

  تازه رو اینو نمیدیدی رو یکی دیگه رو میدیدی:D  )

پ.ن۶:

دِل پیشِ کَسی باشَد و وصلش نتوانی

لعنت به من و زندگی و عشق و جوانی:(

(لعنت فقط به تو با دلِ زبون نفهمت:/)

پ.ن۷:

چه کُند با غمِ تو این

دلِ آشفته‌ی من..؟:(

(هیچی بزن تو سرت گریه کن:/)

 

پ.ن۸:وچه کسی میداند هدف فقط یه شوخی بوده یا...!!!:))

وچه کسی میداند که حرف دلِ من سبزاس یا نارنجیا!!!:))

دوست دارم حدساتونو بدونم ولی جواب بله یا خیر نمیدم:)))

 

​​​​​​#برداشت آزاد:)

​​​​​

 

 

  • محیا ..

مثل همیشه عالیی :)


ممنوووون:)🌸

سلام....

 

نظری ندارم

 

ولی زیباس پستت محیا جون


سلام ویستا جانممم😍چطوری نازنینم؟😘

عزیزممم ممنون ❤
نارنجیD;

سلامــ

سلام گلم😘
وچه کسی میداند شاید ...شایدم نه😂❤
مرسی از نظرت😘

سلام

 گهی زین به پشت و گهی پشت به زین...

 تجربه کرده ام این خواستنها و نخواستنها را.. تجربه ی عجیبی است

سلام😍

عقل بیهوده سر طرح معما دارد
بازی عشق مگر شاید و اما دارد...

ممنون از حضورتون 😍😘

شوخی نبوده...خواستی ناراحتیتو بپوشونی...

حرف دلت سبزه و نارنجی عقلته که با دلت لجه!!


قبلنم گفتم که حس شیشمم در حد خرد سالان زیر شیش ماهه...ولی خب نظر دادم...

منم ازین حاضر جوابیا با شاعرا و خصوصن خواننده ها میکنم!...

امیدوارم حال دلت همیشه خوب باشه!

وچه کسی میداند...شاید ‌...شایدم نه😂😅

عزییییزم اتفاقا قبلام گفتم بنظرم خیلی باهوشی:)
عههه پس تو هم عین خودمی😅
بعد شعره مثل اینا غمگین باشه ادم که اینجوری میگه خندش میگیره من صبح خودم داشتم میخندیدم به جوابام😅

عزیییزمی مرررسی 😍😘

عجب شعرای قشنگی:)))

بنظرم نارنجیا حرف دلت بود:(

ولی با حرفای سبزت خندیدم😂

آره بیتای قشنگین:)
زده بود به سرم هم بیتایی که جمع کردمو بنویسم...😅ولی خیلی بودن به این تعداد اکتفا کردم😅

وچه کسی میداند ...شاید...شایدم نه😂😅


خوشحالم خندیدی عقلم سرصبح خسته بود عصاب نداشت 😂😅

مثلا نارنجیا حرف دلته و سبزا حرف عقلت:)


آره مثلاً:) 
واقعی نه مثلاً:)))
چطوری قند عسلم؟😍
یه روز نمیبینمت دلم تنگ میشه برات:(
دیشب تو هیئت یکیو دیدم انقد شبیهت بود 😍😍

بنظرم نارنجی ها حرفِ دلته  اما بعدش به خودت اون سبزا را گفتی واوناهم حرف دلته  🤔

برداشت آزاد کار سختیه ...

 

راستی شعر اول پست از چه کسیه؟؟

 


یجورایی نشون دادن تقابل عقل ودل بود:)
درگیرایی که این دوتا باهم دارن وتضادشون:)

مرسی ازنظرت بهامین جانم😘

شعر اول از قیصر امین پوربود:)

عاشق کی شدی؟

واییییی الان من چی بگم بهت؟

حالت خوبه آیا؟

از کسی گله داری آیا؟

چرا انقد تند؟


ارهههه خوبمممم فدات😍😘
تند بود؟😟شوخی برا خنده بود😁😅
نشون دادن درگیری عقل وقلب بود فقط:)
دلم میخواست شعر بنویسم دیدم خیلی عاشقانن یکم شماتت عقل واردش کردم پست جنبه فان بگیره😅

حرف دلت نارنجیاست

عقلت سبزاس


آره شاید:)
شایدم یه شوخی بود فقط
که خواستم اینبار بخش شاعرانه عقلم داشته باشه:)
مرسی از حضورت مبینا جونم که باعث حال خوبمه حضورت عاجقتم😍😘

خوبم عزیزم....


انشاالله خوب واقعی باشی:) 
کامنتامو خوندی اون شب کاری که بهت گفتمو حتماً انجام بده :)
همون کامنت آخری...
انشاالله همیشه خوب باشی ودلت شادو آروم باشه😍😘

همه رو مینوشتی دیگه😍 من که کلا از خوندن شعر سیر نمیشم. مخصوصا وقتی انقد قشنگ باشن.. بازم برامون بزار😉


منم خیلی شعر خوندن دوست دارم😍
روحیه هامون شبیههه😉😍
چشممم بقیه هم مینویسم تو‌یه پست دیگه😉😘

منم عاجقتممم

چه باحال میحرفی


عه باتو اینجولی نحرفیده بودم!😂😅
عزیزمی😍😘

ممنون....


😍😍خواهش میکنم عزیزم😘❤

اره😍روحیه هامون شبیه همه

چشمت بی بلا عزیزم😊

😍😍😍😍❤❤❤

:(

:)


:):
❤❤❤😍😘
خوبی بهار جون ؟😍

تو خوب باشی منم خوبم عزیزم 

خوبی عزیز جانم ؟

عزیییزممم😍😘❤خوبم شکر
انشاالله توهم خوب باشی عالی باشی😍
ماچو موچ😘😅

سلام عخش خودم چطورییی؟؟😘😘

منمممم خیلی دلم برات تنگولیده بود:(

عههههه شاید خودم بودم😅

امروز صبح بالاخره رفتم اون حسینیه که میگفتم

خیلیییی خوب بود چسبید:)

عاشق اونجام، انقدم شلوغ میشه که نگو حتی تو کوچش هم مردم میشینن

سلام به روی ماهت به چشمون رنگیت😍😍😘
خوبم یعنی نبودم ولی دیشب دوستم خبر عقدشو داد کلی خوشحال شدم😁😍
کلی ذوق کردم براش😭کم مونده بود گریه کنم😆😅از خوشحالی اینکه عقد کرده😅
نامرد تا دیشب هیچی نگفته بود دوستام همه کلی چیز بهش گفتن که خیلی نامردی عروسیت نمیایم دیگه و...
آخه تو یه گروهیم خیلی صمیمیم ولی به هیچکس نگفته بود
یهو اومد گفت هیچکس باور نمیکرد😂پسره هم موقعیتش خیلی خوبه دکترا فیزیکو شیمیه واستاددانشگاه صنعتی شریفه دوستام فکر میکردن سرکاریه😂😂😂از هیئت اومدم دیدم گروه ترکیده از پیام نشستم خوندم دیدم بعللله دوست بامعرفتمون عقد کرده بعد عقد میگه😅دوستام که باور نکرده بودن تا عکساتو‌محضرشونو فرستاد😅بعدم که باور کردن جا تبریک داشتن دعواش میکردن😂
منم جا خوردم ولی ازش طرفداری کردم گفتم گناه داره کاریش نداشته باشید
آخه مطمئن نبوده بشه یانه نگفته...
ولی کلاً بعد مدتها تنها چیزی که حالمو خوب کردوبهتر کرد همین خبر بود😍

بَه بَه 
عزاداریات قبول❤خوشحالم رفتی وچسبیده:) 
منم چند شبه میرم مسجد حالم بهتره :)
چه جالب صبحاهم مراسم داریداونجا؟
ما مراسما شبن
دیشبم خیلی شلوغ بود خداخدا میکردم حالم بد نشه:/
خداروشکر نشد:)

اخیییی انشالله که خوشبخت بشه😍😍

انشالله قسمت خودت عزیزم😘

اصلا خبر عقد و ازدواج میشنوم اینقذه ذوق موکونم که نگو😅

منم اولش میخواستم بگم چه بدجنس که نگفته ولی بعدش که گفته اونجوری شده حق دادم بهش

چه کیس خوبی هم:) خودش هم رشته ای تو بود؟

 

قربونت عزیزم قبول حق از تو هم قبول باشه

خداروشکر حالت بهتره

اینجا هم همه ی مراسما شبا هستن

ولی این حسینیه قضیش فرق داره، خیلی قدیمیه، خونه ی یه اقایی بوده که قدیما خودش اونجا مراسم میگرفته، خیلی ادم خوب و با خدایی بوده، بعد مرگش خیلیا خوابشو میبینن و مراسما رو اونجا ادامه میدن، خیلیا هم اونجا حاجت گرفتن. فقط هم دهه ی اول و دوم از شش و نیم صبح تا نماز ظهر هست

چندتا مداح و سخران حتی انقد به اینجا ارادت دارن از تهران و قم هرسال میان اینجا

واسه یادواره حضرت علی اصغر و شام غریبان امام هم عصر و شب مراسم دارن

انشاالله انشاالله😍
مرسی😅😅😅😳😳(درحال خجالت)😅😍😘انشالله همسرخوب قسمت همه دخترا وپسرا ازجمله خودت😘
منم خبر ازدواج میشنوم خیلی خوشحال میشم
انشاالله همه عاقبت بخیر بشن😍
اره کیس بسی خوبو خفنه ماشاالله ماشاالله چشم نزنم😅😅😅😂امروز به دوستم میگه سپردم بهش برات از همکاراش یکی برات جور کنه گفته حتما
اون یکی میگه خاک وچووووکم خارم کردی جلوش😂😂😂
اره هم رشته ایم ۴نفریم توگروه ۴تاامون هم رشته ای ودوست دوران دانشگاهیم:)

مرسی عزیزم😘
چه جااااالب:)
انشااالله حاجت روا بشی عزیزم😘

قربون خجالتت😂😂

واااای به همکاراش سپرده😂😂😂😂😂

اهان دوستیتون پایدار:)

 

فدات بشم انشالله، همچنین😘


خدانکنههه😅😘
نه دوستم به شوهرش سپرده که کیس خوب پیدا کنه برااون یکی دوستم😅
اون یکی دوستم میگه بابا همکاراش همه الان زنو بچه دارن😅😂

قربونت😘
گروه شده۵۰متاهل ۵۰ مجرد😅
دوتاشون عقدکردن منو اون یکی موندیم
😅😂
دیشب دوستم میگفت محیا بیا بندازیمشون بیرون ازگروه خودمو خودت بمونیم😂😅


مرسیی😘

شعر قشنگی بود.:))


من داشتم برا تو کامنت میذاشتم تواینجی بودی😁😍😘
خوشحالم دوست داشتی😘

از این به بعد میخوام بهت بگم سلطانِ پی نوشت :) 


سلطانِ پینوشت😅😂
اسم قشنگیه😅توهر چی انتخاب کنی من دوس دالم😁😘

دوتاش حرف دلته.

:)

چه کسی میداند...شاید اره شایدنه😅😂
ولی سبزه حرف عقله😅
نمایی از درگیری عقل وقلب:) 

عقل هم حوصلش نمیشه با دل بجنگه از یه جا به بعد.دل خودش اینطوری میکنه(: خخخ

 عه واقعا؟!
شاید نمیدونم...
ولی فک نکنم بنظرم عشق عشقه دوست داشتن تکلیفش روشنه

یعنی میشه دل آدم هم بخواد هم نخواد😐
عقل برا اروم کرد یا منطقی پیش بردن ازاین حرفا میزنه ...

اصلامنو چه به حرف عشق مامی شیشه شیرم کوووو😂😅
من باید الان شیر بخولم از عخشم سر درنمیارم😂

شک ندارم کلنجار های روزانه خودت هست 

:))
شما همینجوری به من مظنون بودید :)))
ایناهم گذاشتم بدتر شد:)))
برداشت آزاده:)
شاید آره شاید نه:)

سلام محیا گلی 

میاد همیشه قشنگ 

+ عاشق پی نوشت هات هستم 😂😂😂

سلامممم نیلوجوننن😍😍خوبیی؟😘
گفتی میاد
یه اهنگ اومد از مهستی توذهنم فک نکنم شنیده باشیش
همش میگه داره میاد
کی میاد؟کی میاد😅
بعد میگه 
اون عزیز من میاد
صدا صداشه . خودشه خودشه
این همون صدای گرم و آشناشه
چجوری بهش بگم . دیگه خیلی دیر شده
صاف و ساده نیست دلم . یه بهونه گیر شده
چجوری بهش بگم دیگه گریه ام نمیاد
دل تو لاک خودشه . دیگه عشقو نمیخواد😝😂
شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید
مثل روزای گذشته که دلم با غم عشقبازی میکرد
دل دوباره بشه عشاق . مثل اون وقتا که طنازی میکرد
شایدم وقتی رسید . وقتی چشماش منو دید
باز دوباره بشه عاشق . با نگاهش بده دنیا رو به من
پس نگیریم دلو از هم . به من و اون اگه دنیا رو بدن😅

عزیزممم😘😂منم عاجق توام😍 نارین اسممو میخواد بذاره سلطانِ پی نوشت😅😂

+نیلو پست عزاداری لیاقت میخوادو خوندم....فرصت نشد کامنت بذارم همون موقع بعدم یادم رفت ببخشید:(الان یادم افتاد

عزاداری یه دل عاشق میخواد یه دلی که مهر اهل بیت توش باشه که مطمئنم تو داری لیاقتشم داری:)
نمیدونم منظورت از لیاقت نداشتن چیه وچرا..ولی مطمئنم داری:)
واینکه اهل بیت انقد بزرگن وبخشنده دست به سر هرکی که صداشون بزنه از ته دل میکشن :)

😭😭😭😭

از دست این کی برد داغون 

عزیزم  مینویسه علی م ، مثل همیشه مینویسه میاد همیشه پست مینویسه مست  ۰😂😂😂😂😂

خب شرمنده دیگه  این املایی گوشی فعال کردم  تا غلط املایی هامو برطرف کن  ظاهر مایع شرمساری شده ‌

+ باید بدم گوش بدم البته بعد از دهه اول ۰😁😁😁😁

+ راستش دلم گرفته بود ۷ شب گذشت ولی من نرفتم دیشب رفتم بلاخر هعی ...+ اوهوم دقیقا  امیدوارم واقعا مورد قبول  خدا باشه 


😂😂😂😂
اشکال نداله
هی گفتم میادهمیشه قشنگ یعنی چی؟
میاد؟کی میاد؟
که دروصف موقعیت دیگه آهنگ نوشتم:))
دشمنت شرمنده گلم😘
فک نکنم به سلیقه تو بخوره خیلی قدیمیه مامانم احتمالا گوش میداده مونده تو ذهنم چون من مهستی گوش نمیدم😅😂

+عزیییزم😍خداروشکر که رفتی عزاداریات قبول عزیزدلم❤

اگه من اینا رو به دوستام میگفتم همشون جواب سبزا رو بهم میدادن و حتی شایدم بدتر . 

برا شما تشخیصش سخته :))اما عموما آدم حالش خوب باشه و یه روز خوب داشته باشه میگه حرف نارنجیا . 

خوشحالم کامنتتونو میبینم:)
نگران بودم برید توانزوا دوباره همون برزویه ای که شبیه تفلون بود بشید😳😅
(با عرض معذرت😳)
دوستاتون😐اصلا به حرفاشون گوش ندید نمونش همون که میگفت دوتا گوزنو چی چی بود بذاری تو یه اتاق عاشق هم میشن😂😅
چی بود اخه اون حرف😐
البته تا حدودی طبیعیه که درکتون نمیکنن!
بقول شاعرمیگه
غم عشق تو، به جان است و، نگویم به کسی‌:که در این بادیه‌ی‌ غمزده، غمخواری‌ نیست...
اینجوریاست...هرکسی درک نمیکنه:)

یه روز خوب میشه حرف نارنجیا؟:)
چه جاالب:)
بنظرم میومد نارنجیا غمگینن:)
مرسی از حضورتون:)

خب از نوشته ها ی شما گفتم این حرف. نوشته های منو دیدید که عمرا شک بر انگیز باشه 😂😂😂😂

خب منم درموردعاشقیت قبلاً گفتم دیگه عاشق شعر خوندنم
:)
احساساتیم هستم:) وگرنه کسی تو زندگیم نیست
این جواباوشوخیاوقسمتای سبز برااین بود زهرِ غمشو بگیرم که باز بقیه مثل شما فکر نکنن عاشقم:))
اون سوال اخرم یه شیطنت بود؛)

بله شما که خوب قایم میکنید 😂 ولی نوشته های اخیرتون یه طرف همون یه شعری که خودتون گفتید یه طرف ته عشق بوددیگه😂

تو هنوز زیباترین فکر این اطراف هستی....

 

عاشق این تیکه اش شدم😃

عزیزم😍❤
:)
خیلی حرفه همین یه تیکه....
منم خیلی دوست دارم همین یه جمله رو:)
ولی کلک ببینم مخاطبت کیه که عاشق این جمله شدی که من خبر ندارم😤😝😂

کی؟من؟؟؟؟

 

مخاطب؟؟؟

 

حرف درنیار دختر😃


نه پس من😝😉😂

درگوشم بگو به کسی نمیگم😅

ولی خوشبحال مخاطب تو عجب شانسو اقبالی😁😅😍

چیشده بسی کم حرف شدی فرزندکم؟

نکند دل و دینت را سپردی به آنکه قلبت را هم برده؟...

غم مخور...بهت پسشون میدم!

:)

D;


عزییییزم😍
میسی ولی  بذار پیشت بمونه فقط مواظبشون باش باجه؟😅

اتفاقا الان داشتم یه طومار مینوشتم دودلم پستش کنم نکنم یا
سانسورش کنم....اخه دلم نمیخواد حرفای غمگین بزنم...
یا تا یکی دوساعت دیگه پستش میکنم یا اصلا پستش نمیکنم:(

:)

چون اصرار خاصی می ورزی باشه!

چنانچه مشخص و معلوم است پستش کردی...

حرفای غمگین؟...عب نداره بابا...همه آدما حق غمگین بودنو دارن...

اصن ناراحت این موضوع نباش...برو با خیال راحت پستتو بزار و به حال دل غمگینت برس تا دوباره شنگول شه!

میسی😘

آره پستش کردم پینوشتش غمگین بود برام با گریه نوشتمش...

قربونت برم من ادی😍😘

خواهش...

خوندمش...خدا سلامتی بده بهشون...

خدا نکنه!...از همین شکلکا که چشمک میزنه !

:)


انشاالله...🙏🙏🙏

منم ازاین شکلکا😍😘

میخواهم ات چنان که شب خسته خواب را 

 چه خواستن عمیقی.. 

 

حتی اگر نباشی می آفرینم ات 

چونان که التهاب بیابان سراب را 

 

این بیت اش فوق العاده ست!

سلام
خوش اومدید:)
بله واقعا بیت قشنگیه:)
ممنون از حضورتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عصرِ پاییزی

به گمانم پاییز...
عنصرِ ناهمگونِ فصل هاست...
تصویری ست از دختری که
به اندازه ی زیبایی اش غمگین است...
که لبخند هم بزند ...
غم، چشم هایش را رها نمیکند..
اعتراض نمیکند...
قهر کردن بلد نیست...
باکسی سر جنگ ندارد...
خیلی که دلتنگ شود بغض می کند....
پاییز دختری ست آراسته وموقر...
با موهای پریشان...
لبخندی ملیح...
دختری به ظاهر خوشبخت ،به ظاهر راضی،به ظاهر...
Designed By Erfan Powered by Bayan